افشاگری پس از ۲۰ سال؛ رد کردن پیشنهاد بوندسلیگایی به خاطر پوشیدن لباس پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی از رد کردن پیشنهاد دویسبورگ آلمان به خاطر پوشیدن لباس پرسپولیس گفت.

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که این روزها روی پرده سینما می درخشد، در گفتگویی تازه با عادل فردوسی پور از پیشنهاد بوندسلیگایی خود پرده برداشت. او در این باره گفت: من پس از جدایی اولم از پرسپولیس به سایپا رفتم و سه سالی در این تیم بازی کردم. تمام افتخارات ملی من در تیم سایپا رقم خورد و توانستم به تیم ملی دعوت شوم. در جام ال‌جی که در مصر برگزار شده بود همراه تیم ملی بودم و بازی های خوبی به نمایش گذاشتم. وقتی به تهران برگشتم روابط عمومی باشگاه سایپا در فرودگاه بود و به من مدارکی داد و گفت از باشگاه دویسبورگ پیشنهاد دارم و باید به آلمان بروم.

او ادامه داد: من به دویسبورگ رفتم که شهری ترک نشین بود که بیشتر مردم ترکی صحبت می کردند و این تیم هم در بوندسلیگا ۲ بازی می کرد. آن زمان قرارداد ۲۴۰ هزار مارکی جلویم گذاشتند که نصفش به سایپا می رسد و بخشی هم مدیربرنامه هایم برمی داشت و عملا چیزی به خودم نمی رسید. من در چند روزی که در آلمان بودم با این تیم خوب تمرین نکردم و برگشتم ایران و با ۱۴ میلیون تومان به پرسپولیس رفتم. من آرزویم پوشیدن لباس پرسپولیس بود و این موضوع برایم از رفتن به فوتبال اروپا مهمتر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • كارون US ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    به پژمان و دايي و كريمي مهدوي كيا باقري و…..طبق واحد پول المان پيشنهاد و يا قرارداد به مارك بستند ولي بيست سال قبل از اون به يك بازيكن قرارداد دلاري پيشنهاد شده بود اونهم دو ميليون دلار خودتون تا اخر داستان را بخوانيد .
  • فرامرز IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    باز این حرف را می شود باور کرد که پژمان جمشیدی پیشنهاد 240 هزار مارکی داشته چون زمانی که پژمان بازی می کرد یعنی سال های 2000 به بعد زمانی بود که ماهواره مسابقات مختلف را در سطح جهان پوشش می داد و پای بازیکنان ایرانی و آسیایی مانند علی دایی کریم باقری و خداداد عزیزی هم به آلمان باز شده بود و مبلغی هم که به او پیشنهاد شده بود با عرف بازیکنانی از این دست تطبیق می کند چون برای ستاره های کره ای و ژاپنی یا حتی ایرانی مانند علیرضا جهانبخش که مستقیماً از لیگ این کشورها به اروپا ترنسفر می شوند بیش از 500 هزار یورو نمی پردازند و نمی پرداختند اما این که در سی و هفت سال پیش برای ضیا عربشاهی دو میلیون دلار بپردازند را کسی که کوچکترین آشنایی با فوتبال اروپا داشته باشد را عقلا قبول نمی کند و دروغ ارزیابی می کند البته باید گفت چه خوب که آق ضیا به آلمان نرفت و از دیدن دول آب محروم نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی