نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اوسمار: این لقب کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند/ گل‌محمدی از من یک درخواست داشت!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

اوسمار لوس‌ویرا پس از برتری ۴ بر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم، اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته شانس‌های زیادی داشتیم که بیش از چهار گل بزنیم. می‌دانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کند که متأسفانه دو بار گل خوردیم. برای ما نمونه‌ای شد که با کمک هواداران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه افزود: می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام دادند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهند، پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته که منتظر اوسمار است تا نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه بدهد، گفت: صحبتی هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرف‌هایی که بین من و درویش انجام می‌شود، با بیرون در میان بگذارم.

اوسمار راجع به محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از حضور در دربی و پاشنه آشیل خط دفاعی پرسپولیس برای این مسابقه تصریح کرد: امروز می‌خواستم درباره بازی با فولاد صحبت کنم، چون بازی را برده‌ایم و خوشحالم و باید جشن بگیریم. فردا روز دیگری است و می‌توانیم درباره دربی صحبت کنیم.

خبرنگاری به سرمربی پرسپولیس گفت که هواداران این تیم به تیم او لقب پرسپولیس زلزله را داده‌اند و از اینکه تیم‌شان مثل سه دهه پیش بازی می‌کند، خوشحال هستند که اوسمار در واکنش به این موضوع گفت: من می‌توانم خودم را جای هواداران بگذارم. اگر من از روی سکوها بازی را می‌دیدم مطمئناً از طرز بازی خوشحال می‌شدم. این لقب‌ها مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. وقتی سه دهه قبل که می‌گویید این لقب را می‌دادند و حالا دوباره این اتفاق افتاده است، مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد. هر بازی سعی می‌کنیم تیم‌مان را بهتر کنیم و بازی زیبا را به تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و کسانی که از تلویزیون می‌بینند، تقدیم کنیم.

وی در مورد بحث تغییر زمان دربی خاطر نشان کرد: همانطور که روز گذشته گفتم این تصمیم‌ باید زودتر گرفته شود، چون به ضرر هر دو تیم خواهد شد. ناهماهنگی‌ها به ضرر فوتبال می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با این سؤال از سوی خبرنگاری روبه‌رو شد که شعار معروف «آبادان، برزیلیته» مخصوص صنعت نفت آبادان است و حالا با حضور او در پرسپولیس باید شعارها به پرسپولیس داده شود، گفت: بعد از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفتیم که شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و گفتم باید بیشتر کار کنیم تا گل بزنیم. ما امروز چهار گل زدیم و بیشتر می‌توانستیم به گل برسیم ولی مهم‌تر این است که شانس گل به فولاد در جریان بازی ندادیم. البته یک شانس در اواخر نیمه نخست به پریرا دادیم و می‌توانستند سه بر یک جلو بیفتند که اجازه این کار را ندادیم.

«هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از سرمربیگری شما نشان ندادند، اما رفته‌رفته جایی در دل آنها باز کردید.»، وی در مواجهه با خبرنگاری که به این نکته اشاره کرد، گفت: مربیانی چون برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی، سابقه‌ای قوی در پرسپولیس داشتند و مربیان بعدی را نمی‌توان با آنها مقایسه کرد. در برزیل با مربیان بسیار بزرگی کار کردم و چیزهای زیادی از آنها آموختم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از مرد اول نیمکت سرخ‌ها طی چهار سال گذشته خاطرنشان کرد: چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که در تعطیلات به برزیل بازگشته بودم، گل‌محمدی از من خواست که برگردم و کنار پرسپولیس باشم.

اوسمار با بیان اینکه تمام توان خودش را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارد، تصریح کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا پرسپولیس قوی‌تر از گذشته باشد. هیچ‌وقت خودم را با مربیانی که سابقه‌ای بسیار قوی داشتند، مقایسه نمی‌کنم. با این حال امیدوارم سابقه خودم را خوب کنم و جامی به دست بیاورم تا در تاریخ باشگاه بمانم.

وی درباره اشتباه تأثیرگذار علیرضا بیرانوند در هر دو گل فولاد به پرسپولیس اظهار داشت: فولاد در توپ‌های سوم عملکرد بسیار خوبی دارد. بیرانوند بازیکنی بزرگ است و رهبر خیلی بزرگی در رختکن محسوب می‌شود که حمایت کادر فنی و بازیکنان را دارد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    اوسمار خیلی سنجیده وباشعور صحبت میکنه
  • فرامرز IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    پرسپولیس زمین لرزه ده ریشتری ،اوسمار دوستت داریم
    • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      آره چون خودت که دوستش داری حالا اگه یه باخت بیاره اونوقت میبینیم که شما هواداران پرسپولیس چطوری میکوبینش هه اصلاً شما هواداران استقلال و پرسپولیس را مانند خود باشگاهتان نمیشود آدم درست و حسابی حساب کرد
    • کیسه کش حقیر US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      مگه به آلمینیوم نباختیم مگه ما هم مثل طرفدارای کیسه هستیم کافر همه را به کیش خود پندارد ما عمه جوره پشت تیم محبوبمون هستیم دنبال عذر بهانه هوچی‌گری حاشیه سازی نیستیم مثل طرفدارای کیسه
  • امید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    به امیدخداتمام جام های داخلی وآسیایی را این فصل می بریم
  • کیسه سوراخ کن IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    اوسمار برزیلته هم مثل پروفسور برانکو و یحیی امپراتور ی جنتلمن و کاربلد واقعیه...❤️❤️❤️ خدارو شکر❤️❤️❤️
  • شکیبا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    من و خانواده و بخصوص پسرم عاشق پرسپولیس هستیم من از بچگی وبعد هرکی باما شد قلبش سرخ شد -زمان بازی پرسپولیس خوشحالم حداقل یکی دوروز ولی بعد مشکلات و معیشت کارو دوباره تلخ میکنه -خدایا این خوشحالی برد سرخ پوشان رو ازما نگیر -تشکرازبازیکنان باغیرت خدایا جیبمون رو پر پول کن بریم ازنزدیک بعداز ۵۰ سال بازی رو ببینیم
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    کیسه قرار چی بکشه از اسماررر🤣🤣🤣🤣🧎‍♀️
  • شیذر IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    این تیم چند هفته هست که منو یاد تیم پروفسور برانکو ایوانکوویچ میندازه , , به افتخار اوسمار ایستاده دست میزنیم
  • علی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    عزیز دلم احسنت چه فوتبالی بازی میکنی بعد سال ها فوتبال زیبا می‌بینیم حتی از زمان برانکو زیبا تر بازی می‌کنیم درود مرد بزرگ به خدا همیشه اینجوری بازی کنیم حتی اگه ببازیم یه بازی هایی رو باززم تشویقت میکنیم چون فوتبال برزیلی بازی میکنی واقعا دست مریزاد🌹🌹👏👏👏
  • جابر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    عالی
  • قرمز IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    بنظرم اینطور بازی کردن توایران باید جا بیفته چون قبلا یک سروگردن ازتیمهای آسیایی بالا بودیم وقتی تمرکز یک تیم روبرو باشه ودفاع وحمله یکسان بازی کنن تیم مقابل سنجش خودشم میبینه و ضعف پوشانی میشه به امید بازی‌های خوب وقشنگ برای لیگ خلیج همیشه فارس
  • ۸۳۹۰ IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    واقعا که اوسمار خیلی با شخصیت وکار بلد هستش حتی با سوالهای متفرقه هم وارد حاشیه نمیشه وکاملا حرفه‌ای برخورد می‌کنه
  • موری IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    به امید قهرمانی ارتش سرخ وبازگشت آقای‌ يحيي گل‌ محمدی درفصل بعد ان‌شاءاللَّه
    • ... IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      به نظر من اوسمار از یحیی هم بهتره اون خودش خواست برهپس ما هم میزاریم بره
  • علیرضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    خدایی مربی عالیه هم با دانش هم تیم برنده دست نمیزنه استون عالیه عبدلکریم که تو السد بود همه میدونستیم بازیکن کفیت درجه یکی هست خدایی اخراج ش از قطر خنده داره به هوادر فقط گفته برادر آرام تر مگه جنگه همین فقط گفته حسن تبعید کردن کویت وگرنه همه میدونیم‌ التحاد الهلال النصر واسه خرید این بازیکن تردید نمیکنن خدایی تازه میگم بازیکن باکفیت چه حالی میده توپ دستش میاد بازیکن حریف جرات نزدیک شدن نداره سربالا پاس محکم ضرب دار رونده عالی تو آسیا مطمنم این تیم الهلال له میکنه عیسی جون سپاهان بودی بهت بازی نمیداد اومدی پرسپولیس ببین تو دل هواداران باز جا گرفتی عاشقت شدیم هر بازی گل میزنی اگه از اول فصل بودی الان کلی گل زده بودی خواهشن نرو چون تو پرسپولیس جواب میدی ملیون ها هوادار عاشقتن استانم خودش تیم داره ملوان بندر انزلی الانم سوم جدول میتونه سهمیه آسیا بگیره شبکه استانی همش بازی نشون میده من علاقه ی که به پرسپولیس دارم به تیم استان خودم یک درصدم ندارم الانم همیشه از خدا میخوام ملوان تو لیگ سهمیه آسیا بگیره پرسپولیس حذفی لیگ قهرمان شه ملوان دوم لیگ شه با اینکه ملوان بعد چند دهه یه تیم عالیه
    • جواد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      الهلال رو له میکنه؟ ههههههههههههه برو بخواب عمو،،، فولاد رو تو بدترین تاریخش و بدترین زمان بحرانش بردین جوگیر شدین، یادتون نره که فولاد چند ماه پیش دوبار پشت سر هم برد شمارو و دوتا جام رو ازتون گرفت، خذفی سوپر جام
    • پرسپولیسی تیر IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      جوادکاجی کیسه کش کسی درموردتیم مزخرفت حرف نزددهنتوببندبروببین فتونامتون درچه حالیه....
  • امیر mahtab IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه
  • محمد ایرانی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    اوسمار باریکلا واقعا یاد تیم برانکو میفتیم ایشالا همیشه سربلند و موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی