نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۳ |
۰
هشدار بزرگ به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل النصر عربستان تا حدی سخت شد.

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر بود و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

پرسپولیسی‌ها هنوز فرصت زیادی برای جبران مافات دارند و حتی می‌توانند انتقام شکست مقابل النصر را در عربستان از این تیم بگیرند اما آنها نباید فراموش کنند که امسال همه تیم‌های دوم صعود نمی‌کنند و از ۵ گروهی که در منطقه غرب قرار دارند ۳ تیم دوم راهی مرحله بعدی خواهند شد.

پرسپولیس باید در بازی‌های آینده برنده شود و در عربستان هم حداقل شکست نخورد. پیروزی مقابل تیم‌های الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد و البته پرسپولیس نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد.

باخت مقابل النصر عربستان شوک بزرگی به پرسپولیس بود و به گل محمدی و دستیارانش نقاط ضعف پرسپولیس را بیشتر و بهتر نشان داد. حالا بازیکنان پرسپولیس هم می‌دانند که لیگ قهرمانان آسیا یک تورنمنت سخت است و باید در همه مسابقات با تمام قوا ظاهر شوند. حتی تیمی چون استقلال تاجیکستان در بازی اول مقابل الدحیل بسیار خطرناک ظاهر شد تا نشان دهد که حریف چندان دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس و النصر عربستان نخواهد بود.

طبق برنامه شاگردان یحیی گل محمدی ۱۰ مهرماه در دوحه قطر به مصاف الدحیل خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    ایشالا باعث رو سیاهی کیسه میشیم
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    تودوحه بهتربازی میکنیم حداقل چمنش خوبه هوادارهم که توایران نداشتیم
  • امید UA ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    نقاط ضعف موقعی برطرف میشه که بازیکن واقعا بازیکن باشه نه مثل دانیال و صادقی و زاهدی و ریگی وقتی اینا فوتبال سرشان نمیشه و اینکاره نیستن نقاط ضعف ترمیم نمیشه صادقی بعنوان پاسور آمد چی شد چند تا پاس گل داده حتی تو حمل توپ عاجزه پاسکاری یک و دو بلد نیست ی بازی خیلی معمولی و بی تاثیر انجام میده دانیال هم مثل صادقی از اولش که آمد ضعیف و پر اشتباه بود اينم از بازی با النصر که عامل اصلی باخت بود زاهدی همین جور اینا بازیکن نیستن اگه بودن تا الان پیشرفت کرده بودن تمرین دادن اینا هیچ فایده‌ای نداره مثل آب تو هاونگ کوبیدن میمانه یحیی باید ازشان دیگه استفاده نکنه جاشان اون چند بازیکن که از امیدها گرفته استفاده کنه که قطعا بهترن و پرانگیزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی