نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| جلسه وزیر ورزش و مهدی تاج برای رفع مشکل پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز باشگاهی صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی گفت: صبح امروز دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز باشگاهی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه که با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رییس فدارسیون فوتبال مدیران عامل دو باشگاه برگزار شد، مهمترین چالش های پیش روی این دو باشگاه برای اخذ مجوز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به جایگاه این دو باشگاه در بین هواداران اشاره و اعلام کرد.  به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان نقش خود را در حل مشکلات دو باشگاه ایفا خواهد کرد. ایشان به پیگیری های این وزارت برای حل مشکل چندین ساله مالکیت اشاره کرد.

وی افزود: آقای هاشمی در این نشست مطرح کردند که با موافقت هیات دولت ۸۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شده است و واگذاری سهام باشگاه استقلال نیز در دستور کار است. 

زارعی ادامه داد: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز در ادامه ضمن تشکر از وزارت ورزش برای برگزاری این جلسه، این پیگیری ها و اقدامات وزارت ورزش را اقدامی بسیار موثر و روبه جلو برای این دو باشگاه و فوتبال برشمرد.

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در ادامه جلسه مشکلات دو باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی از نمایندگان دو باشگاه و شرکت توسعه برای آماده سازی مدارک و مستندات مورد نیاز برای استادیوم آزادی تشکیل شود. همچنین مقرر شد دو باشگاه برنامه ریزی لازم برای تهیه صورتهای مالی حسابرسی شده پایان دوره و میان دوره، تسویه بدهی های معوق به بازیکنان و کادر فنی و ارگان های اجتماعی را پیگیری کنند.

عکس| جلسه وزیر ورزش و مهدی تاج برای رفع مشکل پرسپولیس و استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی