باید ۴ امتیاز از پرسپولیس کسر می‌شـد/ خداداد را به تیم ملی بردند تا انتقاد نکند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس در زمین حریف استقلال نیست و به هر آب و آتشی می‌زند تا فاصله امتیازش با استقلال کم شود.

این روزها مهمترین مسأله‌ای که باعث شده استقلال به حاشیه برود، بحث کسر امتیاز احتمالی است و بیش از هر تیمی این تیم پرسپولیس است که تلاش می‌کند رقیب دیرینه خود را از صدر به پایین کشیده و فاصله امتیازی دو تیم را به حداقل برساند. اظهار نظرهای جنجالی درویش مدیرعامل پرسپولیس حتی باعث شد تا استقلالی‌ها بیانیه‌ای صادر کنند و طی این بیانیه به این مسأله اشاره داشته باشند که از درویش شکایت خواهند کرد چون به تذکرات وزیر ورزش توجه نکرده است. (وزیر ورزش به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هشدار داده بود که علیه هم حرف نزنند) در چنین شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز به دربی نرسیده همچنان با هم درگیر شده‌اند، اما یکی باید به مصاف فولاد در لیگ برتر برود و دیگری هم باید با الدحیل روبه‌رو شود. قطعاً نتیجه این دو بازی می‌تواند تأثیر مستقیمی در روحیه‌ بازیکنان سرخابی داشته باشد. اما آنچه برای دو تیم مهم است اینکه روز بیست و سوم آذرماه از رقیب دیرینه شکست نخورند خصوصاً اینکه یحیی و نکونام چند وقت پیش طی مصاحبه‌ای از خجالت هم درآمدند و همین نکته انگیزه این دو مربی را برای شکست هم زیاد می‌کند. در همین راستا و در خصوص مسائلی که طی این چند وقت اخیر برای استقلال رخ داده و همچنین انصراف خداداد عزیزی از تیم ملی، علیرضا اکبرپور صحبت کرده است.

  استقلال صدرنشین مسابقات لیگ برتر است، تا به این لحظه نحوه عملکرد این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظرم استقلال تاکنون بهترین نتایج این چند سال اخیر را گرفته است و توانسته امتیازات زیادی را کسب کند و خوشبختانه صدر جدول را به خوبی حفظ کرده و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

 استقلال دو امتیاز مقابل ذوب از دست داد و سه امتیاز هم مقابل تیم سپاهان به حریف واگذار کرد و جمعاً پنج امتیاز این تیم در اصفهان از دست رفت! نظرتان در خصوص اینکه استقلال نتوانسته تیم‌های اصفهانی را شکست دهد، چیست؟
در بازی با سپاهان که نباید استقلال بازنده می‌شد و گل تیم سپاهان اشتباه داور بازی بود پس نمی‌توانیم بگوییم سپاهان توانسته استقلال را شکست دهد، مقابل تیم ذوب هم بد بازی نکرد و کسب یک امتیاز در خانه حریف نمی‌تواند بد باشد. همان‌طور که گفتم استقلال در فصل جاری شروع بسیار خوبی داشته است در حالی که ابتدای فصل با شیوه نقل و انتقالی این تیم همه پیش‌بینی کردند استقلال پنجم می‌شود. نکونام و تیمش خوب کار کرده‌اند.

 اما در روزهایی که استقلال صدرنشین است، تیم پرسپولیس دائماً تلاش می‌کند که کمیته انضباطی از استقلال امتیاز کسر کند تا جایی که استقلالی‌ها از درویش شکایت کرده‌اند!
پرسپولیس در زمین حریف استقلال نیست و به هر آب و آتشی می‌زند تا فاصله امتیازش با استقلال کم شود و دائماً شیطنت می‌کند و آنها قصد دارند با این کارها استقلال را به حاشیه ببرند و آرامش را از تیم استقلال بگیرند. اگر استقلال تخلف کرده بود که تاکنون کمیته انضباطی از این تیم امتیاز کسر می‌کرد. اصلاً با توجه به تخلفات پرسپولیس باید مثل تیم سپاهان از پرسپولیس هم چهار امتیاز کسر می‌شد نه یک امتیاز!

 استقلال بازی با فولاد را در پیش دارد. ارزیابی شما از این بازی چیست؟
فولاد در فصل جاری خوب نتیجه نگرفته است، اما این ملاک نیست. همیشه این جور تیم‌ها دوست دارند تیم استقلال را ببرند تا به همه بگویند ما استقلال را شکست داده‌ایم. با توجه به اینکه نکونام فصل پیش هدایت این تیم را برعهده داشت، به خوبی از فولاد شناخت دارد و می‌تواند به خوبی این تیم را آنالیز کند. امیدوارم بازیکنان استقلال هم به این درک رسیده باشند که صدرنشینی ارزش زیادی دارد و نباید به راحتی آن را از دست بدهند.

 با اینکه حدود ۱۰ روزی تا بازی دربی فرصت باقی مانده، اما استقلال فوراً بعد از بازی با فولاد باید خودش را برای جدال با پرسپولیس آماده کند، نتیجه بازی دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
در بازی دربی هر تیمی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند، قطعاً نتیجه می‌گیرد. استقلالی‌ها باید در این بازی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

 با اینکه تیم ملی فعلاً بازی ندارد، اما در این فرصت خداداد عزیزی از حضور در کنار آنها انصراف داده است. نظر شما در خصوص کنار کشیدن عزیزی از تیم ملی چیست؟
واقعیت را نمی‌دانیم چه بوده است و دلیل آن به خوبی برای ما روشن نیست تا در خصوصش صحبت کنیم.

  آیا به دلیل اینکه خیلی در کادرفنی از مشاوره ایشان استفاده نمی‌شد، این انصراف شکل قهر کردن را داشته باشد؟
نمی دانم. اما من همین را می‌دانم که پیش از آمدن خداداد به تیم ملی او منتقد تیم ملی بود خصوصاً از حضور الهویی در کادر تیم ملی زیاد انتقاد کرد. به نظر می‌رسد او را به تیم ملی آوردند که دیگر انتقاد نکند. پیش از این هم در باشگاه‌ها مرسوم بود هرکس منتقد بود او را به تیم دعوت می‌کردند تا دیگر انتقاد نکند. اما خداداد دوست من است و او را خیلی دوست دارم. امیدوارم عزیزی هر کجا هست موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۴
  • سیدرضا IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    خوشبختانه امسال استقلال از یک مدیر تحصیلکرده جوان کاربلد با اخلاق و عاشق تیم بهره میبرد که در ابتدای فصل برعکس تیمهای رقیب تمام قوانینو رعایت کرد ، محاله از استقلال امتیازی کسر بشه . این جنجالها تاثیری در تیم ما که از کادر فنی توانا کاربلد سود میبرد تاثیری نداره
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      دنبال یه آدم منطقی توتیم کیسه گشتم ازراس تا ته نبود نگرد نیست یکی ازیکی هوچی گرتر ولی منطق تر
    • حسین IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      درود بر علیرضا اکبر پور حرف حق زدی مگر ندیدی چطور خدا حق استقلال مظلوم را از لنگ طالم گرفت جلوی تماشاگران لنگ در آزادی ۲خورد و۴تا نخورد خدا جای حق نشسته خدایا شکرت که لنگی نشدیم
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    تو دربی مشخص میشه که پرسپولیس در زمین حریف استقلال هست یا نه کیسه کش
  • رمض IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پس باید از استقلال 20امتیاز کسر شود.
  • حسن IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    این بنده خدا هم میخواد خودی نشون بده .قانون برای همه مساوی است همین استقلال از پرسپولیس شکایت کرد آقای اکبرپور چیزی که عوض داره گله نداره همشهری.درضمن همه میدونند بیشترین تخلف را هم همین استقلال مرتکب شده
  • عباس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اگه از پرسپولیس چهارامتیاز کسر می‌شد باید از تیم کیسه می‌رفت دسته چهار اگه قانون وجود داشت برای الکیسع
  • حمید IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    شما یادتون نمیاد ، یه زمانی هر استقلالیا میرفتن کلاس زبان و کامپیوتر، تا بتونن بر علیه پرسپولیس تو آسیا توییت بزنن محروم شه.
  • هادی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    واقعابرای استقلال متاسفم که دلش روخوش کرده بخ اراجیف چنین ادمهایی که هیچ چیزبارشون نیست
  • قرمزته IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    یه جمله هم بشنوید از مادر عروس آسیا فقط مونده بود دیگه تو نظر بدی ، باشه همه فهمیدن تو هم روزگاری برا اس دق لال بازی میکردی
  • عدالت خواه IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    مهدی تاج و خداداد افشاریان لنگی هستند و باید از فدراسیون برکنار و دادگاهی شوند
    • حجت IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      ای کیسه کش حقیر تا کی حقیرو بدبخت باشی کیسه این همه بدهی داره رو چه حسابی نظر میدی
  • احمدرضا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    همین چند ماه پیش،در عرض یکماه با کینگ ساپینتو ۲ بار به پرسپولیس باختید،عالیشاه 😂😂
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    کیسه کلکسیون تخلفات را دارد حتی بیشتر از سپاهان و باید بیشترین کسر امتیاز از کیسه بشود باید عدالت اجرا بشود ما منتظریم هرچه زودتر اجرای قانون و عدالت
  • کیان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اقای اکبرپور شما واقعا بازیهای لیگ رو نگاه می کنین؟ پس اون تیمی که فصل قبل دوبار بهش باختین کی بود؟
  • ع ق QA ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اینکه تو فوتبالش هم سالم نبود و حالا پاچه خوار باند خطیر و ماجدی و مظلومی و حاجی فتوشاپه
  • سپاهااان IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    یادش رفته گروه تاپه رو تشکیل دادند و شبانه روز دره فدراسیون نشسته بودند که سپاهان رو بکشند پایین. حالا خوشحال ند که اوله موقتند.
  • فرامرز IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آقای اکبر پور عزیز مگر فوتبال باید یا نبایدی دارد که می فرمایید استقلال نباید به سپاهان می باخت؟ اگر با دید موقعیت بیشتر روی دروازه حریف نگاه کنید شمس آذر باید استقلال را می برد استقلال خوزستان روی دروازه استقلال موقعیت های بیشتری داشت ملوان در مقابل استقلال نمایش قایل قبول تری ارائه کرد و... اصلأ همه اینها هیچ بزرگترین و به یاد مانده ترین بازی تاریخ فوتبال ایران در مقابل استرالیا در حالتی رقم خورد که استرالیا بسیار بسیار بهتر از تیم ایران بود.
  • الناز عشقش استقلال 💙 IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اقای اکبر پور خوب سوزوندی لنگیا رو احسنت . 🤣🤣
    • Ali IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      اکبرپور و خودت و هرفردیگه ای که رنگ قرمز را تشخیص نمیدهند لُنگی هستندوهم لَنگی یعنی حتی در دیدن و استدلال لَنگ میزنن چرا که خونشان چنان کثیف شده که به چشمانشان زده و رنگ قرمز که رنگ خونشان بوده را نمی شناسندوچنین به هذیان افتاده ای و افتاده اند وافتاده اید ،میگی نه قبول نداریدبرو وبرویدجلوی آینه تا بهتان ثابت بشه که مریض هستید ودکتر لازم ،وتا مداوا نشدید صحبت نکنید وهموقع مداوا شدید آنگاه صحبتتان هم سالم ودرست خواهدبود پس تا آنروز.
  • پرسپولیس سرور استقلاله IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اگه از پرسپولیس باید چهار امتیاز کم بشه پس باید از دوچرخه‌سواران هم بیست امتیاز کم بشه چون تخلفات این تیم حکومتی قابل شمارش نیست بینهایته
  • سلیمانی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کیسه متوهم از شما چقدر باید کسر بشه ۶یا۸امتیاز شاید هم بیشتر تیم شما بیشترین خلاف کرده پس خواهشاً بچسب به تیم در پیتتون و در مورد پرسپولیس حرف می زنی دهنتو آب بکش آقای کیسه حان
  • بمب اتم IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    اوکی هستی که داری نظرمیدی
  • شفر خان IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تاحال‌کجابودی‌هرچه‌پست‌وجابگاه‌است گرفتن بروفکردیگری‌کن‌بروپیش‌فتل‌یا ممدنوری‌بهت‌بگه‌چکاری‌بکنی‌تا‌یک‌پست بگیری
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    حضرت عباسی آدم قحطی بوده که با یه آدم خود خواه و عقده ای مصاحبه میکنید .
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    با حکم کمینه انضباطی چندصباحی اون بالا هستن!!چه خودشونو گم کردن جام ندیده های بی اصالت!
  • سیدهاشمی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    ای بابااین جماعت کیسه کش کم عقل وبی سوادهستن فقط عقل اینهایک ماه کارمیکندوبلدهستن هوچی‌گری درشون گذاشتیم میگوینددرحدمانیستن سپاهان درشون گذاشت گفتن با‌کمک داوران باشمس اذروذوب آهن مساوی کردن گفتن نگذاشتن کیسه برنده بشودچقدرپرووهوچیگرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی