نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دقیقا ۴ سال قبل  هم در چنین روزهایی با بحران استعفای سرمربی خودش مواجه بود و شرایط برای یحیی گل‌محمدی کاملا برعکس بود.

پرسپولیس این روزها بابت انتخاب سرمربی جدید دچار یک چالش بزرگ شده و با توجه به حرفی که رضا درویش بر زبان آورد عملا باید دوره سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان را تمام‌شده تلقی کرد اما نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیسی‌ها دقیقا ۴ سال قبل نیز در چنین روزهایی مشکل مشابه داشتند و سرمربی خود را در حالت استعفا می‌دیدند.

خبر ورزشی هجدهم دی سال ۱۳۹۸ در خبری اختصاصی مدعی شد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی وقت پرسپولیس یک هفته قبل یعنی ۱۱ دی سال ۹۸ با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که با توجه به عدم دریافت مطالباتش، دیگر به ایران برنمی‌گردد و بهتر است پرسپولیس به دنبال سرمربی جدیدی باشد! البته این خبر به مدت ۴۸ ساعت توسط پرسپولیسی‌ها تایید نشد اما آن‌ها سرانجام چاره‌ای جز گفتن واقعیت به هواداران خودشان پیدا نکردند و خیلی سریع زمینه فراهم شد تا یحیی گل‌محمدی از تیم پدیده جدا شده و قبل از پایان دی ماه آن سال برای دومین مرتبه هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

حالا این اتفاق به شکلی وارونه برای قرمزپوشان در حال وقوع است. این بار یحیی از پرسپولیس رفته و قرار است یک سرمربی خارجی را جانشین او بکنند. ظاهرا دی ماه همیشه برای پرسپولیس روزهای خبرسازی را رقم می‌زند!

خبرورزشی‌گردی| سرمربی خارجی پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد/ بازگشت زمستانی یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی