نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وینیسیوس بارسایی‌ها را مسخره کرد/ درگیری بین ستاره ال‌کلاسیکو و بازیکنان حریف +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور پس از دریافت کارت قرمز دیرهنگام رونالد آرائوخو در فینال سوپرکاپ، به نیمکت بارسلونا عدد ۴-۱ را نشان داد و باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

وینیسیوس جونیور در فینال سوپرجام اسپانیا روز یکشنبه در ورزشگاه الاول در ده دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رساند و حرکت معروف «سیووو» کریستیانو رونالدو را کپی کرد و با گلزنی از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد و باعث شد تا رئال نیمه اول را ۳-۱ تمام کند. رودریگو در نیمه دوم یک پیروزی همه جانبه را برای شاگردان کارلو آنچلوتی به ارمغان آورد و تیره‌روزی بارسا با اخراج رونالد آرائوخو با دریافت گل زرد دوم بیشتر شد.

پس از اخراج آرائوخو، تنش بازی به شدت بالا رفت و وینیسیوس در حال تمسخر نیمکت بارسلونا با یادآوری امتیاز بازی به آنها مشاهده شد. رودریگو سعی کرد هم‌تیمی برزیلی خود را دور کند، و دیده شد که فرمین لوپس مهاجم رئال را هل می‌دهد.

ژاوی در کمتر از یک سال در چهار بازی ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید شکست خورده و تبدیل به اولین سرمربی بارسا شده که در ۷۰ سال گذشته چنین رکورد تلخی را رقم می‌زند. در همین حال، آنچلوتی ۲۹ بازی از ۳۳ بازی حذفی خود در رئال را پیروز شده و از زمان بازگشت به باشگاه در سال ۲۰۲۱، مجموعاً هفت جام را به ارمغان آورده است. رئال امیدوار است که در دیدار حساس با اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپادل‌ری در ۱۸ ژانویه شتاب خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی