یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
۵ |
۰
چرا احتمال دارد ۴ امتیاز سپاهان برگردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازی سپاهان در برابر الاتحاد خبر خوبی به اردوی طلایی‌پوشان دیار نصف جهان رسیده است. این‌که ممکن است ۴ امتیاز کسرشده به این تیم برگردد.

خبر بازگشت ۴ امتیاز به تیم سپاهان که امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت با اقتباس از صحبت‌های دبیر کل تحریر شده است.

در آستانه بازی با نیروی هوایی تیم سپاهان با خبر کسر ۴ امتیاز مواجه شد و به زعم بازیکنان این تیم این رای موجب کاهش روحیه آن‌ها و در نهایت تساوی دو بر دو مقابل نیروی هوایی شد و طعنه‌هایی از سوی بازیکنان تیم سپاهان هم مطرح شد به طور مثال رامین رضاییان گفت ما سپاهان اصفهانیم نه سپاهان ایران.

حال در آستانه بازی با الاتحاد خبر خوشی به اردوی تیم سپاهان رسیده است. شکایت این تیم به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در کمیته استیناف ثبت شده و به زودی به آن رسیدگی خواهد شد. اما بخش مهم‌تر این خبر جایی است که هدایت ممبینی در واکنش به این خبر که آیا ممکن است ۴ امتیاز به تیم سپاهان برگردد، گفت: هر احتمالی در تصمیم‌گیری‌های ارکان قضایی وجود دارد.

خیلی‌ها می‌گویند این جمله دبیر کل برای فراهم‌سازی شرایط بازگرداندن ۴ امتیاز تیم سپاهان است. اگر ۴ امتیاز به سپاهان برگردد به این خاطر است که در آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره نشده اگر تیمی از سقف قرارداد عبور کند، با کسر ۴ امتیاز مواجه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارش IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    پس دیگه حق ندارن سقف تعیین کنند
  • محسن IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    چون همشهری شون رئیس فدراسیون هست!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    کمیته ی انضباطی ثابت کرد که صلاحیت تصمیم گیری رو نداره ، چون با این تصمیم های عجیب و غریب و ...روح و روان تیم ها رو بهم می ریزه مگه نمی دونستن سپاهان بازیهای آسیایی داره وقتی قانون روشن و محکمی مبنی بر کسر امتیاز وجود نداره با چه هدفی چنین ضربه ای به تیم سپاهان زدن؟
  • ارش گرگان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اگه این حکم رو برگدونن شکست خودشون رو نشون دادن دیگه حق ندارن واسه بقیه تیما سقف بودجه بزارن بعدچهارپایان دوباره از سقف رد شن بدون مجازات بعد سود زو اونا ببرن .وقتی قانون وضع شده محکم باید پاش وایستن با توجه به میزان تخلف مجازات شن .اگه این حکم برگرده پس مجازات این تیم چیه چه جوابی دارن واسه بقیه تیما که بازیکنان و باشگاه تو فشار بودن که از سقف رد نشن
  • رضا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    اگه قراره باشه امتیازبرگرده چراکسرشدبااین کاربه تیم بزرگ سپاهان ضربه زدنندازاول هم نیتشون همین بوده ولی انشاالله حق به حق دارمیرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی