نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دربی ۸۴ تعدادی از مطرح ترین بازیکنان پرسپولیس به دلیل عقب افتادن مطالبات مالی خود حاضر نشدند در تمرین این تیم حاضر شوند.

شوک به پرسپولیس در آستانه دربی

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل 40 درصد از مطالبات خود را گرفته اند اما ظاهرا این مقدار بازیکنان را راضی نکرده است. آنها از اینکه مدتی است پولی از باشگاه نگرفته اند ناراضی اند.

در همین راستا از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس چندین بار قولهایی به بازیکنان برای پرداخت مطالبات مالی انجام شده بود، اما این اتفاق نیفتاد که آخرین مورد آن را میتوان به قبل از بازی با تراکتورسازی اشاره کرد که مسئولان پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده بودند به حساب آنها پول واریز کنند که این مسئله بازهم انجام نشد.

در پی این مشکلات امروز تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس نظیر محسن مسلمان، کمال کامیابینیا، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، مهدی طارمی، رامین رضاییان و... پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کردند که به دلیل این مسائل و بدقولیهای صورتگرفته قصد تمرین ندارند.

این بازیکنان گلایههای خود را به برانکو اعلام کردند و سرمربی پرسپولیس هم به آنها گفت که برای روشن شدن وضعیتشان به باشگاه بروند و در جلسهای با مسئولان باشگاه به این مسائل رسیدگی کنند.به همین دلیل بازیکنان معترض به محل باشگاه پرسپولیس آمدند تا تکلیف خود را مشخص کنند.

این اتفاقات در حالی رخ میدهد که به دلیل برخی مسائل از جمله بازنشستگی علیاکبر طاهری شنیده میشود که وی کماکان حق امضا ندارد و به همین دلیل قادر به پرداخت مطالبات مالی پرسپولیسیها نیست، هرچند که علیاکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یکی از مصاحبههایی که اخیراً انجام داده بود،این مسئله را رد کرده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس که موفق شده بود از سد تراکتورسازی بگذرد و آماده حضور در دربی 84 میشود، حالا با این شوک احتمال دارد دچار مشکلاتی هم بشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی