نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی و دنی آلوس در تعداد جام با هم برابرند و حالا کاپیتان آرژانتین فرصت بزرگی دارد تا بتواند هم‌تیمی سابق خود را کنار بزند.

لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود رکوردهای زیادی را شکسته و می‌تواند تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ رکورد باورنکردنی دیگری را ثبت کند. مسی با قهرمانی در لیگ ۱ و کسب چهل و سومین جام مهم دوران حرفه‌ای خود، از پاری‌سن‌ژرمن به تیم MLS اینترمیامی نقل مکان کرد. انتقال به ایالات متحده به مسی فرصتی برای اضافه کردن به کارنامه افتخاراتش می‌دهد.

افتخارات فردی مسی شامل هفت توپ طلا و رکورد گل (۶۷۲) و حضور (۷۷۸) برای بارسلونا، در کنار رکورد کلی گل برای لالیگا (۴۷۴) است. با این حال، رکورد تیمی او نیز به همین اندازه باورنکردنی است، با ۴۳ عنوان قهرمانی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۳.

چه کسی بیشترین جام را در فوتبال دارد؟/ لیونل مسی به دنبال رکوردشکنی در اینترمیامی

بیشترین جام در تاریخ فوتبال مردان

رکورد جام‌های مسی یک دستاورد بزرگ برای این مهاجم کهنه‌کار به حساب می‌آید، اما جایگاه او به عنوان موفق‌ترین فوتبالیست تمام دوران‌ها توسط هم‌تیمی قدیمی‌اش دنی آلوس در بارسلونا به چالش کشیده شده است.

این دو نفر در کاتالونیا یک زوج مرگبار را تشکیل داده بودند و آلوس همچنین با بایا، سویا، پی‌اس‌جی، یوونتوس و سائوپائولو و برزیل عناوین قهرمانی به دست آورد و در تعداد جام‌های کسب شده (۴۳) با مسی مساوی است. در تعداد جام‌های آلوس در رابطه با جام‌های کسب شده خارج از لیگ برتر برزیل و بازی نکردن در یکی از فینال‌های سوپرکاپ فرانسه در پاری‌سن‌ژرمن، تردید وجود است، اما خود بازیکن این آمار را تایید کرده است.

آیا لیونل مسی می‌تواند رکورد بیشترین جام‌های کسب شده را در سال ۲۰۲۳ بشکند؟

با توجه به اینکه بعید است آلوس دیگر موفق به کسب جام شود (با در نظر گرفتن شرایطی که در حال حاضر دارد و دستگیری او به ظن تجاوز و محرومیت از بازی) مسی می‌تواند این رکورد را بشکند. مسی علیرغم مشکلات اینترمیامی در MLS، شروعی عالی در فلوریدا داشته است. کاپیتان آرژانتین قبل از پایان ماه آگوست فرصت دارد تا با گرفتن یک جام از دنی آلوس پیشی بگیرد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • heda IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    توپ ها طلاها بدین رژیم صهیونیستی بدبخت هالند قرار نیست کسی جام بده
  • heda IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    بدیدن مسی بازیکن نداریم
  • نیما IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    سلام. با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی