نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت‌پرده منتفی شدن خرید مهاجم خارجی پرسپولیس/ نقش دلال ۱۲۷ میلیاردی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام رضا درویش خرید فلیپه کایسدو مهاجم مورد نظر یحیی گل‌محمدی منتفی شد.

خرید مهاجم خارجی مشکلات خاص خودش را دارد و معمولا بازیکن با کیفیت بالا که با این ارقام پیشنهادی پرسپولیس یا باشگاه‌های ایرانی بخواهد به کشورمان بیاید کمتر پیدا می‌شود اما...

این‌که مدیرعامل پرسپولیس رسما دریک برنامه تلویزیونی اعلام می‌کند «ما با یک بازیکن تمام کرده و قرارداد را برایش فرستاده بودیم، ولی برخی افراد کاری می‌کنند که آدم شرمنده می‌شود. این بازیکن گفت باید با خانواده‌ام مشورت کنم، اما امروز دیدیم ناراحت است و گفت از دیروز برای همسر من در فضای مجازی دشنام فرستاده‌اند!» جای بسی تأمل و درنگ دارد!

چندی پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست با داوران درباره تبعاتی که اجرای سقف قراردادها و محدودیت برای ایجنت‌ها برایش داشته و خواهد داشت صحبت کرد. او همچنین با اعلام درآمد ۱۲۷میلیاردی پرده از درآمد فوق نجومی یک ایجنت در فوتبال ایران برداشت. رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبت‌هایش گفت: همان‌هایی که می‌گفتند بازیکن خارجی بی‌کیفیت وارد ایران می‌شود و بازیکن آپشن قراردادش ده برابر مبلغش است، حالا منتقد شده‌اند. ما تعیین تکلیف کردیم چرا که می‌دانستیم یک ایجنت ۴۴ بازیکن دارد. ایجنتی هست که سال گذشته ۱۲۷میلیاردتومان از لیگ برتر سود برده. این‌ها بالاخره قدرت دارند و به ارکان فدراسیون فشار می‌آورند. در همه جا آدم دارند.

مهدی تاج این حرف‌ها را زد اما نگفت که چگونه می‌توان با این دلال و دلالان دیگر که مثل خوره به جان فوتبال افتاده‌اند برخورد کرد. دلالانی که به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کمال وقاحت پیشنهاد می‌دهند تا بازیکن خارجی از کانال آن‌ها به تیم بیاید! وقتی هم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یا سایر باشگاه‌ها پاسخ منفی می‌دهد و قصد دارد خودش مستقیم این مسیر را طی کند، با ترفندهای مختلف با خود بازیکن خارجی تماس می‌گیرند تا او را منصرف کنند یا این‌که از طریق ارتش مجازی خود به صفحه همسر آن بازیکن حمله و فحاشی می‌کنند!

متأسفانه این بخشی از واقعیت فوتبال ایران است. دلالانی که بعضا با برخی سرمربیان مشهور کشورمان نیز مراوده داشته و با استفاده از نفوذ آن‌ها در این فوتبال جولان می‌دهند اما کسی برخوردی با آن‌ها نمی‌کند. کایسدو مشتی نمونه خروار مزاحمت‌ها و مشکلاتی است که دلالان فوتبال ایران ایجاد کرده و می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۴ IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    در قضیه کایسدو الکیسهٌ السعودی نقش داشته
  • پرسپولیس US ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    🫤😐😡🤦 حیف شد این تیم با جذب مهاجم گلزن کلی تغییر میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی