نگرانی‌ها از درگیری هواداران قرمز و آبی/ جلوگیری از آشوب با تغییر ساعت بازی؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل نگرانی پلیس انگلیس از درگیری هواداران چلسی و لیورپول، زمان شروع فینال جام اتحادیه ممکن است تغییر کند.

پلیس انگلستان بازی روز یکشنبه در ومبلی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) را به عنوان مسابقه پرخطر در نظر گرفته و از روسای لیگ درخواست کرده که شروع بازی از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به ساعت ۳ تغییر کند.

سخنگوی نیروی پلیس به نشریه سان گفت: «تدارکات برای آماده‌باش نیروهای پلیس در حال انجام است و ما با شرکای خود از جمله استادیوم ومبلی، مقامات محلی و لیگ فوتبال انگلیس برای توافق بر سر زمان شروع مسابقه در حال مذاکره هستیم. شرکای ما می‌دانند که این مسابقه به‌عنوان بازی پرخطر شناخته می‌شود و طبق دستورالعمل ملی واحد پلیس فوتبال انگلستان، این بازی نباید بعد از ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز شود.»

چلسی و لیورپول در فینال جام اتحادیه و جام حذفی در سال ۲۰۲۲ بدون بروز مشکلات جدی به مصاف هم رفتند و زمان شروع این دو مسابقه به ترتیب ۴:۳۰ و ۴:۴۵ بعد از ظهر بود. گفته می‌شود که لیگ فوتبال انگلیس به دلیل قرارداد با شبکه اسکای اسپورت امیدوار است که بازی ماه آینده را از ساعت ۴:۳۰ شروع کند. اما پس از مذاکرات بین روسای لیگ و پلیس، ممکن است دو طرف با هم سازش کرده و بازی را ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز کنند. انتظار می‌رود مذاکرات بیشتری در هفته آینده انجام شود.

شروع فینال جام حذفی سال گذشته نیز تغییر کرده بود و رویارویی منچستریونایتد و منچسترسیتی در ۲۳ ژوئن از ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به ۳:۰۰ منتقل شد. پلیس نگران بود که با دیرتر شروع شدن بازی ممکن است برخی از هواداران بیش از حد مشروب الکلی بنوشند و بازی به خشونت کشیده شود.

لیورپول روز چهارشنبه با تساوی ۱-۱ مقابل فولام به فینال جام اتحادیه رسید و در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شد. در مقابل، چلسی به رهبری مائوریسیو پوچتینو موفق شد شکست ۱-۰ بازی رفت مقابل میدلزبورو را با پیروزی ۶-۱ در استمفوردبریج در روز سه‌شنبه جبران کند.

بیشتر بخوانید:

نگرانی‌ها از درگیری هواداران قرمز و آبی/ جلوگیری از آشوب با تغییر ساعت بازی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی