نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ادن آزار: با رونالدو موافق نیستم اما او در ۵۰ سالگی هم گل می‌زند/ بزرگ‌ترین بازیکن؟ نه رونالدو و نه مسی!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو ماه گذشته ادعا کرد که لیگ حرفه‌ای عربستان از لیگ ۱ بهتر است، اما ادن آزار، ستاره سابق رئال مادرید، چلسی و لیل با این ادعا موافق نیست.

ادن آزار به ادعای کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه لیگ حرفه‌ای عربستان رقابتی‌تر از لیگ یک است، پاسخ داد. آزار در لیگ برتر فرانسه بازی کرد و به لیل کمک کرد تا قهرمان لیگ ۱ و جام حذفی فرانسه شود و در سال ۲۰۱۲ به چلسی پیوست. با این حال، رونالدو اخیراً استانداردهای فوتبال فرانسه را هدف قرار داده و اصرار دارد که لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی بهتر است.

رونالدو ماه گذشته در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر ادعا کرد: «راستش را بخواهید، فکر می‌کنم لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. در لیگ فرانسه فکر می‌کنم دو، سه تیم سطح خوب هست. عربستان اکنون فکر می‌کنم رقابتی‌تر است. این فقط نظر من است و یک سال در آنجا بازی کردم و چنین تجربه‌ای دارم. اما فکر می‌کنم در حال حاضر ما بهتر از لیگ فرانسوی‌ هستیم و هنوز جای پیشرفت داریم.»

اما ادن آزار در پادکست اوبی‌وان با این اظهارات مخالفت کرد و ادعا کرد که یک باشگاه عربستانی نمی‌تواند یک تیم لیگ ۱ را شکست دهد. آزار در پاسخ گفت: «من با او موافق نیستم، اما این فقط نظر من است. لیگ عربستان سعودی بازیکنان بزرگی دارد اما تیم‌های بزرگی ندارد. در فرانسه شاید الان بازیکنان بزرگ کمتری داشته باشند، اما تیم‌های بزرگی دارند. من مطمئن هستم که اگر یک تیم لیگ ۱ مقابل یک تیم عربستانی بازی می‌کرد پیروز می‌شد. سطح فرانسه خوب است. من لیگ آنها را تماشا می‌کنم و آنها استعداد دارند.»

از آزار خواسته شد که بگوید بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدامیک بهتر است، و او پاسخ داد: «از نظر من مسی. اگر از فوتبال صحبت کنید مسی برتر است. اما افراد نظرات متفاوتی در این مورد دارند، رونالدو برای گلزنی و آوردن جام برای تیم بهترین است. این مرد شگفت‌انگیز است، به او نگاه کنید که الان در ۳۹ سالگی گل می‌زند و تا ۵۰ سالگی هم گل می‌زند، باور کنید. بازی مسی سلیقه من است، اما برای من بزرگ‌ترین بازیکن زین‌الدین زیدان است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    پنالدوی بی مصرف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی