حملات وینیسیوس به بازیکنان اسپانیا؛ او باید رفتارش را اصلاح کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند ولی وینیسیوس جونیور با درگیری با بازیکنان اسپانیا جنجال به پا کرد.

وینیسیوس جونیور در دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل که با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید، نقش مهمی ایفا کرد و برای همیشه به خاطر کنفرانس مطبوعاتی احساسی‌اش قبل از بازی در یادها خواهد ماند. با این حال، بازی او پر از حاشیه بود و درگیری‌های زیادی با بازیکنان اسپانیایی ایجاد کرد. خیلی از بازیکنان معتقد بودند که این وینیسیوس است که حاشیه‌سازی می‌کند و به دیگران حمله می‌کند، مانند خوسه لوئیس چیلاورت که بعد از کنفرانس مطبوعاتی وینیسیوس به انتقاد از او پرداخت و خودش را مقصر اتفاقات دانست.

وینیسیوس که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند، در این دیدار بارها با بازیکنان اسپانیایی درگیر شد، مانند لحظه‌ای که به دنبال آیمریک لاپورت رفت و او را هل داد و جنجال به پا کرد. ویدیوی این اتفاق به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و لاپورت با بازنشر این ویدیو نوشت: «شاید فقط می‌خواست برقصد...؟»

حملات وینیسیوس به بازیکنان اسپانیا؛ او باید رفتارش را اصلاح کند!

آلوارو موراتا در طول بازی مورد انتقاد هواداران بود و تماشاگران با سوت‌های ممتد اعتراض خود را به او نشان می‌دادند. هنگامی که موراتا از بازی بیرون رفت، هواداران باز هم سوت زدند و موراتا به جمعیت واکنش نشان داد و آنها را تشویق به سکوت کرد ولی وینیسیوس سریعاً به سمت او رفت تا با او نیز برخورد کند. نیمکت‌نشینان هر دو تیم وارد عمل شدند و این دو نفر را از هم دور کردند. در پایان بازی خوسلو ماتو، هم‌تیمی‌اش در رئال مادرید، به سراغش رفت تا از او به خاطر رفتارهایش توضیح بخواهد. خوسلو هفته گذشته گفته بود که از وینیسیوس در نبرد علیه نژادپرستی حمایت می‌کند اما خودش هم باید رفتاهایش در زمین را اصلاح کند. وینیسیوس نیز این موضوع را تایید کرده بود.

در پایان بازی رودری هرناندس به موندو دپورتیوو گفت: «من واقعاً در همه دعواها درگیر نشدم. خیلی چیزها در خطر است و باید مراقب باشیم و در نهایت باید تلاش کنیم که از آسیب‌دیدگی جلوگیری کنیم.»

وینیسیوس با رفتارهای بدی که در این بازی از خود نشان داد سیل انتقادات را به سمت خود جاری کرد و باعث شد که خیلی‌ها او را مقصر شعله‌ور کردن آتش خشم هواداران بدانند.

بیشتر بخوانید: حمله خاص‌ترین دروازه‌بان جهان به ستاره برزیل؛ بزدل نباش!/ فوتبال مال مردهاست

حملات وینیسیوس به بازیکنان اسپانیا؛ او باید رفتارش را اصلاح کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین شرفیان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    عجب
  • آدم US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    چون نیست کسی توی زمین و متلک های نژاد پرستانه ای که بهش میندازن رو نمیشنوه میگن وینی مقصر هست تا کرم نریزه کسی خودش شروع نمیکنه مثلا رقصیدن در زمین جیه که تماشاچی های مفت خور اتلتیکو والنسیا بی احترامی میکنن؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی