تیم جدید منتظر محمد رسماً مشخص شد/ روشن شدن تکلیف بازیکن عراق در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال زیر ۲۳ ساله‌های عراق با عقد قرارداد رسمی به عضویت مس رفسنجان درآمد.

منتظر محمد هافبک ۲۲ ساله عراقی بعد از توافق با مدیران باشگاه قرارداد خود را امضا کرد و به طور رسمی شاگرد ساکت الهامی شد.

کاپیتان تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق طی یک تفاهم سه جانبه که میان دو باشگاه مس رفسنجان و استقلال و همچنین منتظر محمد به امضا رسید، با قراردادی قرضی و به مدت یک سال پیراهن نارنجی مس را برتن خواهد کرد.

منتظر محمد بعد از حضور در دفتر حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و عقد قرارداد رسمی در محل تمرین نارنجی‌پوشان حضور یافت و خود را به ساکت الهامی سرمربی مس معرفی کرد. او مورد استقبال اعضای تیم قرارگرفت و کار خود را به استارت زد.

گفتنی است؛ منتظر محمد در لیست زیر ۲۳ ساله‌های مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

تیم جدید منتظر محمد رسماً مشخص شد/ روشن شدن تکلیف بازیکن عراق در استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط آبی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    بهتر. ب درد نمیخورد
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد. استقلال پیش از این کارخونه ستاره سازی بود و کارگاه ستاره‌گریزی! تیم ما امید نورافکن داشت بچه‌ای ۱۸-۱۷ ساله که به دلیل توانمندی بالا سرانجام پیراهن ارزشمند آبی رو به دست آورد وقتی میخواستن بهش بگن امروز توی لیستی و باید بیای اردو پیداش نکردند چون موبایل نداشت! سرپرست تیم با ماشین دربستی می‌ره در خونه‌شون و دو سه سال بعد با دادن ۵۰ هزار دلار به استقلال می‌ره شارلروا! ما امیرحسین حسین‌زاده داشتیم کسی اسمشو بلد نبود اومد استقلال شد ستاره لیگ و قهرمان بدون باخت اونم ۲۵۰ هزار دلار داد رفت شارلروا!؟ ما قائدی داشتیم محبی داشتیم جبارف داشتیم آمانوف داشتیم و . . . همه‌شون پر داده شدند اگه گفتین چرا؟ برای اینکه اداره باشگاه سرافراز و ریشه‌دار استقلال افتاد دست یک مشت خائن و ستون پنجمی!من از خطیر چشمم آب نمیخورد ولی با آوردن منتظر محمد کمی به حسن نیت خطیر امیدوار شدم و واقعا داشت باورم میشد که خطیر استقلالیه ولی با این اتفاق ناامید شدم ستاره جوون عراق رو میارن باهاش قرارداد می‌بندند و ‌‌عکس میگیرن بعدش مفت و مجانی میدن به یه تیم دیگه ؟؟!!
  • رضایاک اصلی۳ IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    مافیای کیسه که میکنه واقعا....!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی