نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
فولاد خوزستان آخرین مهلت گل‌محمدی به خرید تازه پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از اردوی پرسپولیس خبرمی رسد که بازی با فولاد خوزستان، آخرین فرصت یحیی گل محمدی به شهاب زاهدی خواهد بود.

پرسپولیس در ۳ هفته اخیر۳ گل زده که ۲ گل برای مدافعان و یک گل برای هافبک این تیم بوده و همچنان مهاجم این تیم موفق به گلزنی نشده است. ماجرا وقتی نگران کننده می‌شود که بدانیم در این بازی‌ها، زاهدی حتی یک شوت در چارچوب هم نزده و حتی یک دریبل موفق هم نداشته است.

آماری که به شدت پرسپولیسی‌ها را نگران و البته ناامید کرده است. با این آمار جذب مهاجم برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر است و پرسپولیس برای حضور موفق در ۳ جام با این خط حمله کار بسیار دشواری خواهد داشت.

پرسپولیس در چند فصل اخیر همواره در خط حمله ضعف داشته و مدافعان و هافبک‌ها جور مهاجمان را کشیدند. به غیر از لوکادیا که فوق العاده گلزن و باکیفیت بود،سایر مهاجمان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و گره از مشکل پرسپولیس باز کنند. به همین خاطر معممولا در هر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دنبال مهاجم می‌گردد.در این نقل و انتقالات که هنوز چند روز از آن باقی مانده، اوضاع از سال‌های قبل هم بدتر بود.

نه تنها پرسپولیس خط حمله خود را تقویت نکرد، بلکه چهار مهاجم فصل قبل این تیم هم جدا شدند و دست یحیی گل محمدی در خط حمله به شدت خالی است. پریرا، دیاباته، عبدی و آل‌کثیر از پرسپولیس رفتند و فقط شهاب زاهدی جذب شد. زاهدی مهاجم خوبی است و قبلا کیفیت بالایی از خودش به نمایش گذاشته ولی در پرسپولیس هنوز نتوانسته مفید باشد و گلی هم به ثمر نرسانده است.

همه از شهاب انتظار گلزنی دارند ولی او در ۳ بازی ابتدایی در این کار ناکام بوده است.

در این میان با توجه به این که یحیی گل محمدی هنوز مهاجم خارجی مناسبی را برای انتقال به پرسپولیس در نظر نگرفته طبیعی است که هواداران پرسپولیس از همان ابتدای کار و با آغاز رقابت‌های لیگ برتر خواستار گلزنی و درخشش زاهدی در ترکیب تیم محبوب شان باشند. موضوعی که می‌تواند از نظر روحی این مهاجم را که تجربه ای در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد، تحت فشار دهد.

با توجه به همین مساله یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیرش از هواداران پرسپولیس خواست به شهاب فرصت دهند تا در پرسپولیس جا بیفتد. در واقع یحیی با این صحبت‌ها سعی دارد قبل از شروع لیگ فشار را از روی مهاجم تازه‌ وارد تیمش برداشته و سطح توقعات را از این بازیکن خیلی بالا نبرد.

با این وجود یحیی گل محمدی امیدواری زیادی به جذب شهاب زاهدی داشت و زمان زیادی را برای انتقال او صرف کرد اما بعد از منتفی شدن حضور شهریار در پرسپولیس، این مهاجم چپ پا خریداری شد درحالی که اصلا نتوانسته است در حد انتظارات ظاهر شود.

گفته می‌شود این آخرین فرصتی است که یحیی گل محمدی جلوی فولاد خوزستان به شهاب زاهدی می‌دهد و در صورتی ناکامی در گلزنی، احتمال زیادی دارد سرمربی پرسپولیس بدون مهاجم و با ۶ هافبک ادامه لیگ را سپری کند. کاری که پیش از این نیز در پرسپولیس انجام داده و حتی نتیجه هم گرفته است!

هر چند اظهارنظرات در خصوص شهاب زاهدی متفاوت بوده است؛ برخی معتقدند او با توجه به قدرت بالای دوندگی و توانایی شوتزنی با هر دو پا و قدرت سرزنی می‌تواند در قالب سیستم یحیی گل محمدی به خوبی عمل کند.

برخی دیگر اما او را یک مهاجم معمولی می‌دانند که در لیگ‌های سطح پایین اوکراین و مجارستان گل زده اما در لیگ برتر ایران با مشکلاتی مواجه شده است.

به هر حال فولاد خوزستان می‌تواند آخرین یا به نوعی بهترین فرصت شهاب زاهدی برای گلزنی و جا باز کردن در دل یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    زاهدی وعبدی کلا فوروارد در حد پرسپولیس نیستند ...فقط شانتاژ تبلیغاتی قوی نظیر فنونی زاده ،پیوس ،عربشاهی و حلالی را دارند که بنوبت برای آنها تبلیغات می‌کنند...
  • کوهمره جروق IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    حتی گولسیانی از همه اینا برای خط حمله بهتره.باید گولسیانی فیکس بزاره تو زمین.
  • یه پرسپولیسی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    شهاب خوبه ولی هنوز جا نیفتاده
  • مهرداد IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    پرسپولیس اشتباه کرد به عبدی فرستاد بره امروز گل زده بود تو اولین بازیش.شهاب زاهدی باید هرطوری شده بازی با فولاد باید گل بزنه.
  • محسن IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    یحیی همیشه بهترین ترکیب خودش رو می‌شناسه و وقتی بازیکن می‌خره، تقریبا مشخص هست که چه کسی نیمکت‌نشین و چه کسی ثابت هست؟ با اینکه مربی خوبی هست، ولی اصلا از این کارش خوشم نمیاد. عبدی رو که پارسال الکی نگه داشت و امسال هم الکی فرستادش رفت؛ تا به عمری نیاز داشت، فیکسش کرد و الان هم اگر تیم برنده باشه، عمری پنج دقیقه آخر میاد بازی ولی اگر تیم عقب باشه، مثل بازی با ذوب‌آهن، زودتر وارد زمین میشه‌. یحیی اصلا به توانایی بازیکنان کار نداره و فقط به اسم‌ها بازی میده.
    • تاج کبیر IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      یحیی فقط هوجیگری ودلالی بلده کچل این همه بازیکن گرفته باز به کمک داوران نتیجه میگیره عربها خوب درش میارن کیف کنه
  • مهاجری IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    به نظر،گولسیانی با زاهدی بهترین گزینه برای بازی با فولاد باشه،البته سر مربی،اشراف کامل روی بازیکنانش دارد اما در این سه بازی جای خالی مهاجم ششدانگ خالی بود و الحق به زاهدی پاس سالم نمیرسه.ولی با گولسیانی زوج خوبی حداقل برای بازی فردا،با فولاد
  • علی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    عبدی خیلی بهتر از زاهدی بود یحیی ودرویش انگار پولی چیزی گرفتن که پرسپولیس امسال قهرمان نشه دیگه برا کی میخان مهاجم بخرن
  • ارتش سرخ IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    شما فکر میکنید واقعا پرسپولیس ها نگران شدن.پرسپولیس ها چندین ساله که به خریدهای آقا یحیی ایمان دارن و عادت کردن بخصوص در نوک حمله!!!ببخشید کدوم یکی از خریدهای ایشون در نوک حمله از جمله تمیروف؛دیاباته؛پریرا (تازه دیاباته رو از قبل هم می‌شناخت.)گلزن بودن و به داد تیم رسیدن.اینم رووش.آقای درویش اصلا نباید تو خریدها به ایشون اختیار تام بده گویا ملاک خریدهای ایشون کیفیت بازیکن نیست بلکه ... است. البته یه چیز دیگه هم هست.ممکنه واقعا بازیکنها کیفیت دارن وقتی میان پرسپولیس ایشون از نظر روحی و روانی کارشون می‌کنه که بازیکن دیگه نه تمایلی به گل زدن داره و نه میلی به موفقیت.نمونش عبدی؛عمری و...
  • ارتش سرخ پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    شهاب تو این بازی گل میزنه اتفاقا خیلی بازیکنه خوبیه و از استایل و دوندگیش و شوت زدنش مشخصه بازیکنه خیلی خوبیه فقط خوب تقضیه نمیشه...متاسفانه ترابی فقط برا خودش بازی میکنه و اهل پاس دادن نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی