نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حمله پیشکسوت استقلال به خطیر؛ وقت رفتن او هم قرار رسیده است!/ او همان رفتار با شفر را با نکونام می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی جباری ستاره پیشین تیم استقلال از شرایط مدیریتی در باشگاه محبوبش ناراضی است.

پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی در خصوص اعتراض بازیکنان آبی نسبت به مدیریت خطیر اعلام کرد: آن‌ها حق دارند که از شرایط ناراضی باشند. من مدیریت خوبی در استقلال نمی‌بینم. در این چند وقت فقط دیدم که خطیر به دنبال دعوا و اختلاف در استقلال است و کاری که با شفر کرد را می‌خواهد با نکونام هم کند. آن زمان دیدم او برای زدن شفر چقدر تلاش می‌کرد و الان هم همینطور است.او یک زمان هم می‌خواست جای فتحی را در استقلال بگیرد. کار مدیر این نیست که خودش بازیکن انتخاب کند یا در مسائل فنی دخالت کند اما خطیر به جای پول آوردن یا مدیریت درست در استقلال در همه مسائل دخالت می‌کند و به همین دلیل آرامش را از تیم می‌گیرد. 

جباری در ادامه افزود: نکونام مربی خوبی است و تیمش به آرامش نیاز دارد اما خطیر آدمی‌نیست که بگذارد نکونام با آرامش به کار خود ادامه دهد. به همین دلیل او بهتر است که از استقلال برود. دیگر جای او در استقلال نیست و باید کسی به این باشگاه بیاید که کارش را بلد باشد و به دنبال صلح و کمک به سرمربی باشد. البته من دیدم چند جا نوشته بودند آجورلو برای استقلال خوب است در حالی که به نظر من اگر او یک سال دیگر در استقلال می‌ماند، به اندازه ۵۰ سال دیگر برای این تیم بدهی به جا می‌گذاشت. 

وی در پایان اعلام کرد: استقلال در یک دهه اخیر بیشترین آسیب‌ها را از تبعیض‌های مسئولان ورزش خورده است. ۳ وزیر اخیر بیشترین ضربه را به استقلال زدند و امیدوارم هاشمی دیگر این کارها را نکند و به استقلال و پرسپولیس به یک چشم نگاه کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    کیسه واقعا معضل سرمربی و مدیرعامل داره😁
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      شما تیمت که باخت از چی حرف میزنی داداش چقدر دوت زیاد تو برادر اگه راست میگی برو درباره چرایی باخت تیمت پیام بزار ببینم چند مرده حلاجی؟؟ آخه چرا باختتونو همیشه میخواین گردن این و آن بیندازید بازندگان همیشگی لنگستان...
  • عادل IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    درود بر سلطان علی جباری جناب جباری استقلال شاید بالغ بر ده هزار نفر پیشکسوت دارد وهواداران استقلال هم شاید بیشتر از ۵۰ میلیون نفر می باشند به نطرم همه باید با هم متحد شویم وحق این خیانتکاران به استقلال را کف دستشون بگذاریم خطیر باید برود چه بخواهد وچه نخواهد او هم باید صحنه روزگار محوشود این آقا همان کسی هست که برخورد ناجوانمردانه با شفر داشت این نامرد آن زمان هم صرر مالی زد به استقلال وهم فنی هواداران به هوش باشید به گوش باشید خطیر نوچه قربانزاده لنگی هست باید با لگد بیرونش کرد
    • هوادار استقلال IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      خواب دیدی خیر باشد استقلال خیلی زور بزند پانزده میلیون هوادار داشته باشد در ضمن خطیر هرچه باشد مثل قبلی‌ها دزد نیست
  • سهیل علاقبندراه IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    لطفاارسال نمایید
  • موج آبی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    رانتپولیسیهای صاحب منصب استقلال رو از جلوی رانتپولیسشون با ایجاد یک دهه هرج و مرج مدیریتی، برداشتن، خدا همشونو از سر راه استقلال برداره.
  • طرفدارفوتبال IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    آقا یانی که بیرون ازگودهستند. بیشترازخطیروامثال ایشان به تیم ضربه میزنندمن کاری به خطیرکه مدیراستقلال ودرویش که مدیرپرسپولیس است ندارم کلابایدوضعیت نامشخص این دوتاتیم مشخص شوداگراین دو دولتی هستندبایدتامین اعتبار شونداگرغیرازاست هم بگذارندلااقل یه پولداری سهام اینهارابخرندتا سرسامان وخرجشان کنندهرمدیری که خواسته باشدباشرایط موجود مدیراین دوباشگاه شوندشرایط ازاین که هست بهترنخواهدشدباباببینیدکشورهای حاشیه خلیج فارس چقدرهزینه میکندبعداقان چطورفکرمیکنندکه این تیمهاتوان رقابت بااینهارا داشته باشندتاکی مابایداماتوروغیرواقع بینانه به این مسائل نگاه کنیم
  • محمد IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    به یک چشم نگاه کردن، یعنی استقلال هرچه که می خواهد و هرچه اراده می کند ؛ حتی در حد چندین برابر تیم های دیگر ، فورا بهش بدن تا باز هم بلکه بتونه کمک نایب قهرمان بشه.
  • MM IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    هر کسی ‌میاد بیاید فقط فتح اله زاده نیاید ترا بخدا و جان هر کسی که دوست دارین، حالم از این مردک بهم میخورد‌ مرتیکه دزد..
  • سارا روشن DE ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    من با نظر علی اقا جباری موافقم خطیر لایق استقلال نیست برو
  • امیر US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    هرچی مدیرکل بی عرضه وبلاگ قربانگوولاشیه میارن میگذارن تو تاج مردمی ولی برعکس لنگ نجس حکومتی خودشون اداره میکنن
  • کریم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    مشکل اصلی استقلال همین به اصطلاح پیشکسوت ها هستند . هر از گاهی واسه دیده شدن از لانه می‌زنند بیرون یه چیزی میگن و میرن. اگه جنابعالی رو سلطان سلطان خطاب میکرد الان بهترین بود. چرا یقه رفقای قدیمیت رو نمیگیری؟؟؟ اونا باعث این بدبختی شدن نه خطیر. ۷۰۰ میلیارد بدهی گذاشتن و رفتند. آقای پیشکسوت رفیق بازیتو بزار کنار پولی نیست دعوتتون کنند هتل و شام وناهار و لقب و... رفیقتون پول داده واسه خودش قبلا لقب رو خریده .
  • محمودزاهدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    آفرین به جباری بله همین طورهست اصلا اینا خودشون خطیر میارن که به استقلال ضربه بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی