توصیه مهم روشن و عالمی به نکونام/ با این بازیکن همه مشکلات را از یاد هواداران ببر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتشار تصویر مهاجم آرژانتینی استقلال در اتاق مدیرعامل باشگاه این امیدواری را برای هواداران ایجاد کرد که اوضاع تیم آبی پایتخت به جایی برسد که بار دیگر این تیم بتواند در خط حمله توانایی‌های گذشته‌اش را تکرار کند.

لزوم وجود یک مهاجم ششدانگ و تمام کننده برای تیمی مثل استقلال که طرفداران میلیونی در سراسر ایران و حتی خارج از مرزهای کشور دارد به اندازه‌ای است که این تیم به همان مقدار درون دروازه‌اش نیاز دارد تا یک دروازه‌بان شش دانگ داشته باشد.

به یاد داریم در روزهای پیش از شروع فصل و زمانی که وضعیت سیدحسین حسینی و نفر جانشین او مشخص نبود دغدغه هواداران استقلال تا چه اندازه زیاد شد و در نهایت همه نگران این بودند که اگر سیدحسین حسینی از استقلال برود چه دروازه‌بانی برای استقلال انتخاب خواهد شد. در روزهایی که دروازه‌بانان لیگ برتری یکی بعد از دیگری به تیم‌های جدیدشان می‌رفتند یا با تیم‌های قبلی‌شان تمدید می‌کردند این تصور ایجاد شده بود که استقلال از نظر دروازه‌بان به مشکل برخواهد خورد اما در نهایت ادامه همکاری با سیدحسین حسینی کمک کرد تا استقلال بتواند خیالش را بابت دروازه راحت کند.

توصیه مهم روشن و عالمی به نکونام/ با این بازیکن همه مشکلات را از یاد هواداران ببر

حالا هم در روزهای گرم تابستان و پس از جدایی دو فوروارد بوشهری تیم استقلال(قایدی و محبی) این موضوع به یکی از دغدغه‌های هواداران استقلال تبدیل شده بود.

فرانموش نشده از زمستان سال گذشته این موضوع بارها توسط هواداران در فضای مجازی مطرح می‌شد که اگر سانتا کلارا و شباب الاهلی با باشگاه استقلال کنار نیایند و تکلیف محمد محبی و مهدی قائدی روشن نشود چه وضعیتی برای تیمشان به وجود خواهد آمد.

این بحث از زمان حضور فتح الله زاده مطرح می‌شد که باید این دو نفر را در تیم نگه دارند اما در نهایت فتح الله زاده رفت و حجت کریمی هم از پس توقعات مالی سنگین باشگاه های اماراتی و پرتغالی برنیامد.

ایجاد بدهی‌های سنگین ارزی و مشکلات بهار امسال در نهایت کمک کرد تا استقلال از خواسته‌هایش دور و دورتر شود اما در هفته‌های اخیر و با مطرح شدن نام بلانکو (مهاجم آرژانتینی) این امیدواری بار دیگر در دل هواداران ایجاد شد که بتوانند خودشان را بابت داشتن یک مهاجم تمام کننده آسوده خاطر ببینند.

حالا تنها موضوع این است که برانکو بتواند هماهنگی بالایی بین خودش و مهاجمان تیم به وجود بیاورد. قطعاً یک فوتبالیست حرفه‌ای آن هم آرژانتینی می‌تواند خودش را ظرف یک ماه با شرایط تیم هماهنگ کند. قطعاً فوتبالیستی در سطح بلانکو این توانایی را دارد. موضوعی که گفته شده حسن روشن و ایمان عالمی نیز آن را در دیدار اخیر با نکونام به او گفتند تا دغدغه گلزنی در تیم استقلال برای همیشه از بین برود و هواداران نیز مشکلات بوجو آمده بابت جدایی قایدی و محبی را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: سامره تحت هیچ شرایطی نباید سرپرست استقلال باشد/ مگر من مرده باشم که این آقا روی نیمکت استقلال بنشیند/ نکونام می‌گوید بازیکن می‌آورم ولی باشگاه قرارداد نمی‌بندد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • رضایاک اصلی۸ IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    وقتی کیسه کشا دور هم جمع میشن فقط برای پرسپولیس کبیر توطئه چینی میکنن
    • مجید IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      نمیدونم چرا کیسه ورشکسته مثل آب خوردن بازیکن خارجی میگیره ولی پرسپولیس هر بازیکنی میخواد بگیره لشکر هوچیگرا و مافیای توطئه کننده از انواع روشهای کثیف استفاده میکنن که اینکار انجام نشه، نهادهای اطلاعاتی باید ورود کنن
  • رسول IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    آیا کسی بود برن تو پیج همسر این بازیکن و از ایران یه کشور قحطی زده جنگ زده نشون بده که جرات نکنن بیان ایران ؟؟ای جماعت هوچی گر و کثیف کیسه پرسپولیسی ها هم میتونستن کار کثیفی که شماها کردین رو بکنن ولی فرق است بین ا۱ل بودن و فیک بودن بین اصالت و بی اصالتی
  • ع ق ق QA ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    فروشندگان مدرک بر علیه پرسپولیس جمع شده اند اینبار چه توطئه ای در راه است غارتگران سکه های پاداش فدراسیون و مجرمان قراردادهای ویلموتس و کی‌روش و انتخابات‌های استانی و انتخاب های قلعه نوعی و عنایتی محاکمه نمی‌شوند ؟!
  • بهروز۶۳ IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    درود و خسته نباشید بابت تمام زحمات شما.لطفا اینقدر غلط املایی نداشته باشید.توی متن یکبار برانکو میگید.یه خط اونورتر بلانکو!!دیگه از کسی که کارش خبر و نوشتن و اینچیزاست بعیده و تابلویه. حداقل یکبار بخونید تا اینقدر مثل روزهای قبل و متن های قبل تکرار نشه.دم شما گرم.
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    شما فقط نگاه کنید این خبر در مورد بازیکن آرژانتینی استقلال بزرگ هست ولی چند تا لنگی متوهم زیر این پست، اراجیفی که فقط و فقط لایق تیم جعلی و بی هویت بی اصل و نسب حکومتی لنگپولیس هست رو نوشتند، آدم از این همه حقارت و هوچی‌گری لنگیها میمونه چی بگه! روکه نیست سنگ پای قزوینه این لنگیها حتی روی سنگ پای قزوین هم کم کردن! آخه اسکل لنگی متوهم هوچی‌گری و رانت و باندبازی و فساد و توطئه همگی از مکتب تویله عبده به وجود آمده، مثلا با این حرفها میخوان فسادها و رانت و باندبازی و توطئه های این چند سال اخیر باشگاه جعلی و بی هویت حکومتی لنگپولیس رو لاپوشانی کنید؟ مطمئن باشید همه چیز آشکار خواهد شد و خیلی زود دوباره به اصل خودتون برمی‌گردید.. طرفدار تیمی که مایه شرمساری تاریخ فوتبال ایران هست حق حرف زدن ندارن همسطح شما قشقایی هستش گرچه این هم جفا در حق قشقایی هستش هرچی باشه قشقایی ريشه داره آخه لنگپولیس اونم نداره! یه تیم جعلی و بی هویت بی اصل و نسب حکومتی که تابه امروز با رانت و رشوه و باندبازی وتبعیض و فساد پابرجا مانده، لنگی متوهم کمی درباره تاریخ و گذشته لنگپولیس خبر بگیر از اصالت و ریشه نداشته لنگ..
  • حسن IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    درود وصد درود به استقلال دوست داشتنی.
  • سهیل علاقبندراه IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    لطفاارسال نمایید
    • شاهین IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      داداش عذر میخوام واقعا ببخشید و شرمنده، میتونم بپرسم مشکل شما چیه؟ داستان چیه هی این پیامو میزاری؟؟؟؟؟؟؟
  • امینی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    یکی به آقای روشن بگه اینجا چاله میدون نیست اول پاشنه کفشت رو توی یک جلسه رسمی بکش بالا بعد صحبت کن
  • نوروزی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اگر دولت ومسئولین محترم و بدهکاران بانکی بزرگ ک با وام گرفتن و هزینه کردن در باشگاه پیروزی نبودند الان اسمی از پیروزی نبود حتی در مسابقات محلی۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی