نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
محرومیت کمک‌داور بازی پرسپولیس سیاه‌بازی بود/ خدا از کسانی که به استقلال خیانت می‌کنند نگذرد/ خطیر سرانجام به آرزویش رسید!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی جباری پیشکسوت استقلال قاطعانه تاکید دارد جو حاکم بر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پرسپولیسی است!

علی جباری حدوداً ۴۰ روز قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شده بود اجازه نمی‌دهند جواد نکونام، اندیشه‌های تاکتیکی خود را در استقلال به ثمر برساند. در همین راستا و پس از ماجراهای دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان، دوباره سراغ کاپیتان پرافتخار آبی پوشان در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ رفتیم و با او پیرامون شرایط استقلال همکلام شدیم:

شما اواخر تیر ماه مدعی شدید برای نکونام دردسر درست می‌شود و این مشکلات از زمان شروع فصل جدید خودشان را نشان خواهند داد. به نظر می‌رسد دغدغه‌های نکونام هم از هفته سوم شروع شده است. اینطور نیست؟
من همان موقع به شما گفتم که برای نکونام دردسر درست می‌کنند تا موفق نشود و حالا می‌بینید که متاسفانه شرایط دقیقاً دارد به همان سمت پیش می‌رود. این آقایان اساساً با استقلال مشکل دارند اما نمی‌توانند ما را با این همه هوادار و قدمت خراب کنند. البته اول باید به شرایط مدیریتی حاکم در خود باشگاه استقلال اشاره کنم.

بفرمایید...
ببینید، این آقای خطیر از زمان امیرحسین فتحی آرزو داشت مدیرعامل استقلال شود و حالا بالاخره به آرزوی خودش رسیده است. بعضی از افرادی که در زمان استراماچونی و شفر در استقلال  حضور داشتند و این بلاها را سر تیم ما در آوردند، حالا خودشان در باشگاه سمت دارند و متاسفانه دستاورد موفقیت آمیزی هم نداشته‌اند. از طرف دیگر مشکلات ناشی از قراردادهای دوره آقای آجرلو هم همچنان به قوت خود باقیست آن قراردادها حالا دارد استقلال را نابود می‌کند. قراردادهای دوره آجرلو کمر استقلال را شکست.

قبل از اینکه شرایط کنونی باشگاه را دنبال کنیم، به ماجرای ملاقات شما و گروهی از پیشکسوتان استقلال با حجت کریمی برسیم.
به نظرم در میان مدیران عامل استقلال حجت کریمی عملکرد موفقیت آمیزی داشت. منظورم این است که در قیاس با بقیه بهتر کار کرد به هر حال مطالبات استراماچونی در دوره او پرداخت شد البته به خاطر اهمال در گذشته نتوانستیم به لیگ قهرمانان برسیم ولی من معتقدم کریمی طی این چند سال اخیر از بقیه مدیران عامل استقلال بهتر بود. البته یک عده در فضای مجازی پول خرج می کنند تا علیه حجت کریمی سمپاشی شود و او را مدیر ضعیفی نشان بدهند.

محرومیت کمک داور بازی پرسپولیس سیاه بازی بود/ خدا از کسانی که به استقلال خیانت می‌کنند نگذرد/ خطیر سرانجام به آرزویش رسید!

برسیم به بازی چهارشنبه شب و اتفاقات عجیبی که رخ داد. پنالتی که به نفع سپاهان گرفته شد و البته پنالتی که استقلالی‌ها قاطعانه تاکید دارند باید به نفع آنها گرفته می‌شد اما چنین اتفاقی رخ نداد.
ما در بازی با سپاهان از نظر مهره نابرابر بودیم ولی این مسئله به لطف تلاش فراوان بچه‌های استقلال و زحمات جواد نکونام و دستیارانش، مرتفع شد به همین خاطر بازی بسیار خوبی را از استقلال شاهد بودیم اما به طور کلی بگویم در حق استقلال چهارشنبه شب نامردی شد. پیرامون بحث پنالتی‌ها هم که شما مطرح کردید باید بگویم جو فدراسیون پرسپولیسی است و معتقدم اکثریت افراد حاضر در کمیته داوران هم به سمت پرسپولیس تمایل دارند. اینکه یک نفر طرفدار تیمی باشد اصلاً اشکالی ندارد و اساساً ماهیت فوتبال همین است اما معتقدم طرفداری‌ها نباید خودش را در تصمیم گیری‌ها نشان بدهد.

البته طرفداران پرسپولیس می‌توانند در پاسخ به این مسئله بگویند اگر کمیته داوران و فدراسیون پرسپولیسی‌اند، پس چگونه بلافاصله پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن کمک داور مسابقه به خاطر اشتباه محروم شد؟
محرومیت کمک داور بازیه پرسپولیس با ذوب آهن از نظر من سیاهبازی است. این اتفاق سیاهبازی بود چون مگر دو امتیاز ذوب آهن برمی‌گردد؟ مگر نتیجه مسابقه عوض می‌شود؟ چند وقت دیگر هم می‌بینید که این کمک داور  می‌گردد و دوباره قضاوت می‌کند. اصلاً منظور من این نیست که این بنده خدا تعمداً چنین اشتباهی را انجام داد اشتباهات داوری در همه دنیا وجود دارد. منظور من جو حاکم بر فدراسیون و کمیته داوران است.

و به عنوان سوال آخر، استقلال با نکونام موفق می‌شود؟
نکونام و تیم استقلال شایستگی موفقیت دارند و می‌توانند هواداران را خوشحال کنند خوشبختانه طرفداران استقلال هم قاطعانه پشت سر تیمشان ایستاده‌اند به نظرم اگر مدیریت بازدهی خود را افزایش بدهد و یک عده هم در حق استقلال نامردی نکنند، شاهد موفقیت تیم خودمان در این فصل خواهیم بود. از قول من بنویسید خدا نگذرد از کسانی که به استقلال خیانت می‌کنند و نمی‌خواهند موفقیت این تیم را ببینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۹
  • کمال آبی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    دمت گرم علی آقا. همه چیزو افشا کن
    • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      آقای جباری ظاهرا از غیب خبرداده و ..
  • Hamid IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    بله سیاه بازی است برای اینکه مگر اشتباه داور و کمکش در بازی با ملوان نادیده گرفته نشد !؟ چرا محروم نشدن !؟ سیاه باز خودتون هستید که فکر میکنید تمام تیم ها باید بنفع شما کار کنن و اینکه رییس کمیته داوران بیجا کرده کمک داور و محروم کرده و اعلام کرده این یعنی خوش خدمتی به تیمی همیشه طلبکارمثل کیسه چرا رییس کمیته داوران داور چهارم و مصدوم بازی فینال دربی رو محروم نکرد جایی که غلامپور نیمکت ول کرد و اومد در گوش داور نجوا کرد و بعدش بالافاصله پنالتی روی عیسی الکثیر و نگرفت و چن ثانیه بعد خطا گرفت و گل مساوی رو خورد پرسپولیس چرا اون داور و محروم نکردید و اعلام نکردید !؟ هر موقع داوران اشتباهی میکنن بنفع پرسپولیس باید محروم بشن و اعلام کنن !؟ چرا داور بازی با سپاهان و ملوان و محروم نمیکنید و اعلام نمیکنید ووووووووووووووووووووو ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • علیرضا ss IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      امان از توهمات توخالی ذهن معیوب لنگیها... یعنی نیست. نخواهد آمد مثل لنگیها، بخدا قسم سنگ پای قزوین هم پیش شما لنگیها کم آورده دیگه همه ایران مونده در جواب شما چی بگه؟ یعنی دنیایی از منطق هم بیاریم بازم به توهمات توخالی ذهن معیوب خودشون پافشاری میکنن، دیگه کسی از اهالی فوتبال مونده که از تبعیض بین لنگپولیس و بقیه تیم‌ها اعتراض و اعتراف نکنه.. تقصیر شما نیست مکتب نامصب چنین مکتبی هست از مکتب عبده چه انتظاری هست اونقدر جام ندیده و عقده ای شدید الان دیگه مهم نیست چطوری و از کجا و با ناجوانمردی و رشوه خواری و باندبازی وتبعیض بهتون جام اسنبی و سفارشی بدهند فقط جام باشه شما لنگیها حسرت و عقده های چند ساله خودتون خالی کنید،..فقط اینو مطمئن باشید که ظلم پابرجا نخواهد بود اینو تاریخ میگه، خیلی زود به اصل خودتون برمی‌گردید اون روز دور نیست که بازم علی ضیا لنگی در برنامه تلویزیونی بهتون لقب باخت پولیس بده...
    • سیروس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      شما هفته اول با آفساید و این هفته با هم با آفساید میبرید؟اخه ادعا بازی تراکتورم که سر سوتی پورحمیدی بردید،یه بازی خودتون ببرید ببینید چه مزه ایه،بعد جالبیش اینه کل هوادارا تیما به شما لنگیا میگن حکومتی بعد شما واسه رفع اتهام به ما میگی حکومتی؟ اونوقت کجای دنیا دیدی تیم حکومتیا از آسیا حذف کنن بچه سال؟ کی بشه مدرسه باز بشه فقط مواظب باش ویه نگاه خریدارانه به خودت کن
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    اخه به استقلالی ها و تو پیرمرد چه ربطی دارد،مشکلات داوری بازی پرسپولیس ؟؟؟ یه کمی حرفه ای باشید،داوران ایران بعلت نداشتن امکانات سیستم رادیویی اشتباه میکنند،یه روز به نفع سپاهان،پرسپولیس،گل گهر و.... و یه روز بر علیه انها،همین داوران که شما استقلالی ها ان را میکوبید در بازی فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس اشتباه کرد و در دقیقه ۹۱ خطای مدافع استقلال روی ال کثیر را نگرفت که ۱۰۰ درصد کارشناسان داوری آنرا تایید کردند،تا انسان در بازی فوتبال قضاوت میکند خطای چشم و انسانی وجود دارد
  • شادی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    دقیقا همینه بزودی از داور تقدیر و تشکر می کنند
  • گربه سرخ آسیا IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درودبرآقای جباری پیشکسوت نترس وحق گو
    • اسی8 IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      چند سال است که فقط شکر میخورن یعنی بقیه داوران اشتباه پدر بازیهای دیگر ندارن یعنی در بازیهای دیگر کیسه از اشتباه داور سود نمیبره آیا انموقع میایی شکر بخوری شما انتظار دارید تمام کمال درخدمت شماها باشند تا انموقع راضی باشید در ادامه بازیها شاهد داوری برای شماها خواهیم بود ببینیم باز مرد هستی حقیقت را بگی یا اینکه کینه جام‌های پرسپولیس مثل خوره داره تنتان را میخوره بدبخت بی سواد
    • زهرا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      سلام چرا فقط باید داوری استقلال پرسپولیس محروم بشن پس داوری نفت ابادان با پیکان چی که سه امتیاز از نفت گرفت اونم باید محروم بشه فرق نذارین بین تیما همه چه باید برابر باشه هرچند نیست خدا از داور نگذره
  • برادران حیدری IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درودبرشرفت
  • جوا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    خدا ازشون نگذره ان شالله
  • دامون IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    داور بازی با ملوان محروم نشد. داور فینال حذفی که پنالتی رو ندید تا شماها سر اخراج ساپینتو مظلوم نمایی نکنید هم محروم نشد. برای شما همین سیاه بازی ها رو هم انجام نمیدن. حتی مربیتون برای حمله داور محروم نشد. هوچیها
  • 6 IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    یاد بگیر در مورد تیم خودت حرف بزنی
  • پرسپولیس IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چرا داور استقلال ملوان محروم نشد
  • اکبرپرهیزمیمندی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آقای جباری عزیز خدا هم خسته شده ازاین همه بی عدالتی
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    کمک داور عمدا برعلیه استقلال عمل کرد، همانطوریکه کمک داور بازی ذوب آهن _لنگپولیس عمدا آفساید نگرفت تا گل لنگها تایید بشه.
  • علیرضا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    از قول من بنویسید خدا از تو و امثال تو نگذره اقای جباری که قضاوت میکنید
  • ایران IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    این اسمش فوتبال نیست بلکه مافیا وفساد هست که فوتبال ایرانو می چرخونه
  • حمید کهنه‌سرباز تاج‌کبیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ازگذشته تاحالا استقلال رو مورد بی‌مهری قرار داده‌اند چرایی آن برما هواداران میلیونی‌استقلال پوشیده است مگر بازیکنان پرسپولیس نعوذبالله پسرخدا هستند؟ بعداز تشکیل وزارت ورزش این بی‌توجهی‌ها بیشتر و علنی‌تر شده است با قانون من‌درآوردی به دسته‌ی سوم فرستاده‌اند داوری‌های جهت‌دار بسود پرسپولیس و بضرر استقلال و رفع مشکلات مالی و خدمت سربازی بازیکنان پرسپولیس و...
    • بنده خدا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      بی مهری به استقلال از قدیم ، از بزرگترهات بپرس که تو امجدیه چطور عوامل تیمسار با مخالفان تاج برخورد می کردند احتمالا براشئن لالایی می خوندند . والان هم که فقط شکل کلاه عوض شده و حکومت دنبال چه تیمی هست . جماعت استقلالی میگه همه تیمهت بیان جلوی ما وا بدن برن آخرش ما جشن قهرمانی بگیریم مثل یه بچه که وقتی باهاش بازی می کنی دوست نداره دریبل بخوره و ببازه وقعر می کنه .برای ناراحت نشدنش باید همیشه توپ رو بهش داد و ازش دریبل خورد . استقلال و مکتبش و از جمله همین جباری به ظاهر 80سالست ولی در باطن همون بچه کوچولوی کلاس اولی است.
  • حمید باقرزاده IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    گل شما هم با ملوان مشکل داشت اصلا کرنری نبود چرا شما مثل بچه های کوچک قضاوت میکنید
    • مهران IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      بنظرمن هرکس بایک پرسپولیسی بحث فوتبالی بکنه بایدبه عقلش شک کردچون طرف هنوز نوشتن فارسی بلدنیست ولی درباره فوتبال اظهارنظرمیکنه اقاهمیشه حق بالنگپولیسه خواهش میکنم نظرفوتبالی ندید
  • ناشناس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ان شا ا... وار بیاد تاداوری ها کم اشتباه تر بشه و شاهد سقوط استقلال وپرسپولیس به وسطای جدول باشیم
  • منصور IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    از سه هفته بازی دو هفته ب لنگ‌ کمک شده آخر. فصل هم اول میشه من همون موقع گفتم تیم های دگه باید برا دومی رقابت کنن چون تیم اول مشخصه
  • جادوگر IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آخه پیرمرد مگه گل ناسالم به ملوان زدید کسی این حرفا رو زد ؟؟؟ var بیارن و اگه بود گل میتونستید به ملوان بزنید؟؟؟
  • رسول IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درود بر جباری نترس وشجاع
  • روح الله IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    به نظر استقلالی های بی منطق اگر داور به نفع پرسپولیس اشتباه کنه باید اعدام بشه نه محروم ولی اگر مثل عدم تکرار پنالتی ملوان به نفع استقلال باشه اشکالی ندارد اشتباه داوری و.....
  • علی اربین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    نمیدونم‌استقلال با چه روی میگوین حق استقلال اگه دوم بشه بله حقش پایمال میشه ۳وم هم نمیشه چجور حقی ضعیفی قبول کنید پیروزی سرور استقلاله قبول کنید تو جهان تک هستش پیروزی بخدا
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    شماچراسال ۹۴رویادنداریدکه مقابل همین ذوب آهن یک پنالتی مسخره براشون گرفتن تاتیم پرسپلیس باهمون یک امتیازازقهرمانی دوربشه. داورمحروم شداماقهرمانی به استقلال خوزستان رسید.زیاد ازاین اتفاقهاافتادتااونسال برانکوروفراری بدن که تیرشون به سنگ خورد.
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    تو دیگه ببند
  • مهدی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درود به شما اسطوره بی بدیل💙💙💙💙✨️✨️ بااصالت ونجیب
  • ممد قُلی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    به امید خدا سر پُل صراط جلویتان میگیریم
  • رضایاک اصلی۳ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    به نظر من کسی که به کیسه خیانت میکنه پیشکسوتاش هستن اگرنه کل لیگ در اختیار کیسس
    • زهرا IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      سلام آقارضایاک خیلی کامنتهای شما درست و حقیقت و واقعی هستند هروقت میخونیم برای سلامتی و موفقیت شما دعا میکنیم شما و کاربران محترم پرسپولیسی عزیز دامون و آقای hamidوآقای ساوالان و اقای آریا خیلی حرفهاتون درست و بجا هست زنده و سالم و سربلند و موفق باشید شما و پرسپولیس مقدس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب انشاالله تعالی یا منتقم
    • بی نام IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      تو که راست میگی ؟؟؟؟ لنگی جان برعکسشم می گفتی خودتم که قبول داری فقط نمی خوای ابراز کنی ، اینا که گفتی از صفات عالیه ی لنگیهاست جیگر
    • تاج IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      تا بوده تونی که لنگ داشته کیسه هم می کشیده من توصیه میکنم از این ببعد تاجی های آزاده به تیم حاج آگو مهدی ترابی به جای لنگی از کلمه"لنگی های کیسه کش"استفاده کنندم
  • شرافت IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چطور تو جامی که گرفتید ۱۴ تا پنالتی بازی با گل‌گهر داورها استقلالی نبودن حالا تو یک بازی که آنهم اشتباه داوری بود کل فدراسیون پرسپولیسی هستند میخواهید تا دقایق آخر بازی اگه استقلال نتیجه نگرفت دو تا پنالتی براتون بگیرن تا همه چیز خوب باشد ؟ بلاخره مردم خوب تشخیص میدن کی حق است الکی نیست هواداران پرسپولیس حداقل چهار برابر استقلال است
    • مهدی خ IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      خودتون به حماقت نزنید واقعا یا نمیخواهید بفهمید یا خودتون به حماقت زدید تمام شواهد گویای ماجراس بعد از چند سال یکی مثل قهرمانی میاد میگه من لج کردم یکی مثل صالحی میاد میگه پس چرا بیدار نمیشید
    • عاشق لنگ پولیس IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      از همین مثبت و منفی در نظرات معلومه که شما لنگ پوشان چقدر زیادین 🤣🤣🤣
  • سعید IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    واقعا پیشکسوتها و طرفدارای تاج به هم میان.همشون دنبال دشمن فرضی و دستهای پشت پرده هستن!
  • فقط استقلال تاج آسیا US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    منتظر دربی باشید اینبار اس اس تیم پس پس رو نابود خواهد کرد و دیگر چیزی از تیم پس پس باقی نخواهد ماند
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چرا می‌ترسیم استقلال به نشانه اعتراض به داوری و نبود وی ای ار از لیگ کنار بکشد و تیم های دیگه با کنارکشیدن از لیگ حمایت کنن
    • استقلال ودیگر هیچ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      در حمایت از نظر شما علی جان ،باید از کشتی گیرانمان در مقابل رژیم صهیونیستی درس بگیریم و در مقابل این جرثومه فساد سه امتیاز رو بدیم ولی بازی نکنیم . اینکه داورا ۳ امتیاز رو به لنگ میدن ،چه بهتر خود تیم ها با بازی نکردن ۳ امتیاز رو خودشون دو دستی به لنگ اهدا کنن ، اینطوری آبروی کمیته داوری هم حفظ می شه
  • حسن IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    حالا گیریم کمیته داوران همه پرسپولیسی باشندوتوبازی باذوب اهنم گل پرسپولیس افسایدبودخب به شماچه ربطی داره؟!فوقش توبازیهای لیگ شما دوبارباپرسپولیس روبرومیشیدکه گیریم هردوباربه پرسپولیس میبازید ودرحقتون اجحاف میشه !بقیه بازیها که باتیمهای دیگه داریدرودنده تون نرم سعی کنیدببریدکه سوم وچهارم نشید اون بازیهای دیگه روکه پرسپولیس توشون دخالت نداره روچرا میبازیدوتوخانه مساوی میکنید؟!
  • کیسه کش حقیر IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خدایی اینارو از کجا میارین من ۴۲ سالمه ولی اسم این بابارو تاحالا نشنیدم از لپ لپ در میارین راست بگین 😂😂😂
  • دم قشقایی گرم IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    درود بر شرفت سلطان .ولی کورخوندن استقلال رو نابود کنند تیمی که هواداران میلیونی دارد رو‌مگه میشه بزارن کنار بالاخره این آدم ها یه روز میرن و انسانهای با وجدان و خوب میان سرکار هم باشگاه بزرگ استقلال نفس می‌کشه و هم فوتبال و داوری در ایران پیشرفت می‌کنه فعلا که رقابت نابرابر است یه تیم فقط بازیکن میخره تیم دیگه مجبوره بازیکن جوان بیاره به نظرم نکونام میخواهد موفق شه باید یه هافبک وسط خلاق مثل جانواریو یا جباری و یه مهاجم شش دانگ مثل تیام و مجیدی رو جذب کنه یکی دفاع وسط خوب هم بگیرند دیگه عالی میشه الان دفاع لنگ رو ببینید اونوقت بزارید کنار دفاع استقلال زمین تا آسمان فرق می‌کنه ولی با همینا نفسشون رو میگیریم چون ما استقلالیم .و تنها تیم دو ستاره ایران اینا حالا حالاها با داور و کمک داور و.. به گرد ما نمیرسند .⭐⭐💙
  • احمدبهزادی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    به محض اینکه یک داوربراثریک اشتباه پرچم یا سوتی میزند که ممکن است به نفع پرسپولیس باشدهوچیگران اس دق لالی از پیرمردهایش تا هواداران ومسولان عالم را ازهوچی گری پرمیکننددرصورتی که اگرصدها بار علیه پرسپولیس اشتباه کنندخفه خون می گیرندازجباری تا رشیدی همیشه ذخیره روزهای بازیگریش .وهدف اصلی این هوچیگران این است که بگویندماهم هستیم.اگرحق گوهستندکه باید بیطرف ودرتمام مواردنظربدهند.مگربازی با تیم انها بوده که اتش گرفته اندکه شادیشان بخاطرنباختن پرسپولیس منغث شده است روسیاهان عقده ای بجای هیاهوعلیه پرسپولیس به وضع تیم بی هویت استقلال فکری بکنند.
  • احمدبهزادی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    ایا اگریک داوربه اشتباه به نفع پرسپولیس پرسپولیس قضاوتی کرد این خیانت به عقده ای های فسیل شده ای مثل جباری است یا هوچی گران آبی ؟چرا این همه داوری اشتباه به نفع استقلال را نمی بینیدولی یک اشتباه به نفع پرسپولیس را دربوق وکرنا می کنید .شما فقط هوچی گروعقده ای هستیدکه تمام حواستان به پرسپولیس وجوسازی علیه پرسپولیس است ولی فقط مثل همیشه جوسازی می کنیدکه از طریق فشاروهیاهو نفعی به تیم پوشالی استقلال بگیرید .
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خطیر مدیر عاملی رو با نابود کردن استقلال و نکونام معامله کرده.از جناب هاشمی طبا خواستاریم ایشون رو برکنار کنه.
  • اریایی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    امار پنالتیهای یک فصل لیگ برترایران نشان میده ۶۰درصد پنالتیهای گرفته شده بنفع تیم کیسه حمومه و ۴۰درصد مانده مال ۱۵ تیمه دیگر لیگ است این عدالت هوچیگران و کیسه پوشها است .اگر ندیدید بازیکنان کیسه تو محوطه خودشونو رو زمین ننداختن و یکی مثل موعود بنیادی فر پنالتی نگرفت تا تیم حکومتی مبادا بره لیگ ۱.....انوقت پیریه امده درارتباط باتیم بزرگ واول کشور وراجی میکند....
  • سام IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    متاسفانه علی جباری درکذشته هم نظراتش راجب کادرفنی استقلال اصلا بزرگوارانه نبوده ومثل بهتاش فریبا همیشه دفاعههای نادان گونه وبه زعم خودشان ازکادرفنیهای افتضاح مثل زمان مظلومی بیخود دفاع کردند وچداازفتح الله زاده انتقادنکروندیا احرلوکه اشغال بازیکتهاراده برابرارزششان به استقلال اوردکه الان شدن غده سرطانی وهیچ حانمیرن نثل ارسلان نیک نفس مهدیپور چشمی ابنهابدردنخوربازیکنانی هستند که هم با ایم استقلال بیحود مخبوب شدند وهم پول ده سالشان را ازاستقلال گرفتندواگه ده درصد طلبشان راهم گرفته باشند بار بیشترازبازیکنان بهترازخودشان درطول سال گرفته اند براهمین ازاسنقااال تکان نمیخورند وعین سریش به استقلال چسبیده اند نثل مطهری ویا غلامی بدردنخورکه پولش راهم کامل گرفت وگورش راگم کرد ویا نیکنفس ومهدیپوربدردنخورها
  • fred US ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    الان دقیقا نمی گذارند استقلال موق شود یا با افزایش بازدهی مدیریت استقلال قهرمان می شود ؟ اگه نمی گذارند که استقلال قهرمان شود که افزایش بازدهی مدیریت به چه دردی می خورد؟ اگه هم افزایش بازدهی مدیریت به درد می خورد و موجب قهرمانی استقلال . پس چرا فکر میکنی نمی گذارند استقلال قهرمان شود؟ در این شرایط بد اقتصادی و نابسامان مردم باید یک عده بیایند و با گفتن حرف های بی سر و ته مردم را مشغول کنند و ...
  • رضا US ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آقای جباری یا هر استفراغی دیگه، فرض کن اصلأ پرسپولیس وجود نداره!! شما چرا هی میبازین؟؟ وقتی عرضه بردن ندارین، الکی کولی بازی در میارین😃😃😃😃😃
  • امان فرهادیان US ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    بابا مگر قهرمان با چند امتیاز بیشتر قهرمان نمیشه .الان همین سپاهان صدر نشین با اشتباه داوریدر بازی استقلال به صدراین بازی باید مساوی میشد .اگه قهرمان با اختلاف دو امتیاز برنده شد درپایان لیگ به یاد این بازی باشید....این یعنی نا عدالتی ...
  • جهان FR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خدا بزرگترین تنبیه را برای دشمنان تاج درنظر گرفته است، اینکه تیم محبوبشان بیش از پنجاه سال در جام باشگاههای آسیا حضور پیدا کرده و هنوز قهرمان نشده است و پیشکسوتان مسن تر تیم محبوبشان یک به یک با حسرت دیدن قهرمانی تیم خود در آسیا به رحمت خدا رفتند درحالیکه تاج کبیر آسیا با حضوری به مراتب کمتر دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی باشگاههای آسیا را در کارنامه دارد این بزرگترین تنبیه ومجازات برای دشمنان تاج است
    • مر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      خداییش کلی خندیدم قهرمان مسابقات چهارجانبه امجدیه
  • سیدرضا IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آش اینقدر شور شده که هوادار پرسپولیس رجوع میکنه به سال نودو چهار !!!!!!یعنی این هشت سال قبل اشتباهات تاثیرگذاری به ضرر پرسپولیس نبوده. دوستانی که پنالتی دربی روی آل کثیر مثال میزنن فرقش اینه که تاثیری در نتیجه پایانی نداشت اما اشتباهات بازی اول و سوم پرسپولیس که هر وگل به گواه تمامی کارشناسان در مورد گل گولسیانی و اعتراف یحیی در بازی اول که گفت آفساید میلیمتری بود باعث شده پرسپولیس بجای اینکه چهار امتیاز داشته باشه ، صاحب هفت امتیازه در مورد کرنر نبودن که نظر شماست اما تقریبا نود درصد گفتن حق با داور بوده ، پنالتی های فصل قهرمانی ما باشاه فرهاد یازده تا بود که نه تا برامون امتیاز آور بود اما رکورد پنالتی با چهارده تا مال تیم برانکو هست در سال دوم قهرمانی ، با تکرار یک دروغ نمیشه اونو تبدیل کرد به واقعیت ، حالا بازم اون یکی دوتا هوادار نوجوون قرمز با انواع اکانتهای جوون و پیرمرد و الفاظ ناشایست تکرار کنن خیالاتشون که آرزو داشتن واقعیت باشه ، راستی یه سوال ، از سال بعد که فرمت آسیا عوض میشه سقف آرزوهای قرمزا که نایب قهرمانی تو آسیاهست پس چی میشه !!!! تو شکل جدید بازیا
  • عشقم پرسپولیس قهرمان IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خواهشا دست از هوچیگری بردارید تمام این سالها بیشترین هزینه رو تو خرید بازیکن کردید ولی نتیجه نگرفتید فقط چون خود کیسه کشا دوست ندارید پیشرفت همدیگه رو ببینید چرا زمانی که اجرا و تو ولخرجی تاخت و تاز میکرد حرفی نزدید آقای فیلسوف البته تموم بدهی ها از کیسه خلیفه پردا۷ت شد وامثال چند برابر پرسپولیس خرج کردید و بازیکن خریدید وقتی نتیجه نمیکردی همه مقصرند بجز خودتون و جواد چکش که جنگش ندارید بهش اعتراض کنید اخه جواد با کدوم تیم نتیجه گرفته بود که اومد کیسه با کدوم رزومه .ودر اخر بله خدا از هرکسی ناحق قضاوت کنه نگذره آقای توحمی
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آخه پنالتی بسود سپاهان گرفته چه ربطی به پرسپولیس داره دربازی سپاهان اسقتلال پنالتی روبرای استقلال میگرفتن اونموقه بنفع پرسپولیس بود وپرسپولیس الان درصدرجدول بود بخدا ازتیم پیکان باکمال احترام به تیم پیکان وبقیه تیم‌ها استقلال خیلی کوچک ترازتیم پیکان وحتا تیم‌های دسته یک ودسته دو سه هست چون این تیم هابه اندازه استفلال عتراض وحاشیه وپنالتی پنالتی نمی‌کنند خداوکیل چه تیمی به اندازه استقلال هی داور داور پنالتی پنالتی می‌کنند حتا رقیبان سپاهان که همیشه رقیب پرسپولیس سپاهان بودو به اندازه استقلال رومخ پرسروصدا نبودن الانم ازتون بردن لیاقت صدرجدول دارند شمااستقلال تاوقتی می‌آید می‌بازد فرداش مثه.. گیرمیدی به پرسپولیس الانم خوشحالیم همیشه پرسپولیس رابزرگ میکنید روزبه روز اصلا ببینیدپرسپولیس وکادرو بازیکنانش درمورد استقلال حرف میزنن نه چون خودشون وپرسپولیس را کوچک نمی‌کنند....
  • پرویز US ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    این پیشکسوت هپلی بعداز۸۰سال هنوزنفهمیده که خداهم پرسپولیسیه 😂😂😂😂😂مثل ممل نوری و مهدی فنونی فکرمیکنه ، سلطانشون اینه 😂😂😂 خاک برسرتیمی که بزرگش اینطور بچه گانه فکرمیکنه وای بحال کوچیکش همینه که کیسه به هیچ جانمیرسه چون افکارشون پوچ و مسخره ومثل بچه ها طلبکارانه است 🫢🫢🫢🫢🫢
  • جمشید IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    اقای جباری پنالتی بازی شما چه ربطی به پرسپولیس داره مگه بازیکن پرسپولیس اومده پنالتی داده یارو اومده ۴ متر دستش را باز کرده پنالتی هم نگیره جمع کن این بساط سیاه بازی را عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه
    • لنگ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      افساید بازیکن لنگ هم ربطی به لنگیا نداره؟
  • سهراب IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    کیسه کشا کور خودشون و بینای بقیه هستند قهرمانی با پنالتی های اهدایی را هم بگو
  • مجید IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    مافیاپولیس نامی که در رانتخواری و تبعیض ماندگار است.
  • کوک تاراز IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آسیا دیگه اینجا نیست که همه چیز رو با پول و رانت بخرید خدائی هم هست
  • وحید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    کلا از بزرگ تا کوچک استقلالیها توهم دستهای پشت پرده دارن چطور بازی استقلال و ملوان این باصطلاح پیشکسوتها نظری ندادند
  • سرخ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    سنگ بنای تیم کیسه را که با تقلب و رانت و ادعا گذاشتن جمع کنید بساط ننه من غریبم بازی را
  • ستاره ی قلابی لنگ IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    باید همون اول فصل یدونه جام بدن به لنگی ها همه ی بازیها رو هم براشون ۳ بر صفر بنفعشون کنن شاید اینجوری دولت راضی شد var بیاره
  • عبدی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    تیم کیسه در حد قهرمانی نیست یبار داور یه بار زمین یه بار اینه یه بار اونه جمع کن بابا
  • یا خدا IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    خطیر همون دست نشونده ای هست که پندار توفیقی رو با وعده ۱۰۰هزار دلار فرستاد ترکیه که جباروف و تیام رو برگردونه توفیقی که رفت ترکیه تا غروب جواب تلفن رو نداد غروب جواب تلفن توفیقی رو داد گفت دعایی کن تا شاید پولی برسه فردای همانروز جباروف و تیام قرارداد با تیمهای دیگه بستن عوض ۱۰۰هزاردلار ۴۰۰هزار دلار به حساب استقلال ریختن ؟جای کعجب باقیست برای هدفشون پول این مملکت مهم نیست نوشدارو پس از مرگ سهراب چون اون سال اگه ابراهیمی و جباروف وتیام و مجید حسینی و منتظری و....بودن استقلال قهرمان آسیا بود ولی وزارت وقت به همکاری همین خطیر نگذاشت.این داستان سر دراز دارد:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی