دلیل کارشکنی عربستان برای پرواز پرسپولیس مشخص شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (جمعه) قرار بود با پرواز چارتر، تهران را به مقصد ریاض ترک کند که بنابه دلایلی این پرواز لغو شد.

قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم عربستان شود تا روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر برود، اما این پرواز لغو شد تا سرخ‌پوشان در آستانه این دیدار حساس برای سفر به عربستان همچنان بلاتکلیف باشند.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ‌پوشان قصد استفاده از آن را داشتند. چرا که طبق قوانین کشور عربستان فقط پروازهایی برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه‌های این کشور را دارند که معمولا هم پرواز حجاج را انجام می‌دهند و ایرلاین‌های دیگر مجوز فرود ندارند. سفر کاروان پرسپولیس هم قرار بود با ایرلاینی انجام شود که مجوز فرود در عربستان را نداشت.

به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به دلیل ارزان‌تر بودن این ایرلاین برای پرواز چارتر، از این شرکت هواپیمایی قصد استفاده داشتند.

نکته جالب اینجاست که ساعت ۳ بامداد امروز از سوی طرف عربستانی به پرسپولیسی‌ها اعلام شده که آنها قادر به فرود در عربستان با این ایرلاین نیستند.

به همین خاطر حالا مسؤولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا بتوانند یک ایرلاین دیگر که مجوز فرود در فرودگاه‌های عربستان را دارد، جایگزین این پرواز کنند.

درهمین راستا بخوانید: تصمیم فوری باشگاه پرسپولیس برای کارشکنی سعودی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • قهرمان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    یعنی تا این حد ایران و ورزش و پرسپولیس خار شده که توان یه هواپیما گرفتن هم ندارن.اونوقت میگیم چرا آدم حسابمون نمیکنن.پیش خودتون چی فکر کردید.فکر کردید اونجا هم ایران بی در و پیکره که اتوبوس های ایران پیما هم میتونن تو فرودگاهامون بشینن.نه بابا دنیا پیشرفت کرده ما هنوز دنبال ... حالا ببینید عربستان که اینه آمریکا و آلمان و فرانسه و ژاپن و چین دیگه چی شدن.
    • میلاد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      کار مدیر عاملان سفارشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آبروریزی از این دو باشگاه با میلیون هوادار بس فقط فاتحه بخونن تو روحیه تیم ها قبل از بازی
  • زیگزاگ IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    مشکل مدیریتی است.این قانون سالهاست وجود داره. ما کم اطلاع هستیم.یعنی اینکاره نیستیم و یه تیم پر طرفدار رو دادند دستمون تا آب از آب تکون نخوره.
  • سیروان IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    کار شکنی نیست اونها هواپیمایی نا امن و غیر استاندارد رو را نمیدن
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    مورد بازی سپاهان و الاتحاد و اینبار هم بازی پرسپولیس... جالبه که بدون کوچکترین اعتراضی هم این رفتارها رو با جون و دل و از موضوع مرئوس میپذیریم! اینکه پرواز تیم از ۳ روز قبل بازی به روز قبل بازی موکول میشه و صدامون درنمیاد واقعا تلخ و دردناکه. استقرای ریاضی: طی فقط یکی دو سال آینده انتظار همین رفتار رو از کوچکترین کشورهای عربی داشته باشیم!
  • حمید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    ایر لاینی که پرسپولیس استفاده کرده بود ' متعلق به سپاه هست ' و به همین خاطر مجوز فرود ندادن ' با مردم روراست باشید و صادقانه بنویسید لطفا
  • Mohammadhossein US ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    خوب این که دیگه کارشکنی عربستان نمیشه، بی لیاقتی مدیران پرسپولیس و کلاهبرداری ایرلاین چهابهار بوده. 🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی