عکس| حساسیت شدید استقلالی‌ها به داور بازی با تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی وحید کاظمی را برای قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور انتخاب کرده که آخرین رویارویی این دو تیم هم با قضاوت همین داور جنجال برانگیز شد.

وحید کاظمی در حالی برای قضاوت بازی استقلال و تراکتور انتخاب شده که در دیدار آخر تیم استقلال مقابل تراکتور و در دقیقه ۵ همان مسابقه محمد محبی در محوطه جریمه تیم تراکتور سرنگون شد که این داور که اتفاقا آخرین تقابل دو تیم را سوت می زد، اعتقادی به خطا نداشت.

این صحنه با اعتراض شدید نیمکت نشینان استقلال و بازیکنان این تیم همراه بود که معتقد بودند داور باید پنالتی می‌گرفته است.

اما این پایان اتفاقات داوری نبود، بلکه در دقیقه ۳۷ و پس از به ثمر رسیدن گل اول محمد قنبری و تراکتور، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که این بازیکن در محدوده آفساید صاحب توپ شده است. در آن صحنه کمک داور به این تصور که پاس گل را رضا اسدی ارسال کرده آفساید اعلام کرد اما داور مسابقه با رد تصمیم کمکش گل را تایید کرد!

آن دو صحنه در برنامه‌های فوتبالی بعد از بازی مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت که تعدادی از کارشناسان آن را اشتباه داور دانستند و تعدادی معتقد بودند کاظمی تصمیم درستی گرفته است ولی طرفداران استقلال فقط با نظر کارشناسانی موافق بودند که خطا را پنالتی و گل را آفساید تشخیص داده بودند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای اخیر پس از انتخاب وحید کاظمی برای قضاوت دوباره بازی این دو تیم برخی از طرفداران و پیشکسوتان استقلال نسبت به این موضوع اظهار تعجب کرده‌اند.

حساسیت شدید استقلالی‌ها به داور بازی با تراکتور

حساسیت شدید استقلالی‌ها به داور بازی با تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    استقلالیهای شش تایی همیشه معترضند
  • حميد کلاش IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    خدا به داد استقلال برسه اوه اوه داور ديکه اي نبود ايشون خط وسط دايره زمين ميشد کيلومتر ها ميدويد وعلام نقطه پنالتي به سود پرسپوليس ميکرد قضاوتشم که براي استقلال ديديد نگرفتن انواع اقسام پنالتي و جريان بزاي رو عوض کردن با سپاس فراوان
    • ......! IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      اینا فشار روی داوری قبل از بازیه خوب تا حالا که سهمیه پنالتی رسیده پنالتی حریف رو هم که نمیگیرن الان نگران چی هستین دقیقا؟!!!!
  • ایمون زاید US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    حرکتهای مافیای کیسه دیگه خیلی علنی و نخ نما شده ،قبل هر بازی با جوسازی علیه داوری میخوان پشت پرده بستن با داورها رو لوث کنن ،واقعا مسخره هست که زمانی همین جواد کیسه کش رو فدراسیون به کیسه هدیه داد با اون هزینه گزاف ،الان هم مدیری که تو فدراسیون صاحب منصب بوده رو فدراسیون گذاشت برا کیسه مثلا مدیریت کنه و برای لاپوشانی همه اینا کیسه و کیسه کشا هوار آی دزد آی دزد راه میندازن که مثلا رد گم کنند
    • اس اس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      شما حرص نخوریمدیگه همه می‌دانند لنگ چگونه با مظلوم نمایی جام‌های قلابی میگیره جام واقعی را توآسیا می‌دهند که آن هم لیاقت می خواهد
    • ......! IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      پس بی لیاقتا چرا چند ساله تو آسیا جام نمیگیرید؟ به جام زمان بابا بزرگت می نازی؟ الان چی داری؟ وقتی رات دادن و جام گرفتی بیا کری بخون!
  • تی تی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    خواهشا یه داوری بیارید که چنتا پنالتی واسه استقلال بگیره این چه وضعشه
  • شصت سال حسرت US ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    خطای پنالتی فقط گرفتن پنالتی برای لنگ آنهم خطای وسط زمین فوتبال مقابل مس رفسنجان که بعدها کمیته داوران اعلام کرد لنگی ها هر بازی پنالتی طلبکارم و ما هم با آن پنالتی بدهی خود درآن بازی برای لنگی ها تسویه کردیم ،،ویا پنالتی لنگ در مقابل پیکانقشقایی درصورتی که هیچ بازیکن پیکان توی محوطه هیجده قدم خودی حضور نداشتن تقدیم پنالتی سایه سهمیه ای به لنگ عبده،،،،به قول ابراهیم صالحی بازیکن پیکان ابرو باد و مه و خورشید و حکومت و باباهای لنگی در کارند
  • کیسه IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    دوچرخه همیشه دست پیش میگیره پس نیوفت چشمی هزارتاخطامیکنه همه جااعتراض میکنه داورجرات نمیکنه بهش چب نگاه کنه
  • کاجی کاجی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    اقای داورتاحالاشده به چشمی که تدهربازی ده تاخطامیکنه کارت زردداده باشی؟؟؟؟؟
  • ع ق QA ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    حتما باند خطیر و مظلومی و ماجدی هماهنگ کردن و ستون پنج تو تراکتور دارند تا حالا چند گل برای استقلال توسط ستون پنجم ها بثمر رسیده ؟! ده تا ؟!
  • Rasool DE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    كاركشته بازي برا پناتي معيشتى بعدى
  • David US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    vaghean adam az in footbale Iran khejalat mikeshad, maskhare nist be nazare shoma, shoma footbale Arabestan ra negah konid estadiumhayeshan, dourbynhayeshan, zaminhayeshan bavar konid Ronaldo va Nimar va Benzema faghat 3 bazykon hastand modiriateshan khoub hast be davary geir nemidahand mesleh esteghlalyha mesleh in sarparaste hamale esteghlal va ya khode nekoouname ozghal man alean bazy Aletehad ra didam keife kardam, tymhaye Irany mesleh mahalat bazy mikonand
  • الهه IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    کیسه کشا از پیش برنده هستند . چون بعد از بازی قراره 2 امتیاز الکی ازشون کسر کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی