۰
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۰ |
۰

مجیدی برای جلسه اضطراری به باشگاه استقلال رفت

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در محل این باشگاه با سرمربی این تیم تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن و کادر فنی تیم استقلال جلسه فوری در باشگاه استقلال تشکیل شد.

فرهاد مجیدی در این جلسه به همراه مدیرعامل و سعید رمضانی و اعضای کادر پزشکی این تیم به گفتگو پرداختند. قرار است در این نشست درباره سفر استقلال به جم تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: کرونایی‌های استقلال مشخص شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها