نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۵ پرسپولیسی سابق در لیست تراکتور/ کدام‌شان سمت یحیی نمی‌رود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

۵ بازیکن سابق پرسپولیس چهارشنبه شب در لیست تراکتور قرار خواهند گرفت و حداقل دو تا از آن‌ها فیکس خواهند بود.

شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری، محمد نادری و سعید آقایی نفراتی هستند که در تیم حریف حضور دارند و تقابل‌شان مقابل پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی و هم‌تیم‌های سابق‌شان می‌تواند جذاب باشد. از بین این نفرات سعید آقایی و مهدی شیری فصل قبل با پیراهن فولاد مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، محمد نادری هم بعد از جدایی عجیب از پرسپولیس و حضورش در استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرده بود اما این تقابل برای شجاع و سیامک تازگی دارد. شجاع قبل‌تر در لباس مس کرمان و سپاهان بارها مقابل پرسپولیس بازی کرده اما بعد از جدایی عجیبش از پرسپولیس که همراه با فسخ یک‌طرفه قرارداد بود تاکنون تقابلی با پرسپولیس نداشت چرا که در فوتبال قطر توپ می‌زد. شجاع قبل از فینال ۲۰۱۹ آسیا و در شرایط بدی پرسپولیس را رها کرد و رفت و از آن زمان برخی هواداران پرسپولیس از او دل خوشی ندارند.

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی هم که نیم‌فصل مربی او در پرسپولیس بوده چندان با شجاع اوکی نیست چرا که وقتی بحث بازگشت او به پرسپولیس در تابستان اسال مطرح شد اصلا شجاع را نخواست. با چنین شرایطی شاید اگر بازی در تهران برگزار می‌شد شرایط برای شجاع سخت می‌شد اما به نظر می‌رسد او به‌عنوان کاپیتان تیمش نزد یحیی گل‌محمدی برود.

مهدی شیری هم که بعد از سوپرجام زمستان مقابل فولاد قربانی شد و از پرسپولیس به فولاد رفت در تقابل‌های فصل قبل فولاد مقابل پرسپولیس به میدان رفت اما برعکس سعید آقایی که ظاهرا مشکلی با یحیی ندارد سمت نیمکت پرسپولیس آمد اما با یحیی خوش و بش نکرد.

در مورد سیامک نعمتی هم پیش‌بینی دشوار است چرا که او بعد از جدایی‌اش مصاحبه‌ای انجام داد و به‌صورت غیرمستقیم اعلام کرد که یحیی باعث جدایی‌اش بوده است. حتی اطرافیان او هم علیه گل‌محمدی استوری گذاشتند و با این شرایط مشخص نیست که سیامک به طرف یحیی برود و از او رخصت بگیرد یا نه.

معمولا در بازی‌های تهران و میزبانی پرسپولیس یحیی بعد از خوش و بش با مربیان سراغ تک‌تک نیمکت‌نشینان حریف می‌رود و با آن‌ها دست می‌دهد اما در بازی چهارشنبه شب، پرسپولیس مهمان است و یحیی مقابل نیمکت خودی می‌ایستد تا تا تیم میزبان به سمتش بیاید و در این شرایط پرسپولیسی‌های سابق می‌توانند راحت‌تر تصمیم احتمالی‌شان برای مواجه نشدن با گل‌محمدی را عملی کنند.

گفتنی است از این جمع ۵ نفره شجاع و نادری مقابل سپاهان فیکس بودند و نعمتی هم ۲۰ دقیقه بازی کرد اما باید دید چند نفرشان مقابل پرسپولیس هم بازی خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متخصص IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    این پنج نفر اگر خود را پرسپولیسی واقعی می دانند که باید سراغ یحیی بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی