نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی 84 در واقع جنگ هافبک های دو تیم است و هر تیمی در خط میانی، توانایی هایش را به اثبات برساند، بالاترین امتیاز را می گیرد.

امید و سروش؛ نورافکن و آقای ایکس

به گزارش خبرورزشی، دو تیم استقلال و پرسپولیس یکشنبه (فردا) به دیدار هم می روند. این دیدار از زوایای مختلف برای هر دو تیم خواهد داشت که مهم ترین آن، جنگ های میانه میدان است.

درست برخلاف دهه های گذشته که معمولا بیشترین تعداد بازیکن قدرتی در خط میانی دو تیم دیده می شد، در دربی فردا (یکشنبه) شاهد حضور بازیکنان تکنیکی خواهیم بود. هر دو تیم، بازیکنانی دارند که ترجیح می دهند به جای استفاده از قدرت بدنی، از هوش و توانایی تکنیکی برای عبور از بازیکنان حریف استفاده کنند.

در این جنگ جذاب، پرسپولیسی ها بر روی رفتارهای تاکتیکی و تکنیکی سروش رفیعی حساب باز کرده اند و استقلالی ها نیز مطمئن هستند امید ابراهیمی با روحیه ای بالا وارد کارزار می شود. یک خط عقب تر، امید نورافکن باید برای استقلال بازی کند اما پرسپولیسی ها هنوز هافبک تدافعی خود و جانشین کمال کامیابی نیای محروم را نمی شناسند. 

این موضوع، به مهم ترین سوپرایز دربی بدل شده و مشخص نیست برانکو بالاخره چه برنامه ای برای این بازی در ذهنش دارد و آقای ایکس او برای دربی چه کسی خواهد بود. 

فراموش نکنید بازیکنانی چون بهنام برزای، مجتبی حق دوست، علی قربانی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و... از استقلال و محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و حتی علی علیپور نیز می توانند بازیکنان موثر هر دو تیم در یک سوم دفاعی حریف باشند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی