نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
روابط تیره سرمربی تیم ملی و دروازه‌بان اول/ ماهی‌گیری یک ستاره از آب گل‌آلود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک آندره تراشتگن حالا به آرزوی خود رسیده و به شماره یک تیم ملی آلمان تبدیل شده است.

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم ملی آلمان می‌تواند از اختلاف قدیمی که بین مانوئل نوئر دروازه‌بان بایرن مونیخ و یولیان ناگلزمن سرمربی جدید آلمان وجود دارد، نهایت بهره را ببرد.

ناگلزمن از تراشتگن به عنوان دروازه‌بان شماره یک در تیم ملی آلمان استفاده خواهد کرد. تقریبا یک دهه طول کشید تا تراشتگن بالاخره دروازه‌بان اصلی تیم ملی آلمان شود، موقعیتی که مانوئل نویر در آن بدون تغییر به نظر می‌رسید. با این حال تراشتگن هچنان در حال تلاش برای تثبیت جایگاه خود به عنوان شماره‌یک تیم ملی آلمان است اما تا حد زیادی به هدف خود نزدیک شده است. او در اردوی اخیر ژرمن‌ها گفت «بله، در این لحظه من شماره یک هستم. مدت‌ها منتظر این لحظه بودم و فکر می‌کنم می‌توانم از آن استفاده کنم.»

آخرین نتایج تیم ملی آلمان به‌خصوص شکست مقابل ژاپن، به قیمت اخراج هانسی فلیک تمام شد و یولیان ناگلزمن به عنوان جایگزین او انتخاب شده است. سرمربی سابق بایرن اکنون تصمیم دارد تداوم حضور دروازه‌بان بارسا در تیم ملی آلمان را رقم بزند.

ناگلزمن در طول مراسم معارفه خود مجبور شد به بسیاری از موضوعاتی که تیم ملی را احاطه کرده‌اند، بپردازد. او درباره غیبت نویر و حضور تراشتگن گفت: بسیار خوش‌شانس هستیم، نه تنها این دو را داریم بلکه دروازه‌بان‌های مهم دیگری را هم داریم.

نویر هنوز به صورت کامل بهبود نیافته ضمن این‌که رابطه بین او و ناگلزمن در بایرن اصلا خوب نبود و این موضوع نیز کاملا به نفع تراشتگن خواهد بود. ناگلزمن در دوران سرمربیگری بایرن رابطه خوبی با نویر نداشت به خصوص بعد از این‌که تونی تاپالویچ، مربی دروازه‌بانان بایرن و یکی از بزرگترین حامیان نوئر را اخراج کرد.

به غیر از این روابط تیره، ناگلزمن به بازی‌های خارق‌العاده تراشتگن در بارسلونا در چند وقت اخیر توجه داشته است. فصل گذشته، این دروازه‌بان آلمانی که در حال حاضر کاپیتان بارسا نیز هست یکی از بهترین دروازه‌بانان اروپا بود، زیرا به بارسا کمک کرد تا قهرمان لیگ شود. انتظار می‌رود که او در این فصل نیز نقش کلیدی در تیمش ایفا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی