نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
اگر ما در استقلال بودیم چنین اتفاقاتی رخ می‌داد؟/ می‌گفتند ما آش را با جایش می‌خواستیم!/ قرار بود ۳ میلیون بدهند اما...
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آن‌هایی که در زمان حضور ما در استقلال حواشی درست می‌کردند می‌دانستند با حضور ما نمی‌توانند جایی در سیستم داشته باشند ولی حالا می‌بینید که بعد از رفتن ما چه اتفاقاتی رخ داده است

محمد مومنی در خصوص اینکه این روزها مشکلات بین مدیریت و کادرفنی استقلال را چطور ارزیابی می‌کند گفت: علی خطیر و جواد نکونام هر دو زمانی به درخواست هواداران به استقلال آمدند و اختلاف این دو نفر در شرایط فعلی چیزی جز آسیب برای استقلال نخواهد داشت.

وی افزود: خطیر یکی از مدیران جوان و خوب کشور است و نکونام نیز مربی باهوش و با انگیزه به حساب می‌آید. مشکلات اقتصادی برای همه باشگاه‌ها وجود دارد ولی اینکه یک باشگاه خودش را قانونمند می‌کند تقصیر باشگاه استقلال نیست. بهتر است نکونام و خطیر به خاطر هواداران هم که شده کنار هم قرار بگیرند و هر دو در حیطه وظابفشان برای استقلال و موفقیت تیم تلاش کنند.خطیر و نکونام لازم و ملزوم یکدیگر هستند و چالش‌های بین آنها اصلا به سود استقلال نیست.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: مطمئنا پیشکسوتان باشگاه می‌توانند در ایام تعطیلات لیگ جلسه گذاشته و اختلافات را از بین ببرند. متاسفانه فضای استقلال به شکلی است که برخی که هیچ درکی از فضای فوتبال ندارند از اختلاف این دو طرف سود می‌برند و مباحث را به سمت فضای مجازی می‌برند ولی هوادار استقلال باید باهوش باشد و اجازه ندهد این افراد قدرت بگیرند.

مومنی در خصوص اینکه اعضای هیات مدیره استقلال در سالهای گذشته بعد از جدایی بیشتر درگیر دادگاه و نامه‌هایی که امضا می‌کردند می‌شدند و آیا وی بعد از جدایی همین شرایط را تجربه می کند یا خیر گفت: خوشبختانه نه. یکی از اقدامات هوشمندانه ما ابن بود که تسویه حساب دارایی، بیمه و ... را گرفتیم و از تجربیات مدیران قبلی استفاده کردیم که درگیر دادگاه و این مسائل نباشیم.

وی در خصوص اینکه چرا استقلال در ۵-۶ سال گذشته تغییرات پی در پی مدیریتی داشته و همه افراد در مشکلات این باشگاه حل می‌شوند گفت: استقلال در آمد پایدار ندارد و مرتب درگیری روزمرگی است. یک عده هم می‌آیند و می‌گویند فوتبالیست ها پول مفت می‌برند در حالی که آنها نمی‌دانند کار فیزیکی با کار ذهنی متفاوت است. متاسفانه این افراد بدون داشتن آگاهی این حرف را به جامعه منتقل کرده و فضای اجتماع را نسبت به ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست ها تخریب می‌کنند.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال در مورد اینکه باشگاه استقلال بیش از ۷۰۰-۸۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد و آیا می‌توان این باشگاه را ورشکسته دانست گفت: من نمی‌توانم این اسم را روی باشگاه استقلال بگذارم چون توانایی و پتانسلی این باشگاه به حدی است که به راحتی می‌توان این بدهی را جبران کرد. متاسفانه در این سالها سلیقه‌های شخصی در اداره باشگاه‌ها باعث شده که به بن بست بخوریم. شاید خیلی باشگاه‌ها از نظر مالی وابسته به یک نهاد باشند ولی استقلال و پرسپولیس الگوهای این جامعه هستند که در کمترین حالت ۴۰-۵۰ میلیون هوادار در کشور دارند. نادیده گرفتن این ظرفیت باعث می‌شود که آسیب های اجتماعی به هر دو باشگاه زیاد شود. استقلال که بیش از ۷۰۰ میلارد تومان بدهی دارد ظرفیت هایی دارد که باید با کمک مسئولان از این ظرفیت ها استفاده شود تا مشکلاتش به حداقل برسد.

وی در خصوص اینکه آیا به عنوان عضو پیشین هیات مدیره از این باشگاه حقوق دریافت می کرد یا خیر گفت: ما حقوقی نداشتیم، قرار بود ماهیانه مبلغ ۳ میلیون تومان حق برگزاری جلسه بدهند که آن را هم ندادند! عضویت در هیات مدیره باشگاه‌ها از نظر برند خوب است اما فراموش نکنید همین عضو هیات مدیره باید جواب کاستی‌های مالی و منابعی که باشگاه نتوانسته جذب کند را بدهد. اگر عشق ما فوتبال نبود شاید چنین مسئولیت مهمی را قبول نمی‌کردیم چون سری را که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما به هر حال حضور در هیات مدیره مسئولیت سنگینی است.

مومنی تاکید کرد: آنهایی که در زمان حضور ما در استقلال حواشی درست می‌کردند می‌دانستند با حضور ما جایی نمی‌توانند در سیستم داشته باشند به همین دلیل فضاسازی منفی انجام می‌دادند ولی حالا می‌بینید که بعد از رفتن ما چه اتفاقاتی رخ داده است.اگر ما در استقلال بودیم چنین اتفاقاتی رخ می‌داد؟ آنها می‌گفتند ما آش را با جایش برای خودمان می‌خواهیم در حالی که استقلال چه چیزی دارد که ما بخواهیم از آن بخوریم.صادقانه می‌گویم به جز یک پاداش قهرمانی که آجرلو برای ما در نظر گرفت چیزی از باشگاه نگرفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حاج ۳لسچ IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    مبلغ پاداش دریافتی از آجر نگفتید استاد؟ ایضا سفر خانوادگی به ترکیه همراه خانواده هم البته بهمراه سایر اعضای خدوم و محترم هیت مدیره!
    • اس اس IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      شما اگر بدانی شرکتها و موسسات و...یا همین تیمهایی که در لیگ حضوردارند که در مقابل استقلال یا پرسپولیس با آن همه سرمایه اجتماعی صفر هم حساب نمیشوند چه پولها و پاداشها و حق فلان و بهمان هایی که میگیرند ، چنین حرفی رو هیچوقت نمیزدی
    • حاج ۳لسچ IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      اون شرکت‌ها و....ضبط و ربط دارن تولید یا تجارت دارن و نهادهای بالادستی هم در کمین شون و البته اون پادااش بگیره هرگز ادعا نمی کنند فی سبیل الله و عاشقانه خدمت می کنند! این آقا و امثال اون ادعا می‌کنند برای کمک و عشق و...آمدن راستی اگر عضویت در هیت مدیره و سایر ارکان این باشگاه ها همش دردسر پس چرا برای رسیدن به یه چهارپایه تک این باشگاه ها ار هر جور لابی و زدوبند و آویزون شدن دریغ نمی کنند؟ ای کاش این آقا میگفت فلسفه حضورش در هیت مدیره چه بود؟ خروجی و کمک ش به باشگاه چه بود؟ چه باری از روی دوش باشگاه برداشت؟ اصلا تا قبل از عضویت در هیت مدیره باشگاهی با این همه مشکل عمدتا مالی چه سابقه و تجربه ی در حوزه های مدیریتی و مالی و اقتصادی داشته ؟
  • قدیمی ترین تیم ایران IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    والا شما بودید دیدم دیگه
  • کلنگلیس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    همچین حرف میزنه انگار خودش بجز میوه خوردن چه کاری کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی