نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آنتونی داوطلبانه تحت بازجویی پلیس منچستر قرار گرفت/ خشونت خانگی؟ او چیزی برای پنهان کردن ندارد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونی ستاره منچستریونایتد پس از بازجویی پنج ساعته به دلیل ادعای حمله به گابریلا کاوالین، ایستگاه پلیس را ترک کرد.

آنتونی ستاره منچستریونایتد پس از پنج ساعت بازجویی به خاطر ادعاهای نامزد سابقش، در حال خروج از ایستگاه پلیس دیده شد. گفته می‌شود که این جوان ۲۳ ساله داوطلبانه به ایستگاه پلیس رفت تا با اتهامات وارد شده از سوی گابریلا کاوالین روبرو شود.

این وینگر دوشنبه شب پس از پرواز از سائوپائولوی برزیل در فرودگاه منچستر فرود آمد. گفته می‌شود که آنتونی با پلیس منچستر بزرگ تماس گرفت و داوطلب شد تا برای بازجویی با آنها ملاقات کند. او تمام ادعاهای حمله به کاوالین و آسیب‌های وارده به انگشت و سر او را رد کرد. به گزارش نشریه تایمز، بازیکن منچستریونایتد قصد دارد تلفن خود را به افسران تحویل دهد تا به تحقیقات آنها کمک کنند.

آنتونی درست قبل از ساعت ۴ بعد از ظهر در حال ترک خانه خود در هیل بارنز دیده شد و در حوالی ساعت ۹.۳۰ شب از کلانتری خارج شد. او همچنین در ماه ژوئن به طور داوطلبانه با پلیس برزیل گفتگو کرد و پس از همکاری با پلیس سائوپائولو، آزادانه راهی بریتانیا شد.

گابریلای ۲۲ ساله وینگر ۸۵ میلیون پوندی را به خشونت خانگی متهم کرده است. دو زن دیگر هم چنین اتهاماتی را به آنتونی وارد کردند. آنتونی به دلیل اتهامات وارده مرخصی نامحدود از یونایتد دریافت کرده است. باشگاه در ۱۰ سپتامبر اعلام کرد که به این بازیکن با دستمزد کامل مرخصی داده شده تا روی پاک کردن نام خود تمرکز کند.

یک منبع نزدیک به بازیکن گفت: «آنتونی مطمئن است که هیچ اشتباهی مرتکب نشده و می‌خواهد با افسران بنشیند و اجازه دهد از او سوال بپرسند. او چیزی برای پنهان کردن ندارد و هر چیزی را که بخواهند ببینند از جمله تلفن همراهش را تحویل خواهد داد. او می‌خواهد هر چه سریع‌تر تبرئه شود تا بتواند بدون هیچ مزاحمتی دوباره به فوتبالش ادامه دهد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی