نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
۵ |
۰
سنگ بزرگ پیش پای گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی پس از استعفا از هدایت پرسپولیس تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده است.

پرسپولیس در آخرین بازی خود در نیم‌فصل اول دو امتیاز حساس دیگر از دست داد تا از رسیدن به صدر جدول و شانس هم امتیاز شدن با استقلال را از دست بدهد. بعد از این بازی یحیی گل‌محمدی با یک استعفای شفاهی خود دوباره حواشی را به این تیم برگرداند. گل‌محمدی پس از بازگشت به تهران گوشی خود را از دسترس خارج کرده و مدیران پرسپولیس نمی توانند با او تماسی برقرار بکنند.

حالا روزنامه فرهیختگان مدعی شده که سرمربی پرسپولیس اگر واقعا قصدش این است که با این تیم ادامه ندهد باید به‌صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شود. او مدعی است که سه ماه پیش قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و اگر بخواهد به آن بسنده کند یا به‌نوعی آن را رسمی‌تر کند تا پایان فصل طبق قانون اجازه کار در تیم دیگری را نخواهد داشت. اما اگر می‌خواهد در تیم دیگری کار کند باید از هر نظر با باشگاه پرسپولیس به توافق برسد. ضمن اینکه او تا الان ۳۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از استعفای یحیی/ درویش گل‌محمدی را پیدا کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    طرفداران فوتبال پاک ، از شما صمیمانه خواهش می کنم اجازه ندهید موضوع جعل اسناد دولتی و ملی توسط باشگاه خاص بدست فراموشی سپرده شود . هر کجا توانستید باربط و بی ربط کامنت بگذارید و پیگیر این موضوع باشید . تمام این جار و جنجال های چند وقت اخیر هدایت شده توسط تیم های رسانه ای وابسته به تیم حکومتی و برای به فراموشوی سپرده شده این موضوع است .
    • S IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      هر وقت جعل اسناد انتقال طارمی و دوران بابا مسعودی رو بهش رسیدگی کردن بعدش رسیدگی میکنند خیریت زنجانی هدایتی رعایت نکردن سقف قراردادهای امسال و سال قبل جام های اسنپی و....
    • سرباز IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      استقلالی های عزیز موجودات عجیبی هستند . موضوعی که فیفا در موردش نظر داده و مشابهش به عنوان نمونه در ماجرای سامان قدوس و باشگاه های اسپانیایی و انگلیسی هم عینا و با رای مشابه تکرار شد را هم با توهمات خودشان تجزیه و تحلیل می کنند .
    • کاتب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      بایدبه فیفا‌وآسیا اطلاع بدن مثل خود کیسه که ال کثیرو محروم کردن ازبسکی نامه واینیل زدن
  • ميلاد IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    خطیر جاعل بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی