نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گلایه لواندوفسکی از ژاوی؛ گاهی اوقات آنقدرها حمایت نمی‌شوم!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره لهستانی تیم ژاوی می‌خواهد فرم گلزنی خود را دوباره کشف کند و فصل را به شکلی عالی به پایان برساند.

روبرت لواندوفسکی در اولین مرحله از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ آنقدرها تاثیرگذار نبوده است. این مهاجم لهستانی علیرغم پایان دادن به خشکسالی گلزنی خود با گل اولش مقابل ویارئال، احساس راحتی نمی‌کند. عملکردهای او دقیقاً مانند قسمت پایانی فصل قبل زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

لواندوفسکی در مصاحبه اخیرش با Eleven Sports از برخی تاکتیک‌های ژاوی انتقاد کرد. او گفت: «ما بارسلونا هستیم و نه تنها باید برنده شویم، بلکه از ما انتظار می‌رود که فوتبال هجومی خوبی نیز بازی کنیم. اخیراً اوضاع آنطور که باید نبوده است و ما برای ایجاد موقعیت‌های بیشتر در بازی‌ها خیلی دست و پا زدیم. وقتی فران تورس یا آنسو فاتی را معرفی می‌کنیم، دو بازیکنی که جلو می‌روند، موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کنیم. گاهی اوقات ما به اندازه کافی بازیکنان تهاجمی وارد نمی‌کنیم و  من حمایتی دریافت نمی‌کنم، بنابراین به دنبال بهترین راه حل برای تیم می‌گردم.»

ملی‌پوش لهستانی همچنین توضیح داد که چرا به نظرش در بازی‌های اول لیگ بارسلونا در موقعیت‌های زیادی حضور نداشته است. او خاطرنشان کرد: «با تجربه‌ای که دارم فکر می‌کنم نه تنها برای خودم، بلکه برای تیم هم به دنبال بهترین راه‌حل هستم. می‌دانم که گاهی اوقات اگر بین دو مدافع میانی قرار بگیرم، برای مدافعان راحت‌تر است. در بسیاری از بازی‌ها من شانس زیادی برای گلزنی ندارم. در دو بازی اخیر شانس زیادی نداشتم. من توپ‌های زیادی دریافت نکردم، بنابراین گاهی اوقات مجبور می‌شدم موقعیت‌هایم را ایجاد کنم.»

در همین حال، لواندوفسکی اذعان کرده که باید بازگردد و فرم خود را دوباره بازیابی کند. او ادامه داد: «باید سطحم را حفظ کنم و به مسیر بازگردم. با هر بازی بهتر می‌شود. هر فصل متفاوت است و این فصل بسیار طولانی است. ما بازی‌های زیادی داریم و فکر می‌کنم مهم نیست که چگونه شروع می‌کنی، بلکه مهم این است که چگونه به پایان می‌رسانی.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی