نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بازنشستگی باورنکردنی ادن آزار؟/ زمان لذت بردن از زندگی و نوشیدنی فرا رسیده است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق رئال مادرید ممکن است در راه خروج از فوتبال باشد و در گفتگوی اخیرش به این مورد اشاره کرده است.

ادن آزار ۳۲ ساله در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود همه چیز را دیده و تجربه کرده و پایان ممکن است نزدیک‌تر از چیزی باشد که هر کسی انتظارش را داشت. او در پیش‌نمایش مستند «باور کن» که به زودی منتشر می‌شود و تمرکزش روی تیم ملی بلژیک است، اشاره می‌کند که در آستانه آویختن کفش‌هایش است.

آزار در حال حاضر بازیکن آزاد است و تنها شایعه اخیر در مورد مقصد بعدی او بازگشت به چلسی است. اما طبق صحبت‌های اخیرش به نظر می‌رسد که قصد دارد که به سمت بازنشستگی پیش برود. او اشاره می‌کند که پایان کم کم فرا می‌رسد، اما فصل اروپا مانند بسیاری از لیگ‌های دیگر در سراسر جهان در حال انجام است.

آزار در آخرین فصل حضورش در رئال مادرید تنها در ۱۰ بازی در تمام رقابت‌ها شرکت کرد و سپیدپوش‌ها در ماه ژوئن قراردادش را فسخ کردند. دوران حضور او در مادرید با تنها هفت گل زده در چهار فصل به پایان رسید. او پس از حذف ناامیدکننده تیم ملی بلژیک از مرحله گروهی جام‌جهانی قطر از رقابت‌های ملی کنار رفت.

ادن آزار یکی از بااستعدادترین وینگرهایی است که در چند وقت اخیر ظاهر شده و یکی از بهترین بازیکنان بلژیکی تاریخ خواهد بود. او مجموعه‌ای از جوایز فردی و تیمی را به دست آورد و اثری ماندگار در تاریخ لیل و چلسی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: انتقال شوکه‌کننده ستاره‌ای که وارث پیراهن رونالدو شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی