نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
۱ |
۰
کنستانتین کولتسف - آرینا سابالنکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنستانتین کولتسف، بازیکن سابق هاکی روی یخ، در ۴۲ سالگی از دنیا رفت و پلیس احتمال خودکشی او را می‌دهد.

کنستانتین کولتسف، نامزد ستاره تنیس آرینا سابالنکا و بازیکن سابق NHL، در سن ۴۲ سالگی درگذشت. مرگ کولتسف پنج سال پس از مرگ ناگهانی پدر سابالنکا «سرگئی» اتفاق افتاد که او هم بازیکن سابق هاکی روی یخ بود و در سن ۴۳ سالگی در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت.

کولتسف، که از رابطه قبلی‌اش سه فرزند داشت، و آرینا سابالنکا (برنده اوپن استرالیا در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴) از جولای ۲۰۲۱ با هم وارد رابطه شدند. کولتسف در فلوریدا بود تا از نامزدش سابالنکا که قرار است در اوپن میامی بازی کند، حمایت کند. اما طبق گزارش پلیس، با پریدن از روی بالکن هتلش در میامی به زندگی خود پایان داد.

مرگ کولتسف، ستاره بلاروسی هاکی روی یخ که در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ شرکت کرد، توسط باشگاه روسی سالاوات یولایف که در آنجا به عنوان دستیار مربی کار می‌کرد، اعلام شد. سالاوات یولایف نوشت: «با تأسف عمیق به اطلاع شما می‌رسانیم که کنستانتین کولتسف مربی سالاوات یولایف درگذشت. او فردی قوی و بانشاط بود که بازیکنان، هم‌تیمی‌ها و هواداران او را دوست داشتند و به او احترام می‌گذاشتند.»

به گزارش نشریه میل، اداره پلیس میامی در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد اعلام کرد: «طبق تحقیقات بازرسان در روز دوشنبه ۱۸ مارس ۲۰۲۴ تقریباً در ساعت ۱۲:۳۹ صبح، پلیس بندر بال و آتش‌نشانان برای بررسی وضعیت مردی که از بالکن پرید به هتل سنت رجیس در خیابان کالینز اعزام شدند. اداره پلیس میامی تحقیقات در مورد خودکشی آشکار آقای کنستانتین کولتسف را آغاز کرده است.»

اوایل روز سه‌شنبه، رسانه بلاروسی تلگراف گزارش داد که کولتسف بر اثر لخته شدن خون درگذشت.

خودکشی نامزد ستاره تنیس در ۴۲ سالگی! +تصاویر

خودکشی نامزد ستاره تنیس در ۴۲ سالگی! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    روحش شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی