نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
نصرالله عبداللهی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی و سرپرست اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید اگر پول نرسد دوباره مشکلات به این تیم باز خواهد گشت.

نصرالله عبداللهی، سرمربی و مدیر فنی اسبق استقلال جمعه شب به ملاقات علی پروین رفت. همین اتفاق و البته شرایط کنونی آبی‌پوشان پایتخت موجب شد تا با عمو نصی گپ بزنیم که در ادامه حرف‌های او را می‌خوانید:

به ملاقات علی پروین رفته بودید. حالشان خوب است؟
شکر خدا مشکل خاصی نیست. من و علی بالغ بر ۵۰ سال است که با هم رفاقت داریم. محله‌های قدیمی‌مان هم نزدیک به هم بود.

برسیم به وضعیت استقلال. بعد از پیگیری‌های شما و سایر دوستان، جواد نکونام و علی خطیر با هم آشتی کردند به نظرتان این آرامش موقتی است یا تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کند؟
باید پول برسد. اگر پول نباشد وضع استقلال خیلی خراب است. بچه‌ها خیلی تحمل کردند و البته به نظر من هیچکدام از طرفین هم تقصیری ندارند کنند. بازیکن بر اساس قراردادی که می‌بندند، برنامه‌ریزی می‌کنند و اگر به موقع دستمزد نگیرند، تمرکزشان بر هم می‌ریزد. کادر فنی هم وقتی بازیکن متمرکز نباشد نمی‌تواند اندیشه‌های تاکتیکی خود را به درستی پیاده کند. در مورد کادر مدیریتی هم همین طور است. قطعاً هر مدیر دلش می‌خواهد بهترین کارنامه را بر جای بگذارد به همین خاطر می‌گویم که اتفاقات این روزها عملاً تقصیر هیچکس نیست و فقط باید پول برسد. اعداد و ارقام آنقدر بالا رفته که حالا دیگر حتی هواداران متمول هم نمی‌توانند کمک چندانی بکنند. یا باید از طرف دولت کمکی برسد یا اینکه فکر دیگری بکنند چون به هر حال پول لازم است. پرسپولیس هم مثل استقلال مشکل دارد و منظور من این است که به هر دو تیم باید کمک شود البته به استقلال یک مقدار بیشتر.

در مورد هواداران متمول که اساساً اگر بخواهند کمک کنند با توجه به قانون جدید تا قبل از ثبت مبلغ کمکشان در حساب باشگاه، چنین اجازه‌ای را نخواهند داشت. نظر شما در مورد این قانون چیست؟
والا چه بگویم؟ دقیقا نمی‌دانم این قانون چگونه اجرا می‌شود ولی نکته اینجاست که خودشان به استقلال و پرسپولیس کمک نمی‌کنند و جلوی کمک هواداران پولدار را هم می‌گیرند. چنین طرفدارانی معمولاً با سرمربی تیم در ارتباط هستند و از طریق او به بازیکنان کمک می‌کنند اما حالا با توجه به شرایط ایجاد شده آنها هم جلو نمی‌آیند.

جدا از بحث احساسی، با توجه به سابقه‌ای که در استقلال دارید به نظرتان این تیم در فصل جاری می‌تواند موفق شود؟
اگر همه چیز جفت و جور شود تیم خوبی داریم. برای مثال اگر بتوان از بلانکو استفاده کند قطعاً به نفعش خواهد شد ولی همانطور که گفتم اوضاع خیلی به پول بستگی دارد. اگر پول به موقع تزریق نشود، بچه‌ها ناگهان یک جایی کم می‌آورند و شرایط تیم بر هم می‌ریزد.

این روزها صحبت از تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته فنی یا کمیته مشورتی در استقلال است. اگر چنین کاری انجام شود، شما هم درکمیته مذکور عضو می‌شوید؟
من بیرون گود هستم اما به صورت دوستانه و با توجه به ارزشی که استقلال برایم دارد، اگر کمکی از دستم بر بیاید دریغ نمی‌کنم.

برسیم به تیم ملی. ما اردن را بردیم اما خط دفاعی متزلزل نشان داد. به نظر شما می‌توان نفراتی مانند محمد حسین مرادمند را در ترکیب امتحان کرد؟
امیر قلعه‌نویی کارش را بلد است و این تیم را درست می‌کند. مدافعان را با عوض بدل کردن و کم و زیاد کردن درست می‌کند. شجاع خلیل‌زاده و کنعانی زادگان سال‌ها با هم بازی کرده بودند و هماهنگ بودند اما چون مدتی است که در کنار هم نبودند، یک مقدار ناهماهنگی داشتند به نظرم امیر کار را درست می‌کند.

و سوال آخر. در جام ملت‌ها موفق می‌شویم؟
امیدوارم که موفق شویم ولی باید این حقیقت را بپذیریم که کار سختی داریم. شما همین تیم ژاپن را ببینید در جام جهانی خیلی خوب بود و الان هم به حریفان بزرگ تا ۴ تا ۴ تا می‌زند. قبول کنیم کارمان در قطر ۲۰۲۳ سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Ali IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    هرجاپول نباشد اوضاع خراب هست .
    • رضایاک اصلی۱۰ IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      به نظر من کیسه را منحل کنید چون نه پول داره نه قانون را رعایت میکنه طرفدار هم که نداره
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    چرا باید به استقلال بیشتر از پرسپولیس کمک شود چون یک چهارم پرسپولیس هوادار دارد
    • گلات چیست؟.هدیه داوران. IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      نه.چون ما استقلالی ها حمایت داوران رو نداریم.متن رو درست نخوندی؟خخخخخ
  • Arash پرسپولیس کبیر IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    تو کجا بودی و الان اومدی چی میگی،لامصب حداقل یکیتون سالم باشید و از دکل پرسپولیس بالا نرید،آخه واقعا چقدر پررو هستین،واسه کدوم قهرمانی ها باید پول اضافه به کیسه پرداخت بشه،البته پرداخت شده بود،حاجی فتیل زد بیخ گوش پول و دزدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی