نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یحیایی مجری پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

داستان مجریانی که برای بیشتر دیده‌شدن دست به متلک‌پرانی و تمسخر تیم‌های بزرگ می‌زنند، داستانی است که نزدیک به یک‌دهه قدمت دارد.

این روزها مجید یحیایی مجری تازه‌کار صداوسیما، به واسطه حاشیه‌هایی که ایجاد کرده توانسته تا حدی اسم خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. از زمانی که شبکه‌های اجتماعی گسترش پیدا کرد، مجریان تلویزیونی نیز به‌دنبال جذب فالوئر بوده‌اند. یکی از دلایل آن علاقه تهیه‌کنندگان تلویزیونی به مجریانی است که بتوانند با کری‌خوانی علیه تیم‌ها یا شخصیت‌های مشهور ورزشی، برنامه‌شان معروف شده و بیش‌تر دیده شود!

به همین بهانه مروری می‌کنیم بر یکی دیگر از جنجالی‌ترین رفتارهای هواداری از رسانه ملی در دهه گذشته.

وقتی علی ضیا ممنوع‌التصویر شد

آبان ماه سال ۱۳۹۳ پخش کلیپی از علی ضیا بعد از دربی هشتادویکم در یک محفل دوستانه که با شعارهایی علیه پرویز مظلومی همراه بود، دردسرساز شد. علی‌اصغر پورمحمدی در این خصوص گفت علی ضیا تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده و اجازه اجرای برنامه در صداوسیما ندارد. حضور در مهمانی‌ای در یک رستوران، توهین به تیم استقلال و همچنین توهین به سرمربی این تیم دلایلی بودند که منجر به ممنوع‌التصویری علی ضیا شد.

معاون سیما درباره مدت زمان این ممنوع‌التصویری گفته بود زمان مشخصی در نظر گرفته نشده؛ پرونده ایشان در کمیته انضباطی مجریان صداوسیما مطرح شده تا بررسی شود و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود که تا کی ممنوع‌التصویر خواهد بود.

مجری پرسپولیسی که بعد از دربی خبرساز شده بود در اردوی استقلال حاضر شد تا کدورت ها را با پرویز مظلومی از بین ببرد. علی ضیا در محل اردوی آبی‌پوشان حاضر شد و با پرویز مظلومی دیدار کرد. در این دیدار حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید نیز حضور داشت و زمینه آشتی این دو را فراهم کرد. پس از این رفع کدورت، ممنوع‌التصویری علی ضیا مرتفع و او دوباره در تلویزیون مشغول به کار شد.

طعنه مجری شبکه دو به استقلالی‌ها

حالا مجید یحیایی مجری جوان و کم‌سابقه، در آخرین کنایه خود به استقلالی‌ها گفته اگر داور با دست نشان داد که باید از VAR استفاده شود، تعجب نکنید؛ داور پانتومیم بازی نمی‌کند! این طعنه مجری تلویزیونی خشم هواداران استقلال را به دنبال داشت.

در پی کری‌خوانی‌های مجری پرسپولیسی، رسانه رسمی استقلال نوشت: دو مجری‌نما که تلویزیون را با سیرک اشتباه گرفته‌اند، پس از آن‌که همین چند روز پیش بابت اهانت به بازیکنان استقلال به التماس و عذرخواهی افتادند تا باشگاه استقلال از پیگیری شکایتش در محاکم قضایی منصرف شود، این‌بار در آستانه دربی سرخابی به بهانه سوژه وی‌ای‌آر، به هواداران استقلال نیش و کنایه زدند تا ثابت کنند برای سرپوش گذاشتن روی عقده‌های رنگی خود، کاری جز اهانت به استقلال ندارند.

در همین ارتباط: واکنش تند مجری تلویزیون به بیانیه باشگاه استقلال/ دروغ می‌گویند؛ کی التماس کردم؟

بعد از آن بود که جواد نکونام سرمربی استقلال هم پس از تساوی در دربی تهران تهدید کرد اگر از این به بعد دوربین صداوسیما باشد، صحبت نخواهد کرد. سرمربی استقلال ضمن بیان این جمله درواکنش به شوخی‌های مجری پرسپولیسی شبکه دوم سیما افزود: قبل از صحبت درباره دربی باید بگویم این آخرین کنفرانس من است که اگر دوربین باشد صحبت می‌کنم. بهتر است برخی‌ با کارشناسان شتیل‌بگیر که همه در فوتبال آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند یا مجریان یک قِران دو زاری! که به باشگاه استقلال بی‌احترامی می‌کنند. جایی که دوربین باشد صحبت نمی‌کنم. بی‌احترامی به خبرنگاران نشود، بحث‌مان بی‌احترامی به باشگاه بزرگ استقلال از سوی صداوسیماست.

در همین ارتباط: نکونام: دیگر جلوی دوربین صداوسیما صحبت نمی‌کنم/ مجریان دوزاری به استقلال بی‌احترامی می‌کنند/ بروند با کارشناسان شیتیل‌بگیر حرف بزنند!

کاپیتان استقلال: چرا مجری استقلالی را اخراج کردید اما مجری پرسپولیسی ادامه می‌دهد؟

پس از پایان دربی ۱۰۲ روزبه چشمی درمورد حکم نکونام برای مصاحبه نکردن با صداوسیما، توضیح داد: ما در باشگاه تلاش کردیم احترام بگذاریم اما این‌که این‌آقا یک ماه پیش چیزی بگوید و برخوردی از سوی صداوسیما نشود، درست نیست. فکر کنم او را تشویق هم کرده‌اند که دوباره چیزی می‌گوید. این مجری به خودش اجازه می‌دهد مزه بریزد. صداوسیما باید این آدم را اخراج کند چون صداوسیما نه شخصی است و نه برای من. این بار چندم است که به باشگاه ما و هواداران بی‌احترامی کرده است. تا زمانی که صداوسیما عذر این آقا را نخواهد و خود او نیز رسما عذرخواهی نکند دیگر نمی‌توانیم با صداوسیما مصاحبه‌ای انجام دهیم.

او ادامه داد: فکر کنم دو، سه سال پیش مجری برنامه‌ای حرفی زد که دیگر او را حتی در خیابان ندیدیم. نمی‌دانم او زنده است یا نه! چون با جمله کوچک، او را اخراج کردند! فکر کنم او را محو کردند و دیگر نمی‌تواند طرفدار فوتبال باشد، آن‌وقت این آقا ماهی یک‌بار مزه می‌ریزد! حتما تشویق شده است که دوباره حرف می‌زند.

منظور روزبه چشمی کدام مجری بود؟ حدود ۲ سال پیش مهدی واعظی، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون از اجرا در برنامه «سلام تهران» کنار گذاشته شد. مهدی واعظی پیش‌تر اجرای برنامه‌های «شب‌های فوتبالی»، «لیگ یک»، «سلام صبح بخیر»، «ورزش از نگاه دو» و «صبح بخیر ایران» را برعهده داشته است. همان مقطع شنیده شد که واعظی به دلیل طرفداری از استقلال و طعنه زدن به تیم پرسپولیس اخراج شده و منظور روزبه چشمی نیز همین مجری تلویزیونی بود.

در همین ارتباط: چشمی: پرسپولیسی‌ها اول خودشان را درست کنند/ یک مجری به آن‌ها حرفی زد و سریعا اخراجش کردند!

مجید یحیایی در برنامه شبکه ۲

مجید یحیایی دست‌بردار نیست؟

به‌رغم حواشی ایجادشده و مصاحبه‌های جواد نکونام و روزبه چشمی، مجری پرسپولیسی باز هم دست از کری‌خوانی برنداشت! مجید یحیایی پس از دربی شماره ۱۴۰۲ ا با انتشار یک استوری طعنه‌آمیز قضاوت بنیادی‌فر را در صحنه اخراج نشدن بازیکن استقلال زیر سوال برد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: شنبه آموزش بدیم که با VAR میشه کارت قرمز داد!

نکته: برخلاف زمان مجری‌گری علی ضیا و مهدی واعظی به نظر می‌رسد مسئولان تصمیم‌گیر در صداوسیما و شبکه دوم، برنامه‌ای برای تذکر یا جلوگیری از کری‌خوانی‌های مجری پرسپولیسی نداشته باشند. همین بی‌تفاوتی شاید عامل اصلی تداوم رفتار و گفتار یک مجری کم‌نام و نشان علیه باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال باشد.

این مطلب را هم ببینید: ویدیو| نکونام خط‌ونشان کشید، مجری تلویزیون نصیحت کرد/ حالا یک نفر در یک شبکه یک نظری داده، نباید با کل صداوسیما قهر کنی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۳
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    تیم بزرگ و پر طرفدار کیسه؟
    • ملب IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      از سوزشه پس بسوزید
    • امید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      اینم هم فامیل یحیی خوله هسته، بعد گل رودی ژستد چیکار کرد، امروز هم که گل دوم از اس خوزستان خوردن باز خوله بازی کرد 😭😭😭😭
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      تا کور شود هر لنگی و لنگستانی بیکلاس و درپیت و کلنگ و بازنده و ته جدولی که نمیتواند ببیند، عشق است استقلال همیشه قهرمان سرور و سالار هر چی لنگی بازنده و ته جدولیه در جهان 💙💙💙💙💙
  • vhiklh IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    واقعا واسه سیمای ملی جای تاسف داره که همچین مجریان دوزاری واسه مردم صحبت میکنن از چه آدمهای بزرگی به چنین افراد کوچیکی رسیدیم
    • سیدعلی احمدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      صدا و سیمای میلی درست تره
    • حامی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      امثال فردوسی پور و... را دادن این مجری خیابونی ها را اوردن یه مشت دلقک دوزاری
  • محمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    اصلا معلوم نیست یکتا کیسه کشه، آخه اینم شد تیم طرفدارای. برات متاسفم
  • گاجی US ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    خیلی ازمجری هاهستن که پرسپولیس توهین میکنن کسی کاری بکارشون نداره
  • VAHID REDSTAR IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    سیستم کارشو خوب بلده .. با دوتا دلقک تو تلویزیون استقلال رو میزنن ولی تو اصل کار که تو فدراسیون سازمان و کمیته داوران هست برای استقلال مرغوبکار جماران امتیاز های جعلی و دزدی و فساد جمع میکنن این وسط هواداران پرسپولیس سرشون کلاه گشادی رفته خبر ندارن
    • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      عزیزم ما خبر داریم. به روشون نمیاریم، ما مثل اونا هوچی‌گری نمی‌کنیم. تیم باید بهتر بشه که کاری از داورو، فدراسیون، وزیر و بگیر به بالا بر نیاد، مثل زمان برانکو
    • 4444 IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      آخه آدم ناحسابی تا حالا مگه کم براتون گذاشتند تو همون دربی دست کم دوتا پنالتی استقلال رو خوردین دست کم 9 امتیاز براتون آورده داشته همون رییس کمیتتون دیگه چی میخواین با همون هوچی گریتون تونستین بجای استقلال بدون شکست برین آسیا مفت و دست خالی برگشتین آبروی ایرانم بردین دیگه چه مرگتونه شما لنگیا برین بتمرگین سرجاتون لا اقل کم حرف بزنین بزار فساد از فوتبال دست بکشه دیگه کل فوتبال رو با یحیی و فرش دزد کردین فسادخونه کل داورا رو با خودتون یکی کردین دارن براتون حتی شادی میکنن و میرقصن و کیفور میشن و حتی براتون پشتهای محوطه جریمه هم براتون پنالتی مفتی میگیرند دیگه از واضح تر فساد چی میخوان من جای شما لنگیا باشم از شرمندگی نمیتونم حتی روزنامه ها رو بخونم چه برسه بیام هرت و پورت کنم
    • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      وحید مراقب خودت باش توهم ادم رو از درون نابود میکنه
  • ع ق QA ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    وای چه بد نظریه پرداز و سرمربای باتجربه و پر افتخار ؟!؟ مردم را از فیض حرکات و سخنان بزرگوارانه و حکیمانه محروم می کند نه نکن اینکار و و حاشیه های بچه گانه را نمایش بده
  • ابی پرسپولیسی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    پس آن مجری را چرا نمیگن که چندین بار علنی به یحیی گل محمدی توهین کرد ولی اتفاقی نیفتاد
    • تاج IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      دقیقا کدوم مجری
  • لنگی متوهم IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    ما یاد گرفتیم باید خودمون حقمونو بگیرم طرفداران استقلال باید با این گونه موجودات طوری رفتار بشود یا برخوردی صورت بگیرید که این اقا از امدن تو خیابان هم ترس داشته باشد بقول معروف از سایه خودش هم بترسد تا این باشد دیگه از این غلطا نکند وگرنه هر روز مدیران و مجریان صدا و سیمای میلی به این کار خودشون ادامه میدهند
  • @Babak IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    وقتی تیم دولتی پرسپولیس سیرکی بنام صدا وسیما دارد همین میشه دیگه
  • متوهم IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    خدا کنه ممد نوری قهر نکنه و دیگه دور و بر دوربین های خبرنگاران و صدا و سیما آفتابی نشه آخه سوژه خنده خیلی خیلی خیلی خوبیه خودش به تنهایی یه برنامه کامل سیرکه !
  • ع ق QA ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    چه مقاله مفصل یک طرفه ای ؟! شوخی های پرسپولیسی‌ها را دیدی و کفر استقلالی‌ها را نه ؟! واقعا برای رسانه های کمپ حاجی فتو شاپ و خطرناک مدرک فروش متاسفم
    • عقده ای قرمز👺 IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      من هم برای کسایی که از روی عقده و تعصب رنگ قرمزشون همه چیو یکطرفه و بنفع تیم خودشون میبینن و غیر از این را برای هیچکس و هیچ چیز نمیبینن متاسفم!! مخصوصا که با تئوریهای آب دوغ خیاری و ماست و پنیر و کشکتون تو ماست بندیتون بخواید الکی به همچی و همه از سر تعصب گیر بدیم و عقده ای قرمز باشیم و اشکالات و ضعف تیم لنگمونو ماست مالی کنیم!! باید به اینجور افراد فقط گفت که آقایان عقده ای قرمز:: استقلال بزرگ و قهرمان سرور و سالار هرچی لنگی در جهان ✌✌💙💙💙💙💙💙
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    اگر این دو مجری عزیز طرفدار تیم کیسه بودن اتفاق خاصی می افتاد؟
    • فؤاد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      اون موقع شما کل کشور را تحریم می‌کردی و هزار بدوبیراه میگفتی
  • پرسپولیس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    حرف حق تلخ است.یحیایی خیلی سوزونده
  • استقلال IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    مردم عادی و باسواد ایران طرفداران واقعی استقلال هستند چرا همه ارکان دولتی وزرا صدا و سیما...طرفدار تیم پیروزی هستند.....
  • طوفان سرخ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    توجه کنید.نویسند استقلالی هست
  • تاج کبیر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    یحیی یا یحیایی یا یایا در هر صورت بی اخلاق و هوچی گر
  • خلیل جابریان IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    خبرورزشی شما خودتون با پرسپولیس مشکل دارید
  • حبیب تاجی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    خدارو شکر میکنم که این دلقک های یه قرون دوزاری طرفدار تیم تاج نیستن و همون بهتر که که لنگی تشریف دارن،🤣🤣💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    اصلا حرف بدی نزدن ..اگه اینجوریه اون موقعی که عادل تیم ها رو مسخره میکرد کسی گارد نمیگرفت استقلال و پرسپولیس دیگه تیم بزرگی نیستن .. تیم بزرگ یعنی سپاهان که از جام اسیا حذف نشد ..
    • تاجی44444444444444...آتیشه💙💙💙💙 IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      تو یکی دیگه بشین سر جات،شله زرد...😁👊
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    شوخی میکنه عیب نداره
  • ابی ابی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    چقدر خوب میشد اگر تلویزیون جزئ پخش فوتبال برنامه دیگری در مورد فوتبال نداش تازه از دست فردوسی پور و اعصاب خورد کردنش راحت شده بودیم جدیدی ها در امده اند بگذارید از فوتبال لذت ببریم چقدر عالی بودند امثال اقای شفیع خدا رحمتش کند برنامه اش لذت بخش بود
  • امین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    هر کسی ادعای طرفداری از هرتیم هر دین و فرقه ای میکنه خودش نماینده و پیرو اون تیم و دین و فرقه هست از لنگی جماعت توقع بیش از این نیست تیمی که افتخار خودش و طرفدارش دیدن وی آر تو بازی های آسیا باشه حال و روزش هم مشخصه
  • هوادار IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    آب که سر بالا بره مجید یحیایی ابوعطا میخونه
  • لنگی سووووز IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    پیزوری تیم بسیار خوبیه البته اگه واااااارررررر نباشه 🤣🤣😂
    • شمسعلی US ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      کیسه هم بزرگ میشه فعلا رسیده به مرحله ای که با وار مساوی بگیره🤪😂
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    اگریحیایی دلقکه، نکونام هم رقاصه!!! چون بعدازپنالتی پیشکشی خیلی خوب میلرزوند وبندری میرقصید!!!😁😂🤣
  • اسفندیار IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    وقتی هرمبتدی بی سروپایی میاد وبه استقلال توهین میکنه باید حالا جوابگو باشه البته بایدمسئولان صداوسیما باهاش برخوردکنن که دیگه تکرارنشه
    • خالتور IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      دمت گرم خیلی خوب بود گفته تو
  • زهرا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    آقای مهدی یکتا ما فکر میکردیم شما خیلی خوب و پرسپولیسی هستید الان خیلی ناراحت شدیم شما را هم وارد مافیای رسانه ای کیسه ی آبی تهران کردند خیلی خیلی ناراحت شدیم متاسفیم خبرورزشی که کاملا در خدمت تیم الحکمتی درباری سوگلی کیسه آبی تهران هستید فاطمه صمدی و مهدی همدانی و محمدرضا مدنی و نصیر مقدری و آرتین زهرابی و فرهاد اشراقی و امیر عباس واسعی زاده همه عضو مافیای رسانه ای کیسه آبی هستید متاسفیم برایتان زنده باد پرسپولیس مقدس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب انشاالله تعالی یا منتقم ما میدونیم محمودرضا بابایی و سعید اکبری و مهدی هژبری و فتا فتوشاپ بهتون پول و خط دهی میکنند
  • اسنپ کاپ IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    عکسی که برای این مطلب انتخاب کردید گویای همه چیز هست، باشگاه استقلال راست گفته احتمالا تلویزیون رو با سیرک و انجام حرکات خنده دار برای مخاطبان اشتباه گرفتن
  • یلدا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    داشتم سرچ میکردیم نظرسنجی های گوکل همین کانالهای خبری رو متوجه شدیم واقعا استقلالیا خیلی بیشترن 🤔
  • ali IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    خوشبختانه کسی نیست که برنامه های صدا وسیما رو نگاه کنه.این دوتابه اصطلاح مجری هم واسه خودشون و احتمالا خونواده شون برنامه اجرا میکنن
  • سید رضا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    این را از سیما بندازید بیرون کری باتوحین فرق مکنه
    • سیدرضا IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      چرا باید بیرون انداخت؟اتفاقا باید بمونن تا فرق هوادار خاص و اقلیت استقلال که بین مجری‌ها و خبرنگارها هم خاص هستن مشخص بشه ، این اولین بار نیست که به ما در رسانه ی ملی توهین ؟؟؟!!!!!!! میشه
  • تقب IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    نشریه شما که معلومه آبیه و جانبدار.پس از مجریانی که تو تلویزیون از ابی گفتن و قرمز رو مسخره کردن هم بگو
  • بی مخاطب جبلی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    صدا وسیما میدونه مردم مخاطبش نیستن و براش فرقی نمیکنه.چون به هرحال کسی تلویزیون نگاه نمیکنه.منم حرفهای این دلقک رو تو اینستا دیدم
  • مسلم عرب زاده IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    وقتی یکی مثل عادل فردوسی پور ,مزدک میرزایی و‌ ممد رضا گلزار ،ووووو از تلوزیون محروم میکنن ،باید فکر اینجور روزهایی میکردن .فارغ از هر رنگی این رو گفتم
  • مهراب IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    بزا کنار این تعلق رنگیتو خبر ورزشی. تموم مطلب هاتون برضد پرسپولیسه ،تو اوج حساسیت بازی با النصر مصاحبه میری با برانکو ،بعد الان اسم چنان مجری میبری ولی از بقیه سایتا و مجری های استقلالی چیزی نمگی مخای اسم تک تک شونو بهتون بگم .عدالت داشته باشید حرف ی حق بزنید .ارتش سرخ خاری شده تو چشم دشمناش ؛هه معنی تیم حکومتی بودنم فهمیدیم نیمی که همه برعلیش بسیج شدن ، کیسه بدنخور حکومتیه ک داره حمایت میشه ازفدراسیون و.. تاابد پیروز باد ارتش سرخ😎💪
  • امیر IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    همینو بدونید کلا هیچی تو سیما سرجای خودش نیست از صاحب بیا تا آبدارچی تو رسانه ملی وقتی هرکی میاد نظر شخصی خودشو بیان می‌کنه این حرف‌ها دیگه عادیه می‌دونید اتفاقاً چون مورد ورزشی هست ما جرأت داریم و اعتراض می‌کنیم یا تحریم. جالبیش اینه چون رهبر انقلاب صاحب سیماست ایشون خیلی به حروف خارج شده از بیانشون باید حساس باشند الان بسیار چاپلوس و منافق داریم از طریق همین سیما دارن تو مردم نفاق و دو دستگی ایجاد می‌کنند وقتی اون خانم مجری میگه هر کی نمیتونه بزاره بره یا خانم دیگه کرجی بعنوان حزب اللهی به اکثریت مردم ایران توهین می‌کنه کسی هست بیاد اعلام کنه اگر این مجریان باشند تحریم می‌کنیم!!؟دیگه اون بابا رو نخواهید دید. کاش کانال‌های تلویزیونی خصوصی وجود داشت و مردم طرفدار تامین میکردنشون مثل همه دنیا اقشار مختلف ،تیم‌ها عینه دنیای آزاد اطلاعات .بشرطی که مذهبی ها از رانت استفاده نکنند مثل سیما!!
  • امید IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    دم عمو وحید قلیچ گرم که جواب دندانشکن به مجری دلقک صدا و سیما داد. اگر یک پرسپولیسی واقع گرا باشه فقط فقط عمو قلیچه
  • دریک IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    صداوسیما ارگان اصلی حکومته و حمایتشان از تیم پرسپولیس کانال طبیعیه
  • شهروز IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    استقلال با دو ستاره قهرمانی آسیا چنان داغ و حسرتی بردل طرفداران تیم لنگ گذاشته که تا ابد باید با درد و حسرت زندگی کنند و اصلا از دوتا مجری که در حد فهم و شعورشان در رسانه ملی و برای نشان دادن خودشان خوشمزگی می‌کنند توقعی نیست،اما از رسانه ملی توقع بیشتری هست که اجازه ندهد هر بی سروپایی با پارتی بازی و روابط پشت پرده وارد این سازمان بزرگ شود و با نشان دادن شعور پایین خانوادگی خود باعث رنجش هواداران تیم بزرگ استقلال شود و آبروی رسانه را در ایران و تمام دنیا ببرد،واقعا جای تاسف هست که چنین افرادی چگونه وارد صدا و سیما می‌شوند و افرادی مثل عادل فردوسی پور چگونه کنار گذاشته می‌شوند.آقای مجری شما نه سواد درست داری نه شعور پس اصلا مهم نیستی و حرفه‌حرفهای شما پشیزی ارزش ندارد.
  • حسن IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    دم یحیایی گرم حرفش تا ابد حقه
    • ع.شرقی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      وقتی فوتبال حرفه ای نباشه ازین حرفا رد وبدل میشه...یک نگاه به لیگ برتر انگلیس بندازید دربی منچستر با دست دادن و تشویق شروع و پایان داده میشه...انقده هم آسمون به ریسمون نمیبافن که که فلانی چرا اخراج نشد!!!دست بردارید این بچه بازیهارو...اگر تو هربازی بخوان ذره بین بزارن همه ۲۲ بازیکن رو باید اززمین اخراج کرد
  • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    این مجری بی مزه ظاهرا پشتش گرمه ،شایعه نبود می‌گفتند مدیریت تلویزیون پرسپولیسی هستند برای اینها حلال حرام مهم نیست پول تلویزیون از جيب کل ملت هزینه میشه اما تلویزیون تبلیغات پرسپولیس شده مجریان پرسپولیسی بر علیه استقلال جولان می دهند مدریت تلویزیون کیف می کنه اکثریت ملت هوادار فوتبال هستند چه استقلالی ،پرسپولیسی و سپاهانی و تراکتوری ،نساجی و وووووووو .والله ازنظر شرعی درست نیست در اختیار پرسپولیس باشه ،
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      کاملا و دقیقا و متقابلا برعکس گفتی
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      کاملا و دقیقا و متقابلا برعکس گفتی
  • عباس IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    یحیایی کیه اصلابخدااصلانمیشناسمش بیخودی بزرگش کردن این دلقکوحسرت دوتاستاره استقلال چه هاکع نمیکنه امان ازدل لنگی 😂
  • امین IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    اتفاقا به هدفشون رسیدند فقط برای کمی دیده شدن بود،چون قبل از دربی بود بدجور هم دیده شد.اینها برای دیده شدن حتی حاضرند خصوصی کارهاشون رو بیان و جلوی دوربین انجام بدند
  • سنگسر IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    قرمز دوستان به دکتر یه سری بزنند بابت فراموشی. همین سلطانی فر با وزارت یکطرفه با مدیریت یکجانبه با کلی آدم فروش و شیتیل بگیر جاه طلب در کنار پول دزدی هدایتی کاری کردکارستون تا عقده جام رو از خاطر شما حداقل ۲۰ سال پاک کنه..کاری که عابدینی و پروین در دهه ۶۰ و ۷۰ کردند..شما هیچ افتخاری ندارید جز چندتا قهرمانی با دوز کلک..همین.. حتی اسطوره‌ای شما آبی بودن که توسط پروین بزور قدرت تیم ملی قرمز شدن..مثل علی دایی.علی کریمی که داخلی بسته بود..حتی در همین دوره امیری سید جلال بیرانوند که شبانه با پول دزدی هدایتی شدن قرمز پوش..پول بازنشسته بیچاره بود جولان پیروزی چیا با فوتبال..همه رو خریده بودن از داور تا مسئول..مدیریت کلان که دوآتشه اصلا وزات ورزش کارمندان نزدیک به وزیر آبی دوستی نبود و اجازه بودن نداشت..آبی اگر هیچ افتخاری نداشته باشه..افرادی مانند حجازی و پورحیدری یه دنیا امتیاز حساب میشه...شکر خدا که دنبه و چربی و نخود نداریم
  • جواد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    سلام. واقعیت اینه که این دو تیم با قدرتشون حق تیم های دیگه را ضایع می کنند و بالا می روند. بعضی اوقات ناحقی ها به نفع پرسپولسه برخی اوقات به نفع استقلال
  • مینا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    خوب حق رو گفته
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    خبر ورزشی کیسه کش
  • محسن IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    آخه این که برای جمع فالور راجب فوتبال حرف میزنه از وار و فوتبال چی حالیشه؟این دلقک باید لره توپ جمع کنی شاید از فوتبال چیزی بفهمه استقلال بزذگتذ از این حرفهاست
  • حامی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    این دوتا مجری که دلقک های صدا و سیما هستن، از کوزه همان تراود که در اوست. و قول قدیمیا اصالت خریدنی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی