نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سریال زیرخاکی ۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پخش سریال زیرخاکی ۴ با بازی پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس به اتمام رسید و بار دیگر شاهد درخشش بازیگرانی چون جمشیدی و ژاله صامتی در این سریال پرمخاطب بودیم.

با پایان فصل چهارم سریال زیرخاکی، برخی اهالی فوتبال و هنر با پژمان جمشیدی تماس گرفتند و این بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران و نقش‌آفرینی دوباره‌اش در این مجموعه تلویزیونی را تحسین کردند.

پژمان جمشیدی با وجود حضور در دو سه فیلم سینمایی و داشتن چند پیشنهاد خوب بار دیگر در سریال جلیل سامان حضور پیدا کرد تا شاهد تشکیل زوج جذاب او با ژاله صامتی باشیم؛ ترکیبی که به قول سینمایی‌ها به خوبی توانست از مخاطب خنده بگیرد و لحظات شادی را برای آن‌ها خلق کند.

طبق شنیده‌ها سریال زیرخاکی ۴ پربیننده‌ترین برنامه نوروزی امسال بوده و قرار است از پانزدهم فروردین ماه سریال نون. خ به جای این سریال از شبکه اول سیما روی آنتن برود. سریالی که نویسنده آن امیر وفایی از ورزشی‌نویسان خوب کشورمان است.

این مطلب را هم ببینید: جواب تمسخرآمیز جواد کاظمیان به پژمان جمشیدی با یک عکس/ چتری مد نبود تو چتری میزدی! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج ۳لسچ IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    جامعه هنر و ورزش کشور بی صبرانه در انتطار تحلیل کارشناسی اسطوره 😉ممد خان نوری کبییررر🤣درباره این سریال هستند چون حرف آکل و آخر و وسط فقط و فقط اسطوره ممدخان نوری 🤣🤣میزنه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی