یورگن کلوپ
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ پیروزی هیجان‌انگیز ۴-۳ لیورپول در لیگ برتر مقابل فولام را به ‌عنوان «بازی‌ای که هرگز فراموش نخواهی کرد» توصیف کرد.

لیورپول و فولام در آنفیلد به مصاف هم رفتند و قرمزها پس از گلزنی بابی دی کوردووا رید در دقیقه ۸۰ با نتیجه ۳-۲ عقب بودند و به نظر می‌رسید که تیم میزبان اولین باخت خود را در آنفیلد از فوریه متحمل خواهد شد. اما واتارو اندو و ترنت الکساندر آرنولد نتیجه را برگرداندند و یازدهمین برد متوالی خانگی آنها در فصل را رقم زدند.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «فکر نمی‌کنم قبل از بازی مردم به این فکر کرده باشند که بازی لیوپورل و فولام تبدیل به بازی‌ای شود که هرگز فراموش نخواهند کرد، اما قابل‌تان را نداشت.» این برد دیرهنگام و دراماتیک به لیورپول کمک کرد تا از منچسترسیتی که عصر یکشنبه به تساوی رسید، پیشی بگیرد و همچنین فاصله کمی با تاتنهام هاتسپر آنگه پستکوگلو ایجاد کند. آنها اکنون در رده دوم لیگ پس از آرسنال میکل آرتتا قرار دارند که در حال حاضر دو امتیاز از قرمزها برتری دارد.

شاگردان کلوپ در روز چهارشنبه ۶ دسامبر احتمالا کار آسان‌تری مقابل شفیلدیونایتدی که شنبه ۵-۰ مقابل برنلی آخر جدولی شکست خورد، خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی