نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آبروریزی در لیگ ستارگان با شکست سنگین و تحقیرآمیز السد/ حیثیت قهرمان قطر با ۷ گل خورده رفت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

السد در غیاب ملی‌پوشان پرشمارش پس از پنج سال سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.

تیم فوتبال السد که رکورددار ملی پوشان فوتبال در باشگاه‌های قطر است و در فیفا دی ۲۱ بازیکن خود را به تیم‌های ملی بزرگسالان و امید کشورهای مختلف فرستاده، امروز بدون حضور آنها ازجمله محمدامین حزباوی در رقابت‌های جام اتحاد قطر مقابل السیلیه قرار گرفت و مغلوب شد.

السد که سال گذشته به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسید و در سه هفته ابتدایی فصل جدید نیز دو پیروزی و یک تساوی داشته، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در نخستین مسابقه‌اش در جام اتحاد در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم لیگ دسته اولی السیلیه رفت و شکست سنگینی متحمل شد.

تیم فوتبال السد در شرایطی مسابقه امروز مقابل السیلیه را آغاز کرد که یک بازیکن زیر ۱۹ سال، هشت بازیکن زیر ۲۱ سال،  دروازه‌بان ۲۲ ساله و کاپیتان ۲۳ ساله در خط دفاعی داشت و با این ترکیب جوان نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه عجیب ۷ بر صفر شکست خورد.


السد قطر طی سالیان اخیر باخت‌های سنگینی داشته که تمام آنها کمتر از هفت گل بوده؛ از جمله شکست مقابل اسپرانس تونس در جام باشگاه‌های عرب در سال ۲۰۱۹ که ۶ گل دریافت کردند.

آخرین شکست سنگین السد قطر که هفت گل یا بیشتر خورده بودند، به پنج سال قبل و یک مسابقه قبل از بازی برگشت نیمه نهایی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس برمی‌گردد که با نتیجه ۸ بر صفر در جام ستارگان قطر برابر الریان مغلوب شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی