نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
۵ |
۰
پسر بازیکن معروف از تیم ملی خط خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در حالی در جام جهانی گام به میدان می‌گذارد که یکی از بازیکنان سرشناس خود را در جام جهانی در اختیار نخواهد داشت.

آرشام شکوری پسر هادی شکوری مدافع سابق تیم استقلال که یکی از ارکان صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی بود در جام جهانی همراه ملی پوشان نخواهد بود.

البته به همراه آرشام شکوری دو بازیکن دیگر شانس همراهی تیم ملی نوجوانان در جام جهانی را ازدست دادند که دلیل انضباطی است. آرشام شکوری دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان بود که در مسابقات جام ملت‌ها با مهار ضربات پنالتی نقش زیادی در صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی داشت.

در هر صورت عدم دعوت از آرشا شکوری، کسری طاهری و رضا غندی‌پور به اردوی تیم نوجوانان خیلی عجیب بود. دلیل این تصمیم چه بود؟ سرپرست تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال می‌گوید: «آقای عبدی این بازیکنان را دعوت کرده اما آنها بدون هماهنگی در اردو حاضر نشدند. تیم ملی با همه جا متفاوت است و همه ما وظیفه داریم در بُعد ملی، به کشور خدمت کنیم و هر کسی وظیفه دارد به نحو احسن در خدمت تیم ملی کشورش باشد. این بازیکنان بچه‌های خوبی هستند و آقای عبدی برای آنها زحمت کشیده و به همه به یک چشم نگاه می‌کند اما انضباط تیمی بسیار مهم است. این بازیکنان از همینجا مطرح شده‌اند و باید قدردان جایگاه ملی باشند و وقتی سرمربی تیم، آنها را به تیم ملی دعوت می‌کند، باید به تیم و خودشان احترام بگذارند. البته ما در حال پیگیری هستیم که مشکل حل شود.»

باید منتظر ماند و دید که تصمیم نهایی حسین عبدی در مورد این سه بازیکن چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید کلباسی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    باید به عبدی گفت : چو به گشتی طبیب از خود نیازار ؛ چراغ از بهر تاریکی نگهدار .
    • ایران US ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      شعر زیبایی است .‌اما دوست عزیز وقتی دعوت کرده و بدون هماهنگی غیبت کردند چه باید کرد ؟ اگر این حالت روال شود تیمی باقی میماند؟
  • رضاخیری مطلق US ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    مسئولین محترم شهر خبر واقعا برای شما متاسفم. این پیک تبلیغاتی است یا جستجوگر سریع خبر واقعا خواندن یک خبر به دلیل ازدحام خبر اعصاب خرد کن شده است، کاش تناسب خبر و تبلیغات را رعایت می کردید، متاسفانه مجبورم دیگر از این برنامه خبری استفاده نکنم🙈🙈🙈🙈
  • محسن شیری IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    چیزی نیست عبدی جوگیر شده...همون موقع که بازیم میکرد همینجوری بود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی