نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
لیونل مسی نباید بازنشسته شود/ خوشحالم قهرمان جام‌جهانی شد؛ امیدوارم دوباره این کار را انجام دهد
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خولیان آلوارس در مصاحبه با نشریه گل گفت که همه می‌خواهند لیونل مسی به بازی برای آرژانتین ادامه دهد و معتقد است که ستاره اینترمیامی به راحتی می‌تواند سال‌ها تیم را هدایت کند.

خولیان آلوارس با مسی هدایت حملات آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را برعهده داشت و آلبی‌سلسته برای اولین بار پس از ۳۶ سال در قطر قهرمان جام جهانی شد. این زوج قرار است در تابستان امسال دوباره برای تیم لیونل اسکالونی در کوپا آمریکا به میدان بروند که می‌تواند آخرین رقص مسی با پیراهن ملی آرژانتین باشد. اما آلوارس گفت که دوست دارد برنده هشت بار توپ طلا به بازی برای کشورش ادامه دهد.

آلوارس در مصاحبه با نشریه گل گفت: «به خودش  بستگی دارد اما به نظرم اگر بخواهد به راحتی می‌تواند ادامه دهد. همه در آرژانتین می‌خواهیم او بماند.» آلوارس از کودکی عاشق لیونل مسی بود و بازی در کنار اسطوره‌اش را افتخار بزرگی می‌داند. آلوارس افزود: «او بت من بود و به یاد دارم که در تمرین با تیم بزرگسالان از او عکس خواستم. شگفت‌انگیز است که با او بازی می‌کنم و سعی می‌کنم از هر لحظه بازی در کنار او لذت ببرم. به همه چیزهایی که با تیم ملی به دست آوردیم افتخار می‌کنم و خوشحالم که او جامی که همیشه دوست داشت را به دست آورد.»

مسی با ۱۰۶ گل بهترین گلزن تاریخ آرژانتین است و ۵۰ گل بیشتر از گابریل باتیستوتا دارد و در سال ۲۰۱۶ از رکورد او عبور کرد. او همچنین با زدن هفت گل در قطر، از باتیستوتا به عنوان بهترین گلزن آرژانتین در جام جهانی پیشی گرفت. آلوارس که بین دسامبر ۲۰۲۲ و دسامبر ۲۰۲۳ شش جام بزرگ به دست آورد، امسال چشم به موفقیت‌های بیشتری دارد. او امیدوار است که با سیتی دوباره سه‌گانه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند و مصمم است آرژانتین با موفقیت از عنوان خود در کوپا آمریکا دفاع کند. او افزود: «بدیهی است که ما تلاش خواهیم کرد و دوباره این کار را انجام خواهیم داد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی