نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
۱۱ |
۰
حمله وحید قلیچ به ستاره ملی‌پوش استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت جنجالی پرسپولیسی‌ها از گلر جوان استقلال انتقاد کرد.

وحید قلیچ گلر دهه شصت پرسپولیس که یکی از پیشکسوت های جنجالی فوتبال ایران به حساب می آید،طی چند سال اخیر و با قدرت گرفتن فضای مجازی، بارها با گفتن جملات عجیب و حمله به اهالی فوتبال سعی کرد خودی نشان دهد و در کانون توجهات قرار گیرد. قلیچ که به انجام مصاحبه های جنجالی معروف است و پرسپولیسی ها هم اصلا دل خوشی از او ندارند، این بار به سراغ گلر جوان استقلال رفت و به شدت از او و کیفیت فنی او انتقاد کرد.

قلیچ با انتقاد شدید از محمدرضا خالدآبادی و حضورش در استقلال گفت: وای به حال استقلال که خالدآبادی گلر این تیم باشد. پیشکسوت جنجالی فوتبال ایران ادامه داد یعنی آنقدر حال و روز استقلال خراب است که چنین گلری را به خدمت گرفته و قرار است درون دروازه اش قرار بگیرد.

این درحالیست که خالدآبادی گلر شماره یک تیم ملی امید است و یکی از پدیده های لیگ ما در فصل گذشته بود که بازی های درخشانی انجام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اکبرمعراجی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    آقای قلیچ لطفاً به استقلال وبازکنای استقلال و هواداران استقلال احترام بزارید البته شما خوب هستین و من شخصاً شمارو دوست دارم اما خالدآبادی حتماً بهترین هست که نکونام اونو خواسته وخواهش میکنم به انتخاب نکونام که خودتم میدونی فنی ترین مربی ایران هست احترام بزارید... دوستدار وحیدخان قلیچ...
    • ف دال IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      درود؛ یارو حرمت نون و نمک خونه‌ی خودش‌‎و نگه نداشته و نمی‌داره؛ اون‌وقت انتظار دارید حرمت شماها رو نگه داره؟ بقول علی آقاسلطان؛ زِکـــ ــــکـــــ ـــکـــــــی! جوون‌ترها که عموما با مویزی گرم‌شون میشه و با حب غوره‌ای می‌چان، بمجرد خودزنی‌های این بابا شروع می‌کنن به تعریف و تمجید از حق‌گوئی[؟!]ها و جوون‌مرد(!!!)ـی‌هاش اما نمی‌دونن برای حزب باد و پول‌پرست‌جماعت، حتی اگه خودشون از پیشکسوت‌های سرخ‌آبی باشن (متأسفانه البته)، هیچی مهم‌تر از مایه و دنیایی (پوووول) نیست. راه کسب‌ش؟ دستکم در مورد شخص وحید قلیچ می‌دونم که راه‌ش رو در فضای مجازی جوریده. گرفتن پاچه‌ی دیگرون، برجسته نمودن افاضات‌ش توسط عده‌ای رسانه‌ایِ نزدیک و پرداخته شدن بهش و درنتیجه، افزایش دنبال کننده و آخر از همه و هدفی که می‌خواد بهش برسه‌رو هم که همه می‌دونیم، گرفتن تبلیغ و کسب درآمد. اون‌وقت که به این لمپنِ کم‌دونِ کم‌خرد لقب حق‌گو و جوون‌مرد می‌دادید؛ فکر اینجاشو نکرده بودید؟ حالا گوارای وجود. یاهو.
  • تاج کبیر IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    جناب قلیچ خیلی معذرت میخوام ولی فضولیش به تو نیومده.سرت تو کار خودت باشه.تو نه استقلالی هستی و نه پیشکسوت استقلال پس خودت به ما نچسبون.بر عکس خیلی از هواداران استقلال از آدم پاچه خوار متنفرم حتی اگه پاچه خواری استقلال بکنه باز متنفرم.
  • فرامرز IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    واقعاً خجالت آور ست برای مورد توجه قرار گرفتن و فالوئر جمع کردن به بازیکنی بند می کند که همین نوه اش می تواند باشد
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    قلیچ جان واریزی تأخیر داشته بگو کدام عوامل استقلال بدقولی کرده فقط اسمشو بگو تا زنگ بزنم بهش بگم مواجب قلیچ را هرچه زودتر در اسرع وقت بزارن کف دستت خودشو ناراحت نکن حله
  • پرسپولیس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    قلیچ میلیچ
  • پرسپولیوس ایران اصالتا یونانیوس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    خودتو به ما پرسپولیوسها نچسبون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی