جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام در نشست خبری استقلال گفت: همه چیز عالی است ولی شما آمدید و انتقاد می‌کنید، حواستان را جمع کنید.

بخش های مهم نشست خبری جواد نکونام را باید دوباره بررسی کرد. به نظر می رسد زاویه او با مدیریت باشگاه، لحظه به لحظه عیان می شود. نکونام در کنفرانس استقلال، به این نکته ها اشاره کرد:

*از روز اول بنا بر این بود که نکونام از استقلال برود ولی من از استقلال نمی‌روم به خاطر هواداران و لطفی که از روز اول به من داشتند. من اگر ۱۱ یا ۱۳ بازیکن هم داشته باشم کافی بود، همین که الان این تیم را با تمام کارشکنی‌ها و تمام اتفاقاتی که علیه ما انجام دادند تیمی ساختیم که باعث خوشحالی هواداران‌مان است.

*نکونام در واکنش به سوالی درباره هماهنگی تیم، تیم رسانه‌ای و اعضای کادرفنی پاسخ جالبی داد و گفت: «فوق‌العاده! در فوتبال سابقه چنین ارتباطی وجود نداشته و عالی است!» نکونام در ادامه در پاسخ به اینکه آیا صحبت‌های او جدی است، گفت: «آیا شوخی داریم؟»

*نکونام درباره همسو نبودن کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه استقلال پاسخی کنایه‌آمیز داد و گفت: «ما بازیکنان خودمان را هم نداریم شرایط عالی است و تیم‌مان فوق‌العاده است و ان‌شاءالله برای جام جهانی می‌رویم. شما در کنفرانس خبری اصلا حواس‌تان نبود، من می‌گویم همه چیز عالی است ولی شما آمدید و انتقاد می‌کنید، حواستان را جمع کنید!»

***

با روندی که باشگاه و نکونام در پیش گرفته اند بعید به نظر می رسد مسیر آنها تا پایان فصل، تدام پیدا کند. مدیر جدید و جوان باشگاه نمی تواند نکونام را ساکت کند. سرمربی استقلال هم از روند نقل و انتقالات و مشکلات مالی باشگاه رضایت ندارد. در نتیجه هر چقدر بیشتر جلو می رویم، نقطه مرکزی اختلافات و چالش ها، گل درشت تر می شوند!

در همین ارتباط: نکونام: به خاطر این تیم با پدر استقلالی‌ام هم شوخی ندارم/ من تیم ملی خودم را انتخاب کرده‌ام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • کیسه کش حمال IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    دقیقا!
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    تو بهتره روی ضد فوتبالت و دادو بیداد سر داور فقط کار کنی 😂😂😂
  • محمد صادق🚩 IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    بزن بر طبل بی عاری 🤣🤣🤣
  • شایان IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    نکونام باید شرایط باشگاه رو درک کنه واقعاً استقلال و پرسپولیس در منجلاب بدی گیر کردن نه پولی بهشون میدن نه ردیف بودجه ای نه بازی با تماشگری نه اسپانسر درست درمونی حق پخش رو هم اگر کسی در مورد صحبت کنه میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر ناراحت میشه بلبشویی واسه این دو تیم درست کردن پرسپولیس میخواد بره مسابقات آسیایی بدون مهاجم خنده آور استقلال همین طور بدون شکست قهرمان بشی اما از لیگ قهرمانان آسیا حذفت کنن جواد نکونام شرایط و بدهی باشگاه رو کاملا ازش اطلاع داشت فعلا چاره ای نیست باید تحمل کرد همین که خطیر هر روز مصاحبه نمیکنه و اهل شوآف نیست باز قابل قبول نمیشه بدهی پشت بدهی رو شونه باشگاه انداخت اگر این بدهی صاف نشه یا کمتر نشه ممکن اتفاقات بدتری بیفته
    • عباس IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      بی خود لنگ رو قاطی نکن.بهد اعتراف هیات مدیره شون پارسال با ارز ۳۰هزار تومانی نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد بدهی داشتند اما با کمک وزارت و فدراسیون و صندوق های اعتباری بخش اعظمی ازبدهی شون رو دادند الان هم بالای ۶۰۰ میلیارد بدهی دارند نه خبرگزاری و نه هیچ رسانه ای روشون زوم نمی کنه تا بحران براشون درست شده.فقط استقلال و هوادارانش هستند که باید درک کنند نه لنگ حکومتی.
  • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    ما هواداران استقلال از آقای سقف بودجه جناب خطیر می خواهیم با یه خداحافظی ما را خوشحال کند وگرنه به موقعش خودمان جور دیگر بیرونش می کنم.از سرنوشت فتحی عبرت بگیر خطیر.
  • ت IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    جلو مافیا وایسادی خوبه
  • بیقوش IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    سال آینده باید واس خرید داور هم سقف بزارن که مثلا مشخص بشه هر تیم چند بازی تا آخر میتونه داور بخره...یا هر داور نهایتا چندتا بازی حق داره واس تیم در بیاره
  • اکبرمعراجی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    آقای نکونام عشق همه استقلالی هاست و آقای خطیر باید بداند استقلال جای افراد دروغگو نیست وباید حواسش جمع باشد...
  • مهدی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    این حرفها به غیر استقلالی‌ها مربوط نیست همه کارشناس شدند
  • جواد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    بازچوگیرشدتوبرواول بببن مجوزاسیابهدمیدن بعدبفکرجهانی باش😂
  • حسن IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    کیروش ایران جواد نکونام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی