دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۶ |
۲
زمان واگذاری سهام استقلال مشخص شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پروسه واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به سال آینده موکول شد تا در زمان مناسب آبی‌های پایتخت مالک جدید خود را بشناسند.

پس از نامه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی برای واگذاری ۸۰ سهام باشگاه پرسپولیس، شایعاتی پیرامون واگذاری مالکیت باشگاه استقلال طی امروز و فردا نیز به گوش می‌رسید که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد.

سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان مسئول واگذاری سهام سرخابی‌ها، فعلاً برنامه‌ای در سال جاری برای واگذاری مالکیت باشگاه استقلال ندارد و این باشگاه همچنان زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

با توجه به واگذاری باشگاه پرسپولیس، مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل شده است و به این ترتیب این دو باشگاه مشکلی از این بابت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و به همین دلیل عجله‌ای برای واگذاری استقلال وجود ندارد.

مسئولان سازمان خصوصی‌سازی طی دو ماه گذشته جلساتی را با مسئولان پتروشیمی خلیج فارس داشته‌اند، اما پس از بروز موانعی بر سر واگذاری، این جلسات بدون نتیجه باقی مانده است. به گفته مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان سال جاری و تعطیلات پیش رو، امکان واگذاری استقلال در سال جاری وجود ندارد و در سال آینده در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عکس| جلسه وزیر ورزش و مهدی تاج برای رفع مشکل پرسپولیس و استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    بله همیشه همینطوره بوده‌اون ازبابا مسعود وحسن روحانی که همحوره پشت پرسپولیس بودند اینم از هاشمی ورئیسی که باز اولویت شان پرسپولیسه‌تبعیض تا کی؟؟؟
    • شاهین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      اره پرسپولیس را به تامین اجتماعی!!!!!!!!!!!!!!!! دادند. استقلال به چاه نفت... اوف بر این فوتبال کثیف
    • فارس وفرهیختگان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      اون کی۳ کشایی که از موندن تیمشون تحت سرپرستی باباهاشمی شون دست پیش میگیرندوسیاه بازی میکنندخوب میدونند که واگذاری پرسپولیس به۳تانهادکه یک ازیک بی پول ترهستندظلم درحق این تیم وهوادارانش هست این اسمش زرنگی نیست بلکه از حقارت سیاسیون لابیگربالادستی حامی کیسه هست که برای علنی ترشدن حمایت شون وایجادتبصره (کمک به کیسه ازدولت قانونی نیست البته به اسم وام وبانک شهرواسپانسر دادند)برای کمک به سوگلی حکومت ،پرسپولیس راقربانی کردند.اما غافل ندکه چاه کن همیشه خودش ته چاه هست وحتی باداشتن سیاسیون بالادستی،حمایت ودیدارهای پیداوپنهان تاج بامسئولان کیسه،کمیته های ۳گانه که رئیس یکیش بعدازپنالتی دربی پرش ارتفاع میزنه وجاودانی وحسن زاده ازموفقیت درفرمالیته کردن تخلفات تیم محبوب سیاسیون وخودشون ذوق زده شدند،۲_۳تارسانه هم شدندوکیل مدافع تطهیر تخلفات وجعلهای سریالی این تیم وسیاه نمایی وهجمه به پرسپولیس وحتی سپاهان و..باید بدونندبارکج یکباربا ۷۰۰میلیاردریخت وپاش آجرلوبرامعیشتی وپنالتیهای هفتگی جیره بندی وسنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی به مقصد رسید و دیگه جایگاهی بهتر از نایب قهرمانی نایب قهرمان رابدست نمیارند
  • آبی ترینم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    زور دارند دیگ.لابد نصف مردم ایران رو قبول ندارند .حالا معلوم شد حکومت پرسپولیسی محضه
  • موج آبی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اولویت فرستادن تیم بین این دو تیم به آسیا از نظر حاکمیت (پیروزی) به درک که استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شده / اولویت بودجه دولتی (پیروزی) به درک که عده زیادی از نامردمان استقلال رو دوست دارن/ اولویت واگذاری (پیروزی) به درک که استقلال همینطور بلاتکلیف بمونه / اولویت ... (پیروزی) اسم تیم حکومتی؟ شما بنویسید.
  • طوری نیس .. طوری نیس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    استقلال مثل همیشه مثل سخت ترین و تلخ ترین روزها و سالهایی که تجربه کرده قرار نیست دستش توی جیب مردم باشه و باید خدا رو شکر کرد، غیر از این اگر باشه هم برای استقلالیا خوب و درست نیست ، شما ببینید قرار شده درآمد و حمایتها از پرسپولیس از کجا باشه ، از جیب کارگران و بازنشستگانی که یه عمر خون دل خوردند زحمت کشیدند تا با حق بیمه شون درمان درستی داشته باشند و چشمشون به حقوق بازنشستگی شون باشه خیلی ها که بخاطر شرایط کار تا مرحله بازنشستگی هم نمیرسند یا مدت کمی این حقوق رو می گیرند و بعد همسر و فرزندان و مستمری و ..... استقلالیا باید خوشحال باشند که هزینه های این تیم به این شکل تامین نشود . بله هزینه های میلیاردی فوتبالیستها ، ماشین های میلیاردی و خانه های آنچنانی شون باید از جیب کسانی پرداخت بشه که دیگه حتی یه خانه ۵۰ متری هم براشون رویا شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی