نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
پشت پرده استوری جنجالی مدیر تراکتور؛ انتقام یا تهدید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.

 سعید مظفری‌زاده در واکنش به اظهارات سلیمی، مدیر تیم تراکتور مبنی بر اینکه فحاشی و شعار علیه شجاع خلیل‌زاده را نشنیده‌اند، عنوان کرد: نمی‌دانم سلیمی چرا این حرف را می‌زند چون در آنجا بود. از پایان نیمه اول شاهد پرتاب ترقه و برخورد تماشاگران با هواداران خودمان بودیم و برای اثبات این مسئله می توانید به دوربین های ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنید.

او با اشاره به فحاشی علیه شجاع خلیل‌زاده گفت: از دقیقه چهارم مسابقه به کاپیتان ما فحاشی شد و تا پایان مسابقه ادامه داشت. من این مسئله را به مسؤولان برگزاری مسابقه گفتم تا پیگیری کنند.

مدیر تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: بازهم از همکاری هیئت فوتبال اصفهان و تمام عوامل انتظامی تشکر می‌کنم ولی نمی‌توانم از حق  حقوق تماشاگران و بازیکنان خودمان بگذرم. گناه شجاع که ۹۰ دقیقه فحاشی نسبت به او شد، چه چیزی است؟ گزارش ناظر و نماینده مسابقه را ببینید و صحبت کنید.

مظفری‌زاده در مورد دلیل استوری جنجالی و تنش‌زاد رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تیم تراکتور پس از دیدار با سپاهان که وعده بازی برگشت را داده بود، ابراز کرد: از مدیر اجرایی باشگاه سوال کردم که او گفت برای جبران نتیجه در بازی برگشت این استوری را گذاشتم ولی آن بحث تماشاگر، یک موضوع هیجانی و به نوعی صحبت برای دلداری به هواداران بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی