نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش هاشمی‌نسب به اتوبوسی بودن خط دفاع استقلال/ دو شب نخوابیدم چون شما من را تحریم کرده بودید!
منبع: ورزش۳
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مربی استقلال می گوید که اگر همدلی بین بازیکنان وجود نداشت، اکنون تیم آنها در این جایگاه نبود.

استقلال و هوادار فردا در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می روند. باز هم جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار شرکت نکرد که این موضوع به سوژه ای برای اظهارات دستیار او تبدیل شد.

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد. او گفت: پیشاپیش سال نو تبریک میگم به همه هموطنان عزیزم به ویژه استقلالی های عزیز تبریک می گویم. امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشند. برایشان بهترین ها را آرزو می‌کنیم. انشالله بتوانیم در سال جدید عیدی خوبی به آنها بدهیم.

وی اظهار داشت: قبل از هر چیز صحبت‌هایم را با این موضوع شروع می‌کنم که در بازی قبل گفته می شد این بازیکنان در حد استقلال نیستند و به درد نمی‌خورند. خواستم بگویم که اگر ما به تقویت تیم نیاز داشتیم که بازیکن به ما اضافه شود، به این دلیل نبود که بازیکنانمان ضعیف هستند یا به آنها اعتقادی نداریم. ما این روزها را دیده بودیم که هر چهار روز یکبار مسابقه برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: واقعاً خستگی را در ساق تک تک بازیکنانمان می‌توانیم حس کنیم. نیاز به تغییر و تحولاتی داشتیم ولی به خاطر کمبود بازیکن نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. جا دارد به تک تک بازیکنانمان خسته نباشید بگوییم و به آنها می گویم که با تمام وجود پشتشان هستیم و به آنها ایمان راسخ داریم. از آنها ممنونیم که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها برای نام استقلال و هواداران می‌جنگند.

مربی استقلال گفت: مسئله دوم در خصوص بحث کارشناسان مجازی است که در مورد اتوبوسی بودن خط دفاع تیم ما صحبت می‌کنند. اگر به جدول لیگ نگاه کرده و گل‌های زده و خورده ما را ببینند، می‌فهمند که بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر لیگ را داریم. فکر می‌کنم که این موضوع کفایت می‌کند. آنها باید چشم‌هایشان را باز کنند هرچند که ما خیلی به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهیم ولی دوست داریم واقع بینانه و با احترام در مورد تیم ما صحبت کنند.

وی گفت: مسئله بعدی این است که دوستان خبرنگار نشست خبری را پس از دربی تحریم کردند و سوالی نپرسیدند. شما همیشه برای من قابل احترام بودید و می‌دانید که رابطه خوبی با شما عزیزان دارم ولی چگونه است که در سال‌های گذشته یک سرمربی ۱۴ هفته در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نکرد ولی شما هیچ اسمی از تحریم نیاوردید؟ اما پس از آنکه آن مربی در نشست خبری حضور پیدا می‌کند، به احترامش می‌ایستید؟ این قطعاً رنگ‌ها است که تاثیرگذار است من هیچ گله‌ای از شما عزیزان ندارم و این حق طبیعی شما است که هر کسی را تحریم کنید و از او سوال نپرسید.

هاشمی نسب صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد یک مسئله دیگر می‌خواستم سوال کنم که چطور تیمی در سال‌های قبل بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌کند ولی استقلال مظلوم باید به استادیوم دستگردی رفته و بازی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند؟ چرا باید استقلال بدون تنها پشتوانه‌اش بازی کند؟ اینها گله هایی است که داشتم و هوادارانمان باید به هوش باشند که دشمنان استقلال شروع کرده اند. ۱۰ هفته به پایان لیگ باقی مانده است ما سنگ‌هایی را از پیش روی مان برداشتیم. برخی از دست اندازها را پشت سر گذاشتیم، با تمام مشکلات و کمبود بازیکن و مسائل دیگری که داشتیم و همچنین حواشی که اطراف تیم ما بود، در حال جنگیدن هستیم. نه تنها فقط کادر فنی، بلکه بازیکنان، تیممان، هواداران و غیره نیز می‌جنگند.

او در ادامه گفت: فقط میخواستم گوشزد کنم که هواداران به هوش باشند. سنگ های بزرگتر جلوی پای استقلال شروع شده و قطعاً بدانند که ما و تمام بازیکنان تا اینجای کار با همه کمبودهایی که بوده، با تمام وجود برایشان جنگیدیم. به آنها قول میدهیم که از این به بعد نیز برای آنها بجنگیم. ولی یک سری چیزها دست ما نیست. امیدوارم در این مسیر برای جنگیدن در راه کسب عنوان قهرمانی عدالت را ببینیم. ما نمی‌خواهیم کسی حمایتمان کند یا دست‌های پشت پرده به سراغمان بیاید، ما فقط دنبال این هستیم که عدالت برقرار شود. ما بلد هستیم که از حق مان دفاع کنیم. بازیکنانی داریم که جنگیدن را یاد گرفته‌اند. آنها می‌دانند چگونه بجنگند و این چند تا موضوع بود که میخواستم عنوان کنم.

وی سپس در مورد دیدار برابر هوادار گفت: در مورد بازی نیز باید بگویم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. سرمربی آنها دوست خیلی خوب و همشهری خودم است. به هر حال تیمی است که از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است. هوادار واقعاً تیم قابل احترامی است که فارغ از نتیجه دیدار آخرشان، با آمدن مسعود شجاعی تیمشان نتایج خیلی خوبی گرفته است. تنها سورپرایزی که در دور رفت داشتیم، مقابل همین تیم هوادار بود که دو بر صفر عقب افتادیم چون تمرکز لازم را نداشتیم. از آن دیدار درس گرفتیم. امیدوارم که بازیکنان با تمام تمرکز وارد زمین شوند. به هر حال آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند. می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم، برای ثبات در صدر جدول به کسب سه امتیاز نیاز داریم و برای آن می‌جنگیم. اگر مستحق کسب سه امتیاز بودیم انشالله که به پیروزی برسیم.

دستیار نکونام در خصوص غیبت مهرداد محمدی در ترکیب استقلال و اینکه آیا او دچار آسیب دیدگی شده است یا نه پاسخ داد: نخیر مهرداد مشکل مصدومیت ندارد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار و با اخلاق تیم ماست. خود من به شخصه احترام ویژه‌ای برای او قائلم و ارتباط نزدیکی با او دارم، ولی یک سری مسائل به بحث فنی برمی‌گردد که فقط نظر من و امثال من مهم نیست بلکه نظر نهایی را آقای نکونام با مشورتی که با شش دستیارش دارد، انجام می‌دهد که در نهایت به یک نتیجه‌ای می‌رسیم که کدام بازیکن بازی کند. مطمئن باشید بازیکنانی که به میدان می‌روند و نفراتی که بازی نمی‌کنند، کاملاً در خدمت تیم هستند و دلشان به یکدیگر نزدیک است. قطعاً اگر ناراحتی بین بازیکنانی که به میدان نمی‌روند وجود داشت، اکنون جایگاه تیم ما اینجا نبود. نقطه قوت تیم ما این است که همدل هستیم. مطمئن باشید که تا آخرین لحظه برای هواداران مان میجنگیم. در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی کند، چون همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند. مهرداد نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار است که جا دارد از او تشکر کنم.

هاشمی نسب در پایان و در شرایطی که یکی از خبرنگاران قصد داشت سوالی را از او مطرح کند، صحبت‌های او را قطع کرد و با کنایه گفت: من جواب سوال را نمی‌دهم چون تحریم هستم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم چون شما من را تحریم کرده بودید. جا دارد از شما تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد/ کدام تیم هایجک می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    چقدر این بشر باادب و مظلومه !!!!!!!
    • بچه فلاح لنگی گریه IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      بَه بَه سلام بر بچه فلاح لنگی گریه چطوری داداش؟احوال شما؟حال میکنی داش مهدی سرطلایی سرور و سالارت میاد کنفرانس خبری لنگی سوزتون میکنه؟فلی جون یادت باشه هر وقت حاج مهدی سر طلایی میاد کنفرانس خیلی زود و تند و سریعا در هر کجا که هستی ودر هر حالتی خبردار وایستا و سریع سلام نظامی بده به احترام سرورت حاج مهدی عزیز اون پایین مایینا و زیرش اینو هیچ وقت یادت نره لنگی جون حقیر؟بچه فلاح لنگی حقیر خدایی عشق میکنیها؟ از بالا تا اون پایین نصف بیشتر کامنتها واسه خودته با اسماء مختلف؟خب چکاریه فلی جون بقول خودت این گریه کردنهات و کارکشته بازیها چیه دیگه؟خب با یه اسم بیا کسی نمیگه این عقده ای و مشکل روحی روانی داره مطمئن باش!شما که هر حرفی و هرفحش و ناسزایی و توهینی از اون پایین و زیرش به سروروسالارتون اس اس بزرگ و کبیر میکنی فلی جون کسی هم که کاریت نداره حالا دیگه چرا درلفافه و قایمکی بچه فلاح گریه و لنگی عزیز؟فلی جون کارکشته حقیقتا بخاطر اینکه اینقدر مهدی سرطلایی رومختونه و کینه و عقده دارین ازش ما آبیها کلا همگی دوست داریم و میخوایم فقط مهدی جان سرطلاییه لنگی سوز بیاد کنفراس خبری خیلی حال میده خدایی
    • تاج سرورته💙💙 IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      بکوری تمام لنگیان حقیر و حسود و تنگ نظر که نمیتونن و چشم دیدن آقا و بزرگ و سرور و سالارشون حاج مهدی سرطلایی رو از اون پایین مایینا و زیرش در جدول رو ندارند و نمیتونن ببینن بابد بگم که:::: عشق است استقلال بررگ و کبیر و عشق است و عشق است و فقط عشق است 💙💙مهدی سرطلایی عزیز💙💙، سرور همه لنگیان حقیر..... و زنده باد حاج مهدی سر طلاییه دوست داشتنی رو،، داداش مهدی عشقی بخدا عشق ✌✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙
    • چرتپولیس IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      آقایان و برادران لنگی عزیز و بقول خودتون سولاخ سلام علیکم!یه چند روزی نبودم میبینم که دوباره لنگیان بقول خودشون همیشه سولاخه سولاخ از اعماق تاریک و سیاه غارهاشون سولاخ شدن و اومدن بیرون؟ آقایان لنگی همیشه سولاخ خیلی زوده زوده زود،،خبردار!!!!!!!!! سر بالا و رو به بالا به سالار و سرورتون استقلال کبیر نگاه کنید و حالشو ببرین از این عظمته باشکوه اس اس کبیر و قهرمان!عزیزان لنگیه بقول خودتون سولاخ اون پایین و زیرش حال میکنید یا نه؟البته پایین و زیر سرورتون استقلال رو میگم ها؟؟اشتپ نکنیدها؟ آقایان لنگی میخواستم بپرسم وقتی دارین از اون پایین و زیرش به سرورتون نگاه میکنید خیلی بصورت صافه سولاخ وایستادین یانه؟چون این نکته خیلی برا شما لنگیان همیشه سولاخ مهمه میپرسم ها؟عشق و صفا کنید برا خودتون اون پایین و زیرش😂😂به لنگیه میگن چجوری بالا سرتو میبینی میگه بصورت وایساده و سولاخ عمودی😂😂به لنگیه میگن میدونید ویژگی مهم تیم استقلال کبیر و تیم لنگیها چیه؟میگه خب ویژگیه آبیها اینه که ما لنگیا پایین و زیرشونیم،اما تیم لنگه ما یه ویژگیه خیلی مهمتری داره هیچ تیمی نداره و اونم اینکه ما سولاخیم😂😂😂😂😂
    • فاخته💙 IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      عشق است مهدی سر طلایی که لنگی سوزترین آبیه در کره خاکی و عالمی خدایی.......‌حاج مهدی همیشه سرور و سالار لنگیایی داداش و مشتی بر دهان لنگیان بیکلاس 👊👊👊✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 عشق فقط مهدی سر طلایی 💝💝💝💝💝💝
  • لنگ IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اصلا به شما لنگی های حکومتی چه ربطی داره هان؟کی ازشما نظرخواست؟؟؟؟؟🍅
    • هشتاخورها IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      ۸۰ نفر موجود فضول دیسلایک زدن یعنی این ۸۰ موجود آدم نیستن و فهم نداشتن البته تا اینجا ۸۰تا و قطعا رو به افزایش است چون لنگ ۴،۵ میلیون هوادار داره
  • سینا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این بابا رسما دیوانه هستش.. توی عمرش یه حرف راست زد اونم اینکه ما با هوچیگری و بیرون از زمین صدر جدولیم.. دوستان استقلالی خرده نگیرند حرف خودش بود..
    • دایناسورونده IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید لنگی حقیر! این شما لنگیان تنگ نظر و عقده ای هستین که از ناراحتی و غصه اینکه پایینش و زیرشید و باید همش بالا سرتونو نگاه کنید اونم چی؟ سرور و سالارتون اس اس کبیر و قهرمان و مهدی سرطلایی دیونه شدین و هیچیو هیچ چیزیو نمیتونین ببینین لنگی گریه؟؟ حالا فعلا عجالتا بخورده اون پایین و زیرش حرص و جوش بخورید تا ببینیم سرورتون اس اس چی براتون تصمیم میگیره؟ زیاد شیطونی کنید و بی ادبی و توهین به سرورتون میگم گوشاتونو بپیچونه ها، بعدشم یه کاری کنه کلا برید تو باقالیا کنار تیمهای ته جدولیها... حواستونو جمع کنید و احترام بزارید به سرورتون و خبردار وایسین و چرت و پرت نگید که یه وقت سرورتون اس اس کبیر ناراحت بشه بگه باید برید غاز بچرونید ها؟؟؟ آفرین لنگیای کلنگ و درپیت و گریه که همش زیرشین و پایینش 😂😂😂😂😂
  • محمدطاها IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    میگما خوبه همیشه آقای هاشمی نسب رو بفرستن کنفرانس خیلی خونسرده جملاتشم همیشه زهردار و پر از نیش و کنایه است دقیقا همون چیزیه که فوتبالمون می‌طلبد، بدجور میسوزونه👋💙
    • سعید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      تربیت خونوادگیشودارنشون میده
    • یاسین IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      آقا سعید لنگی الان اینهمه فحش و ناسزا و توهین بیخود و بی جهت هواداران لنگی میکنن به استقلالیا بخاطر اینکه فقط پایین و زیرشن و نمیتونن قبول کنند، همه اینها از تربیت خانوادگیشونه؟؟؟؟؟ خواهشا درست حرف بزن راه نرو و توهین نکن لنگی بی ادب و حقیر که اون پایین و زیرش دارید از حسودی میمیرین و روانی شدین!! خدایی حقتونه اون پایین و زیر سرور و سلارتون سماق بمکین و یه قُل دو قُل بازی کنین...... میخواین افاضات کنین یادتون باشه اول مزه مزه کن بعد بنویس یا بهتر بگم تِر بزن لنگی بی ادب و حقیر!!!!! آقایان لنگی خیلی تند و سریع خبردار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احترام بزارید به سرور و سالارتون استقلال بزرگوار و کبیر سرور و سالارتون اون پایین و زیرش😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • ابرام US ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      (از کوزه همان برون تراود که در اوست) ...پخته که شود نهایتش کشکِ لبوست ================================================================= این است که در هر سر کوی و برزن ... گویند فلانی است همانی که بَبوست
    • ایرانی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      هوچی گری،بی ادبی،پیشنهاد رشوه،جعل امضا،قراردادهای صوری،ضد فوتبال، شما به اینها افتخار می کنید ،چرا از قربانی سر مشق نمی گیرید ،این هاشمی نسب در حدی نیست که در مورد پرسپولیس و مربی بزرگی چون یحیی و هواداران با شخصیت حرفی بزند چون حقارت از تمام وجودش می‌بارد، در کدام کنفرانس یک حرف فنی ومنطقی بیان کرده بجز چرت و پرت و تهمت و افترا ،گیرم که قهرمان هم شدید ،در آسیا میخواید چکار کنید
  • دادا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    نکونام خودش را کنار کشیده این بیچاره رو سپر بلا کرده تا هرچه کتک بخوره وخودش راحت باشه اینکار درادامه ساده لوحی این آقاست که گناهش هم گردن باشگاهه که نمیتونه سرمربی اش را به کنفرانس بفرسته تازه سازمان لیگ هم چشم اش رابسته تا اینکار رسمیت پیدا کند
    • تاجی💙 IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      لنگیان آخر کجا رفتن(پایین و زیرش) تاجان را چه شد(صدر جدول)........ لنگیان آخر کجا رفتن (تو باقالیا) تاجان را چه شد (با اقتدار بالاشون)....... لنگیان آخر کجا رفتن (ته جدول و زیرش) تاجان را چه شد (اون بالای سرشون)............ لنگیان آخر چرا گریه اند و پایین و زیرش و سوراخ آخه بابا 😂😂😂😂😂😂
  • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    واقعا درست میگی چون تو هیچ کنفرانسی فنی صحبت نمیکنه فقط حاشیه خبرنگاران اگه میفهمیدن بازم باید تحریمش میکردم مطلب بعدی که اول میگه مهرداد محمدی خیلی خوبه بعدش میگه به دلایل فنی بازیش ندادیم شعور این بشر همینقدره
    • آشنای آبی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      نه فقط شما لنگیای گوجه فرنگی بلدید در مورد فوتبال و کارشناسی فوتبال صحبت کنید؟؟؟ مثل خودتون باید بگم ها ها ها ها هههههه و خخخخخخ خیلی خندیدیم؟ آخه لنگیان لنگستانیه بی کلاس یه چیزی بگید بهتون بیاد؟؟ از نظرات و کارشناسیهای داغیانه سرمربیان تمساحی و سوسماری شما لنگیان گوجه فرنگیه حقیر قشنگ معلوم که چقدر حرفه ای هستند و نظر میدن و اشک سوسمار میریزن به پهنای صورت؟؟؟ یجوری اشک تمساح و سوسمار میریزید تو کنفرانسهاتون که اگه یه ذره دیگه ادامه بدین تبدیل میشین به رب گوجه فرنگی 😂😂😂😂😂😂😂
  • سیامک IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    پیمان بابایی* مهرداد محمدی * فخرالدینی*مرادمند رو اگر تمرین ویژه + فرصت بازی در هر بازی حداقل 20 الی 30 دقیقه باشد کاملا بدرد استقلال میخورنن مثل ارسلال مطهری نشن
  • محسن DK ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    باید تاسف خورد برای آن دسته از دوستانی که بدون مطالعه و با تعصب از حرف های این آقای هاشمی نسب حمایت می کنند و دمش گرم دمش گرم می گن که چقدر بی ادبانه و از روی بی حرمتی به همه می تازد و پشت هوادارهای جوان استقلال خود را پنهان می کند. رفتار خوب و منش و کرکریهای بی ادبانه از هر رنگی باشدقابل قبول نیست. این فرد می تواند هر کسی باشد. وحید قلیچ فنونی زاده نوری یا کس دیگر... یاد گذشته ها بخیر که کنفرانس های مطبوعاتی با احترام به حریف ها و بازیکنان حریف و هواداران تیم های مخالف شروع و خاتمه می یافت.
  • {.......} IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این بشر از همه چی سردرمیاره و استاده بجز فوتبال ک خدا از این بابت محرومش کرده
    • بچه فلاحها،ممنوع IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      اوووو هَه چه کردی بچه فلاح؟؟ اینهمه کامنت و پیامهای مختلف با اسمهای مختلف فقط نشان از کمبود و عقده و کینه و گریه بودن تورو نشون میده فلی جون!! ای وای ببخشید احوال شما بچه فلاح؟؟چطوری؟؟داشتم رد میشدم گفتم یه سراغی از تو لنگیه حقیر هم بگیرم!!بچه فلاح یعنی اینقدر مهدی سر طلایی به تو فشار میاره و میسوزنت(فقط خودت)که همه دنیا دیگه فهمیدن خدایی!!فلی جون چرا سرت پایین و ناراحت و غصه داری؟چون مهدی جان عزیز و سر طلایی و سرورت استقلالیه؟بابا فلی جون بیخیال داداش سرتو بگیر بالا و بالاسرتو نگاه کن دنیا ارزش این چیزارو نداره داداش که زیرشید!سرتو مثل یه مرد(نه خاله زنک)بگیر بالا تا قشنگ ببینی و حس کنی گرمای وجود آفتاب پر تلعلو و درخشش خورشید تابناک سرور وسالارت استقلال بزرگ و کبیر و قهرمان و حاج مهدی سر طلایی را تا تمام وجودتو در آغوش بگیره بلکه اینقدر تنفر و کینه و عقده و نفرت بیخودیت از مهدی سر طلایی در وجودت ذوب و آب و لنگی سوز بشه بلکه یکمی ادب و نزاکت و انسانیت و درست زندگی کردن در وجودت متبلور بشه فلی جون؟بچه فلاح هنوزم نظر و حرفت اینکه که پرانتز نقطه چین، یعنی هزار حرف نگفته و فحش نداده است؟
  • غضنفر US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    دیوانه ای از قفس پرید هواداران پرسپولیس کم بود حالا این بنده خدا مشکل دار با خبرنگاران عزیز هم به مشکل خورده این بابا چطوری می خواهد در این جو زندگی کند می ترسیم مثل فیلم راستی راستی خودش را از بین ببرد بعد حلواشو کی درست کند استقلالی ها یا پرسپولیسی ها
    • 💙 با احترام اصغرم 💙 IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      لنگی دیده بودیم ولی غضنفر لنگی والا نه خدایی!!!!😂😂😂😂😂😂 اتفاقا غضنفر لنگی عزیز😂😂😂 از موقعیکه رفتین پایین و زیرش البته زیر سرور و سالارتون اس اس کبیر!! و باید از پایینش هی به سرورتون استقلال و سالار همیشگیتون مهدی سر طلایی نگاه کنین شما غضنفر لنگی😂😂😂 و تیم لنگتون تازه وارد قفس شد و کجاشو دیدی غضنفر جان؟؟ یکنفر به غضنفر لنگی میگه چرا ناراحتی لنگی جان و اشک تمساح و سوسماری میریزی رگباری آخه؟؟؟ غضنفر لنگی با گریه میگه 😭😢😭آخه😭😢😭آخه😢😭😢ما لنگیا😭😢😭ما لنگیا😢😭😢😭😢😭چرا باید😢😭😢😭😢همش پایین😢😭😢😭 و همش زیرش😢😭😢😭 باشیم آخه؟؟؟ ای هوار😢😭😢😭 و داد و بیداد😢😭😢😭😢 چیکار کنیم از اینهمه در زیرش بودن😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭 ای خدا گندهُ، گنده 😢😭😢😭😢😭 چرا زیرشیم؟؟ وایو داد و بیداد و هوار😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭غضنفر لنگی:: پس چرا برعکس رفتیم تو قفس و باقالیا و اون پایین و زیرش ای وای و بیداد😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭
  • شهاب IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اس کبیردوستاره امسال قهرمانه چشم حسودکور
  • لنگ تهران. تیم سوم پایتخت IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    دیس قشنگی زد
  • محمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    ببین هاشمی جان شخصیت آقایه گل محمدی کجا شما کجا.حتی فکر مقایسه تو و امثال نکونام با آقا یحیی اشتباهه
    • باربد💙💙 IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      منظورتون سالار و سرورتون مهدی سر طلایی شریف و دوست داشتنی و هشق همه آبی دلان کشور و در کنارش یایا جان گلممد گلابیه گلباقالیه خدای قهر و آشتی و اشک تمساح ریختن به پهنای صورت و فراری و در تبعیده دیگه درست لنگی جان؟؟؟(این لنگیا از بس ما جوابشونو نمیدیم و مجابت میکنیم باورشون شده نمیتونیم مثل خودشون جوابشونو بدیم)
  • Melikataji IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    خوب می‌نوازی آقای هاشمی نسب💙🔥
  • Alerza IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام به مرد باغیرت فوتبال ایران . اسطوره استقلالی ها . کسی که همیشه چه در کسوت بازیکنی و چه مربیگری حرف برای گفتن دارد
  • نامبر وان IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این رفتار تندخو و مهاجم راه خطرناکی برای ادامه زندگی انتخاب کرده ، بقولی مثل شمشیر بدون غلافه ، هر آنی ممکنه خطر این رفتار خودشو تهدید کنه ، مثل اسلحه ای که همیشه در حالت رگبار قرار داره و حالت ضامن و تک تیرش از کار افتاده ، خطرناکترین نوع رفتار ، قطعن اگه باعث ناراحتیش نمیشه نیاز مبرم به یه روانکاوه کارکشته داره
    • شایان IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      لنگی جون گریه و بقول خودتون که به همه میگید ولی دوست ندارین بشنوین میخواستم خدمتتون بگم که خواهش میکنم لنگی جان اون پایین بودن از سرورتون و زیرش بودن از سالارتون و گریه بودن و بال بال زدن و مثل نخودی و نخود هر آش شدن و مریض بودن و کارکشتگی از خودتونه لنگی گریه که همیشه زیرشی البته سرورتون استقلال رو میگم؟؟ سریعا اون پایین سعی کن سرتو بالا بگیری فقط یادت باشه اینقدر بالا رو نگاه میکنی گردنتون درد نگیره لنگیان گریه و بیکلاس....................... عشق است استقلال همیشه قهرمان و بکوری تمام لنگیان حسود در جهان عشق است مهدی سر طلایی که همیشه سرور و سالار لنگیانی!! درود و سلام خدا و ما هواداران آبی به شما مهدی سر طلایی مهدی جان هر کجا دنیا که باشی ما هواداران اس اس دوستت داریم برای همیشه داداش 💪💪✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • امید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      شما لنگی عزیز و گریه که از فرطه ناراحتی که پایین و زیرشید،،منظور تیم سرور و سالارتون استقلال کبیر و قهرمانه چرا یجوری کامنت گذاشتی انگار فیلم جنایی و مافیاییه لنگیه؟؟ همش حرف از شمشیر و گیوتین و چاقو و کشتن اینو اون حرف میزنی؟ انگار زیاد فیلم باستانیه لنگی و جنایی لنگی میبینی داداش! فکر نمیکنید که خودتون حتما حتما و در اولین فرصت باید خودتونو معرفی کنید به یه روانکاو؟؟ انگار شما مشکلات روحی روانیتون خیلی بیشتره ها؟ لنگی فیلمباز متوهم هم ندیده بودیم که دیدیم برای شما عزیز لنگی امین آبادم آرزوست لنگی جان.... اصلا حالت خوب نیستا سریع خودتو معرفی کن به روانشناس دوست عزیز لنگی🤔🤔🤔🤔
  • شهرام IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    باز هم بهانه ها شروع شد. خوبه که تیمت صدر جدوله و صحبت از سنگ اندازی و دستهای پشت پرده میکنی.
  • عدالت خواه IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مهدی سر طایی سرور لنگیایی ✌️💙💙💙💙
    • جواد IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      بله چهار تا به استقلال زده هم پاطلایی وهم سرطلایی
    • ایرانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      این مهدی پاچه خوار. هم بی حیاست و هم خوار جاش توی تیم ما نیست. نمرش شده دو از بیست آقا علی پروین. گفتش که یارو ببین این تیم که پرسپولیسه. نمرش که بیست بیسته شیر میخواد و جوانمرد. جا نیست واسه یه نامرد گم شو برو تو بیرون. برو به کیسه حیوون پس مونده پرسپولیس. حقیر و بی چیز کاسه لیس فروخت شرافتش رو به پول. ساختین ازش بچه غول هوچی و بی حیثیت و در بدر. شد واسه کیسه آبی پدر
  • سیدرضا احمدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اصلا بازیکنان شما مگه توزمین راهم میرن که ساق پا ندارن اینا جلوی دروازه جا انداختن لالا کردن
  • محمد IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    آخه جناب هاشمی نچسب اینکه شما با این سبک وروش بازی صدر جدول هستید نشانه قدرت تیم شما نیست نشانه این است که تیم های مدعی خیلی فاجعه بار بازی کرده اند این فوتبال آنقدر بدبخت شده هاشمی نچسب کارشناس اونه هواست باشه زیاد تو آفساید توهمات گیر نکنی نچسب
  • علیرضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    مهدی جان کم این پرسپولیسی ها رو بچزون گناه دارن
  • جلال US ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    در مکتب دروغ و هوچی گری هرچقدر بی ادب تر باشی طرفدارهای ان مکتب از تو بیشتر خوش شان میاید همین که آن زمان ایشان از باشگاه پرسپولیس اخراج کردن یه چیزی دیده بودن یه انسان بی ادب که جز مسخره بازی کاری بلد نبود بزرگترین رزومه اینها فرار از تیم فولاد و تنها گذاشتن ان تیم در فینال اسیا بود شما از این موجود چیزی جز نفرت درنمیتوانید بیاورید
    • بچه فلاحها،ممنوع IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      در مکتب گریه و حق خوریه تیم لنگ و بچه فلاح عزیز چیزی جز عقده و کینه و گرفتن امتیازات مفتکی از ناداوران محترم لیگ برتر با دادن فحش و بدوبیراه و شکستن شیشه خانه رییس کمیته داوران برای گرفتن امتیاز زورکی و توهین و افترا و تهمت زدن به همه دنیا چیز دیگری نمیبینم!! مگه نه بچه فلاحه هزاران اسمه و لنگیه درپیت و کلنگ؟؟ بچه فلاحها فکر میکنند که کسی متوجه نمیشود که... خودشه و سر را تا زانو در برف فرو کرده و فکر میکند که کسی متوجه نمیشود که او کیست؟؟ آری برادر بچه فلاح و برادر (......) و برادر پرسپولیس و برادر فارس و فرهیخته و برادر ارتش سرخ و برادر غضنفر و برادر پرسپولیسی قدیمی و برادر .....پاره پوره حکومتی و برادر تاریخ تمدن ایران و هزاران اسم مختلف دیگر.... ما میدانیم شما بچه فلاح حقیر و گریه که بودی و هستی و خواهی بود؟؟ ولی از همه مهمتر اینست که شما بچه فلاح گریه و فحاش به همراه تیم لنگت در پایین و زیرشید که خیلی خیلی مهم است برایتان،پس برادر بچه فلاح بمیرید و آتش بگیرید و بسوزین از اینهمه پایینش بودن و زیرش!برو بچه فلاح جون خود خود خودتی لنگی بیکلاس و اخمخ که فکر میکنی همه مثل خودت خنگ هستن
  • بهمن خان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    درود بر مهدی سر طلایی که خودت میدونی سرور و سالار همه لنگیانی! دوستت داریم داش مهدی عزیز و عشقی داداش، عشق ✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    بی تربیت
  • کیسه کش پاره پوره AU ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    آقای.......... اگر سنگ کلوخو این خزعبلات را سرهم کردی بوده انداختن پس چرا صدرجدولید خیلی شما بخاطر لینه صدر جدولید چون نکونام یه لشگر سیاه باز سیاه کار که برای یه اوت ۵۰ تا ۵۰ خودشونو بالا پائین میندازند و داورها را مجبور می‌کنند علیه تیم مقابل پنالتی و خطا بگیره این مربی خوده همکار نکونام در فولاد افشا کرد که اعوان و انصار نیمکت کنار زمین چطور ۶وچیگری کنند
  • جمشید IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    کیسهکشا تمام نظرات شماراخواندم فقط توهین کردید، بعدمهدی سرطلایی که بهش مینازیدوقتی درپرسپولیس۴گل به شماکیسهکشا زدسرطلایی شدبه صدرجدول با۳امتیازمینازیددرحالی که ۹بازی دیگه مانده است ممکن است مثل فصل قبل سوم شوید ازجام حذفی هم که حذف شدیدفصل قبل دربی برگشت وحذفی راباختید هیچ مقامی نیاوردید۲سال است ازآسیاحذف شده اید پس اینهمه غروروهوچیگری برای چی میباشد
    • قرمز تا همیشه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      کیسه با اسامی مختلف و جعلی کامنت میذاره
  • سیدرضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    امیدوارم به خبربرنخوره حرفای من که بدون دروغ و توهین هستومنتشرکنن،فعلااینجاشده جولانگاه یکی دوهوادارنوجوون قرمزکه بااسامی شرم آورورج از روی توهمات پیجهای زرده پرسپولیسی که ازهردوکلمه هردوفحاشی هستوخیالات واهی که انگارخوشایندهست برخلاف ادعای اخلاقمداری.مهدی سرطلایی که تنهاگناهش اینه اولین بازیکن پرسپولیس هست طی تاریخ مستقیماازاین تیم اومده استقلال بعنوان ستاره ی تیم قهرمان لیگ پرسپولیس ومحبوبترین فردروی سکوها،با وجودحاشیه هایی که براش ساختن و هربازیکن حرفه ای رو مجبوربه خداحافظی ازفوتبال میکرد،تونست بادرخشش درتیم استقلال محبوبترین بازیکن منصورخان وآچارفرانسه ی پدراستقلال بشه ویکی ازمهمترین عوامل قهرمانی مابعداز نه سال بابودن پرسپولیس در لیگ باشه ودرتیم ملی هم باادامه درخشش یکی ازچهارپرنده آسمانی بلازوویچ وبرانکوازسوی چیرومعرفی بشه وبادعوت پروجیااز همون روزاول باحضوردرچندبازی تدارکاتی وگلزنی بعنوان مدافع تاپای نوشتن قراردادبااین تیم هم رسبد امااعتقادوعلاقه منصورخان به مهدی،این بازیکن مونداستقلال امابااومدن قلعه نویی ونخواستن مهدی بعدازسه سال رفت پاس وتونست این تیموهم قهرمان لیگ کنه.
  • قرمز تا همیشه IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    کیسه با اسامی مختلف و جعلی کامنت میذاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی