نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اتفاق بد برای جهانبخش در هلند؛ فاینورد با قهرمانی خداحافظی کند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاینورد در غیاب ملی پوش ایرانی خود مقابل آیندهوون شکست خورد.

در ادامه رقابت های هفته چهاردهم لیگ اردیویزی هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفراتش نداشت، در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل آیندهوون صدرنشین قرار گرفت.

یاران جهانبخش که قبل از مسابقه امروز در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویزی هلند قرار گرفته و سعی در کم کردن فاصله ۷ امتیازی در جدال حساس هفته داشتند، نتوانستند از این بازی بزرگ امتیازی به دست بیاورند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال فاینورد در مسابقه امروز با دو گل از آیندهوون عقب افتاد که گلزنی سانتیاگو خیمنس در دقیقه ۸۱ برای آنها کارساز نبود تا در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شوند.

یاران جهانبخش با قبول شکست خانگی مقابل آیندهوون، ۳۲ امتیازی ماندند و با توجه به اینکه فاصله امتیازی‌شان با تیم صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کرد، شاید از حالا بتوان گفت که امیدی هم دیگر به قهرمانی نباید داشته باشند، چراکه پی‌اس‌وی در ۱۴ بازی این فصل ۱۴ برد به دست آورده ولی آنها در این مدت دو تساوی و دو باخت متحمل شدند.

ستاره ایرانی فاینورد که در مسابقه برگشت فصل قبل لیگ هلند در حضور تعویضی مقابل آیندهوون دو گل به ثمر رسانده و مانع از شکست تیمش شده بود، امروز نتوانست بخاطر آسیب دیدگی بازی کند.

اتفاق بد برای جهانبخش در هلند؛ فاینورد با قهرمانی خداحافظی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی