نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی از عملکرد تیمش در فینال سوپرجام اسپانیا ناراضی است و از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد.

بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۴-۱ به رئال مادرید باخت و شب غمگینی برای هوادارانش رقم زد. ژاوی هرناندس، سرمربی این تیم بعد از بازی گفت: «با امید و انگیزه زیادی به این بازی آمده بودیم اما متاسفانه به بدترین بازی فصل‌مان تبدیل شد. شروع بسیار بدی داشتیم. زمانی که نتیجه ۳-۱ شد کارمان بسیار سخت شد. رئال مادرید در ضدحملات بسیار خوب عمل کرد و ما نتوانستیم جلوی ضدحملات آنها و تغییر فاز بازی را بگیریم، و امروز روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم.»

ژاوی در ادامه از هواداران عذرخواهی کرد و نوید روزهای بهتری برای آبی‌اناری‌ها را داد: «از همه هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. من در زندگی شکست‌های زیادی را تجربه کردم اما از این شکست درس می‌گیریم و بارسلونا برخواهد گشت.»

مربی کاتالانی در پاسخ به این سوال که چنین شکستی چه نفعی برای تیم خواهد داشت، اظهار داشت: «شاید باعث شود که از این به بعد بهتر رقابت کنیم. قطعا روزهای سختی خواهیم داشت و انتقادات زیادی به ما وارد خواهد شد اما باید همه آنها را بپذیریم چون در سطح فینال نبودیم. باید ریکاوری کنیم و برای جام‌های دیگر به تلاش ادامه دهیم.»

ژاوی همچنین در مورد خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه افزود: «فعلا نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم. شرایط باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد که بازیکن بخریم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان GB ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    له شدن بارسلونا مقابل رئال مادرید یکی از لذتبخش ترین نتایج فوتبال خارجی برای من است درست مانند هر باخت تیم ملی آرژانتین و برزیل در مقابل آلمان شب من را می سازد.دیشب یکی از شادترین شب‌های فوتبالی من بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی