۳ تغییر در ترکیب تیم ملی ایران مقابل بلغارستان/ برنامه ویژه قلعه‌نویی برای جام ملت‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان قطعاً نسبت به آخرین بازی تیم ملی متفاوت خواهد بود.

قلعه‌نویی فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان را با ترکیب بیرانوند، پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان، حاج‌صفی، رضاییان، چشمی، عزت‌اللهی، قایدی، محبی، آزمون و طارمی شروع کرد.

در فهرست جدید این مربی از آزمون، کنعانی‌زادگان و قایدی خبری نیست. اولی به خاطر مصدومیت و ناآمادگی، دومی به دلیل تنبیه انضباطی و سومی ظاهراً به دلایل فنی غایب است. در این شرایط ترکیب تیم ملی حداقل سه تغییر خواهد داشت.

در غیاب کنعانی‌زادگان و با مصدومیت مجید حسینی انتظار می‌رود که پورعلی‌گنجی در قلب دفاع ثابت باشد و از بین خلیل‌زاده و چشمی یک نفر کنار او بازی کند. رضاییان و حاج‌صفی موقعیت تثبیت‌شده‌ای در دفاع راست و چپ دارند. در خط میانی عزت‌اللهی احتمالاً دوباره بازی خواهد کرد و نوراللهی و قدوس هم در بازگشت به تیم ملی شانس بازی دارند.

علیرضا جهانبخش که فینال تورنمنت کافا را به خاطر مصدومیت از دست داد احتمالاً همراه محبی دو هافبک کناری تیم ملی خواهند بود. مغانلو بعد از غیبت در تورنمنت کافا می‌تواند به جای آزمون دوباره در نوک حمله بازی کند.

رضا اسدی، همبازی مغانلو در سپاهان هم به نظر می‌رسید شانس خوبی برای بازی مقابل بلغارستان داشته باشد، ولی به اردوی تیم اصفهانی برگشت تا برای بازی دوستانه مقابل زنیت به روسیه برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . سر خط IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    یک لحظه همه دقت کنید همه به جز اون بازیکنی که کنار احمد نوراللهی هستش پرسپولیسین 👌❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی