نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل قطر/ طارمی برمی‌گردد و یک ستاره خط می‌خورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بازگشت مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی ناچار است در خط حمله یوزها در دیدار مقابل قطر تغییر ایجاد کند.

تیم ملی ایران که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از سد ژاپن گذشت، در دیدار نیمه‌نهایی امشب از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف قطر میزبان مسابقات خواهد رفت.

با وجود این که عملکرد تیم ملی در نیمه دوم دیدار مقابل ژاپن بسیار خوب بود، اما امیر قلعه‌نویی مجبور است مهدی طارمی را جانشین یک ستاره که احتمالا محمد محبی است، بکند.

با تغییرات احتمالی، ترکیب یوزها برای دیدار مقابل قطر به این شرح خواهد بود: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر/ این بازیکن دوست دارد نیمکت‌نشین باشد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حصارک،،،،کرج IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    خبرورزشی،باچه فرمولی اینهمه شعروور میگی ،مهدی طارمی جانشین محمد محبی؟ اصلا با عقل جور در میاد،مهدی بر میکرده سر جای خودش محبی جانشین طارمی بود تعصب داری،، ولی الکیه!طارمی بازیکن کلیدیه نه جانشین،،تعصب را درست ،،هجی،، کن
    • هموطن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      ظاهرا شما بیشتر تعصب داری
  • حميد کلاش IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    تنها بازي که از محبي ديدم توپ تو چهارچوپ زد بايد با ترکيب قبل که چهارتا به قطر زدن برن تو ميدان
  • ابادان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    احتمالا چندتا تغییر اساسی در ترکیب خواهیم داشت. بعضی از بازیکنان خیلی خسته اند. دو روز دیگه هم فیناله. به نظرم منطقی تر هست با تک مهاجم بازی کنیم. مثلا فقط با طارمی. قائدی و قلی زاده به احتمال زیاد به ترکیب بر می گردند. امروز حاج صفی بیشتر به کار تیم میاد تا میلاد محمدی. در کنار عزت اللهی بهتره روزبه یا رضا اسدی بازی کنه. چون امید ابراهیمی خسته شده و در فینال نیازش داریم.
  • رضا DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    شاید هم امید رو بیرون بکشه. قایدی هم جایگزین محبی بشه.
  • فرامرز IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    کنار گذاشتن محبی که واقعاً اشتباه ست چون عملا تیم ملی را از داشتن یک وینگر با کیفیت محروم خواهد کرد چون باید فرض کرد قطر بازی را خواهد بست پس برای باز کردن این دفاع متراکم باید از محبی به عنوانی تله استفاده کرد تا طارمی و سردار آزاد بشوند در حالتی که قطر خط هافبکی توانمند مانند ژاپن ندارد و سامان می تواند وظایف امید ابراهیمی را انجام بدهد کنار گذاشتن ابراهیمی منطقی تر است.
    • فقط ایران IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      نظرتون کاملا درسته ، ژنرال فقط تو کار تله گذاریه درست مثل نیمه دوم با ژاپن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی