نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اختلاف عیسی آل‌کثیر و مورایس بالا گرفت/ پشت پرده خط خوردن ستاره سابق پرسپولیس از سپاهان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورایس پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با وجود در دسترس نبودن بازیکنان ملی‌پوش، تصمیم گرفت آل‌کثیر را از لیست سپاهان خط بزند.

سپاهان در آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر توانست در خارج از خانه از سد استقلال خوزستان بگذرد و خود را به صدرجدول نزدیک‌تر کند. ژوزه مورایس پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان تصمیم گرفت روی نام عیسی آل‌کثیر خط بکشد.

باشگاه سپاهان در این رابطه اعلام کرد که میان مورایس و آل‌کثیر سوءتفاهم پیش آمده اما این مساله حل خواهد شد.

مساله ناراحتی آل‌کثیر و اختلاف پیش آمده میان این بازیکن و مورایس پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس به وجود آمده بود. عیسی آل‌کثیر، مهاجم پیشین پرسپولیس دوست داشت مقابل تیم سابقش قرار بگیرد اما مورایس با توجه به شرایط دیدار با پرسپولیس از او در زمین استفاده نکرد و همین مساله باعث به وجود آمدن چنین اختلافی شد.

ژوزه مورایس پرتغالی که پیش از این هم نشان داده بود در مساله نظم و انضباط تیمی با هیچ بازیکنی تعارف ندارد، پس از به وجود آمدن این مساله آل‌کثیر را از لیست تیمش در برابر استقلال خوزستان خط زد.

خط زدن عیسی آل‌کثیر از لیست سپاهان در شرایطی اتفاق افتاد که ۷ بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و مورایس با توجه به خستگی آنها از بازیکنانی در ترکیب خود استفاده کرد که در ترکیب اصلی تیم ملی بازی نکردند یا بازیکنان نیمکت‌نشین سپاهان در دیدارهای گذشته بودند.

هنوز مشخص نیست عیسی آل‌کثیر در لیست سپاهان برای تقابل با نیروی هوایی قرار می‌گیرد یا خیر اما چیزی که مشخص است مسئولان تیم سپاهان در تلاش برای حل این اختلاف، کاهش حواشی تیم و بازگشت آل‌کثیر به لیست سپاهان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایرانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    حقشه،خائن پولپرست
  • سپاهااان IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    عیسی جان آینده خودت رو خراب نکن سپاهان کلی بازی داره همین بازی‌های آسیایی میتونه تو رو تو اسیا بیشتر نشون بده ، و سکوی پرتاب برات باشه بازی جلو پیروزی افتخار نیست که ... بازی تو سپاهان افتخاره . خود دانی ،
    • سپاهان قهرمان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      مدیر عامل و باشگاه تو این قضیه نباید دخالت کنه.نظر هم نباید بده.سوتفاهم کجا بوده.بزارید مربی کارش کنه.نظم از همه چیز مهمتره.اسم سپاهان بزرگتر از هر چیز و هر کسی هست.
  • سپاهااان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    قول میدم بازی برگشت به پیروزی ۴ تا فقط خودت میزنی ، بقیه بازیکنا که به کنار. پس صبر داشته باش که روزهای فوق العاده ای در انتظار داری.
  • هوادار فوتبال IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    🤑🤢🤮🥶
  • شهاب IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    همه اینها دروغغغغغ امروز تو تمرین بودددد عجب آدمایی پیدا میشن
  • استکی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    این تیم نماینده شهر ما نیست. اینهمه نوجوان و جوان مستعد در استان داریم که اگه کشف بشن و درست تمرین داده بشن با جان و دل برای سپاهان میجنگند، آنوقت آقایون سالهای ساله که فقط میلیاردها میلیارد هزینه میکنن و بازیکنهای گران قیمت رو از تیمهای شمال و جنوب و شرق و غرب میارن اصفهان تا بنام آنها افتخار کسب کنند ولی هشت ساله رنگ قهرمانی لیگ برتر را ندیدیم !! بازیکنانی که تعصبی به پیراهن و شهر اصفهان ندارند و از ترس اینکه تو زمین انگشت دستشون اوف نشه فقط قدم میزنم! سپاهان نیاز به بازیکن محلی داره. اینهمه پول دادید به عیسی آل کثیر ! چی شد؟ آقا عیسی که به نیم فصل رو خورده و خوابیده ! بخاطر فیکس نبودن تو روی سرمربی و مدیران باشگاه می‌ایسته و قهر می‌کنه و واسه خودش تصمیم میگیره دیر میاد تمرین و یه گوشه با اخم واسه خودش نرمش سبک‌میکنه ! از اینا فوتبالیست در نمیاد. خواهشاً برای نماینده استان از بازیکنان خود استان استفاده کنید. از حرفهای بودن فقط خرج کردنش تو فوتبال ما آمده !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی