نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اشتباهات علیه استقلال را جمع کنید/ حرف‌های دیشب سوءتفاهم بود؛ متوجه نشدم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی سامره می‌گوید داوران مثل بقیه تیم‌ها برای استقلال سوت بزنند و اشتباهات داوری هم باید حدی داشته باشد.

علی سامره، سرپرست استقلال در مورد بازی سخت مقابل آلومینیوم گفت: بازی یک‌جورهایی سخت شد و سوت‌های اشتباه زیاد زده شد و از همان اول باید یک پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، همین سوت‌های اشتباه و فشاری که بود بازی را در مجموع سخت کرد و به بازیکنان کشیده شد و درگیری‌هایی که داخل زمین به وجود آمد. خدا را شکر جمع و جور شد و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم.

او در مورد داوری بیان کرد: از کمیته داوران می‌خواهم بازی‌های استقلال را یک بازبینی کنند. اصلا نمی‌توانیم بگوییم اشتباه داوری. پنج، شش هفته سوت‌های فاحشی علیه استقلال زده می‌شود و من خواهش می‌کنم بازبینی کنند و نگذارند اتفاقات بدتری بیفتد که دیگر نشود جمعش کنیم. ما هر هفته از تریبون‌های مختلف داریم صدایمان را می‌رسانیم که دقت کنید ولی باید یک حدی داشته باشد. همین‌جوری که برای بقیه سوت می‌زنید برای ما هم سوت بزنید.

او در مورد صحبت‌های حسن روشن و شکایتش گفت: آقای روشن احترامش صددرصد واجب است و ما هیچ بحثی هم با شخص ایشان نداریم و باشگاه مال این دوستان است. ما یک بحثی از ایشان داشتیم که منجر به شکایت شد و من حکم گرفتم و ناراحت هستند که چرا من حکم گرفتم. دیگر نمی‌خواهم به خاطر حواشی وارد این بحث بشوم. ایشان احترامش واجب است و تاج سر ماست و هر جور دوست دارند می‌توانند با ما صحبت کنند.

سامره راجع به کسر قراردادهای‌شان بیان کرد: برای اینکه یک موفقیت به وجود بیاید لازمه‌اش اتحاد و همدلی آن مجموعه است‌. امسال با تمام حواشی و مشکلاتی که گریبانگیر استقلال بود و از لحاظ مالی تحت فشار بودیم و بسیاری از موارد دیگر که مدیریت را تحت الشعاع قرار داده بود، برای اینکه این موفقیت به سرانجام برسد، لازمه‌اش این بود که کادرفنی و بازیکنان عزیزمان خودشان را درگیر کنند و از خودگذشتگی داشته باشند. جا دارد از تک تک‌شان تشکر کنم و لطف کردند. امیدوارم همین روحیه را در بقیه هم ببینیم و بقیه مشکلات را رفع کنیم.

او در مورد سوءتفاهم ایجاد شده در مصاحبه پس از بازی‌اش گفت: دیشب من سوال را متوجه نشدم و نتوانستم جواب درست بدهم. شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید طرفدار جنگ باشد یا جایی که ناحقی شود سکوت کند. ما به شدت این قضایا را محکوم می‌کنیم و امیدواریم با پیروزی غزه تمام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بیخک جروق IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    🎙️ حسین عسگری، کارشناس داوری: در بازی روز گذشته به آلومینیوم ظلم شد، ولی استقلالی‌ها دست پیش گرفتند تا پس نیفتند. روزبه چشمی در دقیقه ۲۳ خطایی را روی بازیکن آلومینیوم انجام داد که باید کارت زرد می‌گرفت یا آرمین سهرابیان با دست توپ را زد تا به مهاجم آلومینیوم نرسد، ولی داور به او اخطار هم نداد. پنالتی روی مهرداد محمدی هم نبود و این بازیکن شبیه‌سازی کرد تیم استقلال به ۱۰ دقیقه وقت اضافه معترض شد، حداقل ۵ دقیقه بازی به خاطر درگیری بازیکنان متوقف شد. از طرفی دیگر باید نکونام هم محروم شود تا یاد بگیرد داوری را وسیله‌ای برای نتیجه گرفتن تیمش نکند، وقتی برخورد قاطع و محکم نیست اجرای قوانین شُل می‌شود
    • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      منظور کیسه از اشتباهات اینه که چرا برای ما پنالتی نمیگیریم و نگران سهمیه پنالتی هستن
  • کوهمره جروق IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    🔴🔴 بیانیه باشگاه آلومینیوم علیه گروه داوری بازی با استقلال در پی اشتباهات تاثیرگذار روز گذشته: ⬅️در دقیقه ۹:۵۵ آرمان رمضانی، مهاجم استقلال با کف استوک ضربه شدیدی را به پشت ران پای محمد خلیفه، دروازه‌بان تیم آلومینیوم زد که داور مسابقه فقط به دادن کارت زرد بسنده کرد، در حالی که طبق قوانین داوری این نوع برخوردها قطعا کارت قرمز دارد ⬅️ در دقیقه ۲۲:۳۰ مرتضی تبریزی، مهاجم آلومینیوم با عبور از روزبه چشمی در حال شکل دادن یک موقعیت کاملا جدی و ورود به محوطه جریمه استقلال بود که روزبه چشمی، بازیکن حریف روی او خطا کرد، اما داور از کارت خود استفاده نکرد و بازهم با تیم حریف مدارا داشت ⬅️ در دقیقه ۳۵:۰۲ اعلام یک کرنر بحث‌برانگیز و عجیب به سود استقلال در ادامه منجر به تنها گل این تیم مقابل آلومینیوم شد که نظرات کارشناسان محترم داوری نیز در این باره جالب توجه است! ⬅️ کرنرهای اشتباه با تصمیم داور لحظاتی بعد دوباره تکرار شد و در دقیقه ۳۸:۴۰ بازهم یک سوت و اعلام نادرست در صحنه‌ای که مهرداد محمدی، مهاجم استقلال توپ را به بیرون زده بود، کاری کرد تا روند بازی به سود تیم میزبان پیش برود و بازهم فشار
  • کوهمره جروق IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    ادامه👆👆👆 ⬅️ کرنرهای اشتباه با تصمیم داور لحظاتی بعد دوباره تکرار شد و در دقیقه ۳۸:۴۰ بازهم یک سوت و اعلام نادرست در صحنه‌ای که مهرداد محمدی، مهاجم استقلال توپ را به بیرون زده بود، کاری کرد تا روند بازی به سود تیم میزبان پیش برود و بازهم فشار حملات روی دروازه آلومینیوم بماند ⬅️ داور مسابقه که پیش از این در زمان جلوگیری از یک موقعیت تک به تک آلومینیوم از کارت زرد خود برای روزبه چشمی استفاده نکرده بود، در دقیقه ۴۲:۱۰ یک برخورد ساده در میانه میدان را با اخطار برای سید مهران موسوی، کاپیتان آلومینیوم همراه کرد ⬅️ در دقیقه ۵۱:۲۰ مماشات داور مسابقه با مدافعان استقلال بازهم اتفاق افتاد؛ زمانی که آرمین سهرابیان، مدافع حریف در زمین فوتبال، یک اسپک والیبالی زد و جدا از اینکه مقابل حمله آلومینیوم ایستادگی کرد، باید با این حرکت عجیب خود کارت زرد می‌گرفت که بازهم این اتفاق نیفتاد
  • پرسپولیس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    🔴 افشاگری حسن روشن از فساد در ساختار کیسه تهران: «سامره بخاطر کارهایی که در گذشته کرده جایگاهش نباید در سرپرستی استقلال باشه‌، تو آکادمی استقلال رشوه می‌گرفتن‌ و سامره نقش داشته‌‌! خطیر گفت سامره بهترین دوستمه برکنارش نمی‌کنم‌!»
  • پرسپولیس IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    🔴🔴 داوری بازی آلومینیوم و سگدونی عابی به اذعان کارشناس داوری: «کرنر منجر به گل استقلال اشتباه بود، پنالتی آلومینیوم گرفته نشد، آرمان رمضانی به دلیل خطای خشن اخراج نشد و به دلیل خطای هند واضح به سهرابیان اخطار داده نشد» ❌ هرکدوم از این موارد بالا، میتونست سرنوشت بازی رو تغییر بده، اما مفعول‌پرروهای وقیح دست پیش رو گرفتن و از گروه داوری شکایت کردن. ما امروز راجع به یک تیم فوتبال صحبت نمی‌کنیم، بلکه راجع به یک تفکر غلط و مسموم حرف می‌زنیم که در کمال وقاحت، خودش رو تحت هر شرایطی حق به جانب جلوه میده
  • کوروش کبیر IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    این بنده خدا حرفاش یکی نیست کی بهش دست نوشته داده که اینا را بگو!
  • اریا یی US ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    هزاران لطف و حمایت کامل وناحق ازتیمه کیسه استف لال میشه و همیشه مظلوم نمایی هم میکنند....نمونه بارز رفتن پیش تاج و برخلاف قانون لیگ کارت بازیکن را صادر میکنند حالا میخواهید داور عادی سوت بزند ...از روزی که اسم داور مشخص میشه تماسهای مسئولین شروع میشه که حواستون به تیم سوگلی حکومت باشد.....اون از گل افساید محمدی به استف لال خوزستان این هم کرنر نادرست اراک تیمهای دیگه تولیگ هم باید تو زمین بجنگند و بیرون زمین....حالا معلوم میشه که باتخلف تیم کسه چند امتیاز کسر میشه مثل سپاهان ۴ امتیاز یا بیشتر یا هیچ....تیم سوگلی اقایون تاج و وزیر و مجلس تیم ساواک رزیم گذشته شده؟
  • ایران US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    من از کمیته ی انضباطی تعجب میکنم . علی سامره بعد از بازی در مصاحبه گفت : داور با ده دقیقه وقت اضافه میخواست بازی رو در بیاره که نتونست !!! از این اتهام بالاتر مگه داریم ؟!!!
  • برادران حیدری IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    استاد همشوندرتخلف که ممدلی پیروانی😅😅😅😅😅
  • ایرانی باغیرت IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    بازی های این فصل رو از اول بازبینی کنیدمسخص میشود به سود کدام تیم داوران سوت می‌زنند این دیگه کاری نداردتوپ چسبیده به تور میگن گل نیست بازیکن 25نتر توانستید کل زده گولسیانی میگن آفساید نیست .....وووووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی