نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبرورزشی‌گردی| امید نورافکن: خجالت می‌کشیدم به هم‌تیمی‌هایم زنگ بزنم/ درخواستم برای اتاق تک‌نفره به‌خاطر شرایط روحی‌ام بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق استقلال ۷ سال قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی حرف‌های عجیبی بر زبان آورد.

رفتاری که امید نورافکن هنگام تقابل استقلال و فولاد در روزهای پایانی تعطیلات نوروز سال ۹۶ انجام داد، موجب شد علیرضا منصوریان سرمربی وقت این تیم حکم به اخراج او بدهد.

نورافکن هنگام تعویض به نشانه اعتراض رفتاری نشان داد که باعث ناراحتی مربیان شد و البته بلافاصله پس از آن با یعقوب کریمی هم بحث تندی کرد. امید هجدهم فروردین همان سال بخشیده شد و در بیستمین روز از بهار سال ۹۶ طی یک مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی ماجرا را تشریح کرد.

نورافکن توضیح داد: هنگامی که تابلوی تعویض برای من بلند شد، از بازی بد خودم ناراحت بودم و هیچ گلایه‌ای بابت تعویض از مربیان نداشتم به همین خاطر آن رفتار را نشان دادم اما یعقوب کریمی آمد و به من گفت نباید ناراحتی نشان بدهم. یک لحظه عصبانی شدم و با یعقوب تند صحبت کردم به همین خاطر مربیان با من برخورد کردند. باور کنید در این ۵ روز به غیر از تمرین برای هیچ کار دیگری از خانه خارج نشدم و عملا منزل برایم حکم زندان انفرادی را پیدا کرده بود. در واقع من ۵ روز در زندان بودم. در چنین شرایطی اصلا خجالت می‌کشیدم به بازیکنان استقلال هم زنگ زده یا با آن‌ها صحبت کنم. البته امید ابراهیمی هر روز به من زنگ می‌زد و پیگیر شرایطم بود. خسرو حیدری و یعقوب کریمی هم وضعیتم را دنبال می‌کردند تا در نهایت علی‌آقای منصوریان اجازه داد به تمرین برگردم و پس از این‌که سید مهدی رحمتی با من مفصل صحبت کرد، در داخل رختکن از همه بازیکنان عذرخواهی کردم و ماجرا تمام شد. حالا با تمام وجود در اختیار استقلال هستم و امیدوارم نتایج خوبی که کسب می‌کنیم.

نورافکن در مورد این شایعه که او هنگام حضور در تیم ملی جوانان خواسته بود اتاق تک‌نفره داشته باشد هم واکنش نشان داد و به خبرورزشی گفت: من حتی اگر در اتاق چهارتخته هم بخوابم هیچ وقت اعتراض نمی‌کنم. داستان این ماجرا به جام جهانی جوانان در کره جنوبی بازمی‌گردد. ما در کره بودیم که خبر دادند منصورخان پورحیدری فوت کرده و من شرایط روحی خوبی نداشتم به همین خاطر از آقای کوروش برمک خواستم در صورت فراهم شدن شرایط، داخل یک اتاق یک‌نفره اسکان پیدا کنم. در واقع این درخواست به خاطر شرایط روحی خودم بود نه این‌که برای تیم ملی تعیین تکلیف کنم.

امید نورافکن در زندان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    کیسه تن
  • رسول IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    زمونه خوب اون شخصیت اصلی آدمارو رو میکنه .آدم پولکی بی شخصیت
  • محمد IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    نمیدونم این چه مسخره بازیه که بازیکن یاباید استقلالی باشه یاپرسپولیسی (سره سفره معاویه میخورند .پشت سر علی نمازمیخونند )اشتباه نشه اینا همش زیرسر خبرنگار اس اینجوری کاسبی میکنند
  • فرید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    از نظر فنی بازیکن خیلی خوبی هست ولی از نظر اخلاقی شدیداً پولکی هست.براش هم فرقی نمیکند ک تو استقلال باشه یا پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی